Gå til innhold

Morgenstund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje noen kjenner for godt etter også.

Ganske mange, vil jeg si. Jeg tror mange hadde hatt godt av litt mindre tid til å gruble og føle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner aldri etter hvordan jeg har det om morgenen. Har mer enn nok med bare å komme opp i vertikalen :) Ellers har jeg det knallfint akkurat nå. Har hatt en fin dag i skogen i deilig høstsol. 2.5 timer med gange i all slags type terreng. Deretter bar det hjem til dusj og så varmet jeg opp fårikålen fra i går. Fint :)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det var ankelen hos meg, så det blir sikkert noe ant. Godt du har krykker, er nok veldig vondt å gå på.

Men nå har jeg sluppet dem helt innendørs. Dagen i dag er bedre enn dagen i går og dagen i går var bedre enn dagen før der igjen. Beinet mitt har bare føltes sterkere og sterkere utover dagen, så dette går raskt rette veien :-) Bevegeligheten i kneet må riktignok trenes opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...