sosu Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Lillemor på 5 år har hatt magesmerter siden lørdag. De kommer i tak og varer noen minutter. Det er kjempevondt, og hun vrir seg i smerte. ikke feber eller kvalme. Vi har vært på legevakt x antall ganger uten at det er funnet årsak. CRP lav under 5. Røntgenlege i dag mente det kunne være kolikksmerter. Er det noen som har erfaringer med dette? Det er så fortvilende for oss og for barnet at hun skal ha så vondt over så lang tid. Uten at vi får hjulpet henne. Det har ikke vært trykksmerter på magen når lege har kjent, så de mener det ikke er blindtarmbetennelse. kan det virkelig være så vondt med luft?? Legen mente hun mulig reagerte på noe hun spiste, at hun hadde fått noe matallergi eller noe, som hun burde utredes nærmere for. Hjelp sier jeg bare, er det noen som kan trøste meg litt. Nå har hun akkurat hatt et nytt anfall med smerter. Hun skriker og har veldig vondt. :-( Og er fem år, ikke akkuat baby med kolikk. Hun hadde veldig vondt igjen i går kveld, da hadde hun vært bedre på dagtid. Også vondt i natt, skriker og får smerterier. Noen med erfaringer som kan roe en svært bekymret mor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftsmerter ER vondt Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Luftsmerter er veldig veldig vondt, kan iallefall være det. Var veldig plaget med det selv, for rundt 10 år siden. Og det var helt grusomt. Hadde ikke vondt i magen hele tida, men det kom som du sier i tak Og da var det driiiit vondt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sosu Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Luftsmerter er veldig veldig vondt, kan iallefall være det. Var veldig plaget med det selv, for rundt 10 år siden. Og det var helt grusomt. Hadde ikke vondt i magen hele tida, men det kom som du sier i tak Og da var det driiiit vondt Men varte det over så lang tid? Dette har vart siden lørdag. noen bedre perioder på dagen, men tar seg opp på kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftsmerter ER vondt Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Men varte det over så lang tid? Dette har vart siden lørdag. noen bedre perioder på dagen, men tar seg opp på kvelden. Det varte over ganske mange dager for meg. Jeg husker jeg ofte hadde de verste periodene på dagtid når jeg var på jobb... Etter et visst antall dager husker jeg at jeg gikk på apoteket og fikk noen tabletter som skulle hjelpe på luftsmerter, husker ikke hva de heter, eller om barn kan ta de. Men de hjalp iallefall i løpet av et par dager Har ikke hatt det siden den gang (bank i bordet) Det var så ille at jeg knapt visste hvor jeg skulle gjøre av meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sosu Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Det varte over ganske mange dager for meg. Jeg husker jeg ofte hadde de verste periodene på dagtid når jeg var på jobb... Etter et visst antall dager husker jeg at jeg gikk på apoteket og fikk noen tabletter som skulle hjelpe på luftsmerter, husker ikke hva de heter, eller om barn kan ta de. Men de hjalp iallefall i løpet av et par dager Har ikke hatt det siden den gang (bank i bordet) Det var så ille at jeg knapt visste hvor jeg skulle gjøre av meg... Tusen takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.