Gjest GA Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen som har vært på gastroskopi med barn som har noen erfaringer og tips? 10-åringen skal inn til uka. Hun får narkose. Har de mye ubehag etterpå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Gutten min tok gastroskopi for noen år siden, han var yngre enn 10 år. Han fikk også narkose, og hadde ingen plager etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Min 9-åring tok det i fjor, og hadde kun litt sår hals etterpå; det gav seg allerede etter første måltid. Det kommer til å gå helt fint! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Lillesøsteren min tok da hun var rundt 12. Lite ubehag etterpå, tror faktisk hun hadde mye mindre enn meg og jeg var bare sår noen timer etterpå, helt overkommelig sår. Narkosen var så lett at den gav lite ubehag, annet enn litt trøtthet rett etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Våre jenter tok det som 2 og 5 åringer for å bekrefte cøliaki. Gikk veldig greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolfine Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Nesten-13-åringen vår tok gastroskopi nå mandag som var, i narkose. Ingen ubehag av betygning i etterkant, annet enn litt usikkerhet ang prøveresultatet. Blir noen uker å vente på det, nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 for beroligende berettelser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.