Gå til innhold

psyke og malingslukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drevet og malt med oljemaling og føler meg rett og slett dårlig, tung i hodet og fjern. Nesten som jeg føler meg deprimert, og måtte ta paracet og ibux for hodepine. Kan man bli psykisk dårlig av malingslukt, eller er dette bare en fysisk reaksjon?

Skrevet

Det er veldig vanlig å reagere på malingslukt, både med hodepine, kvalme, luftveisplager og annet. Det sitter ikke i hodet, det er malingen som avgir kjemiske stoffer. Sørg for god ventilasjon og bruk maske hvis det ikke er nok.

Skrevet

Tror det er fysisk, siden det er oljemaling, men det viktigste er jo hvordan du føler deg.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg tror det må være andre forklaringer på at du blir deprimert. Har aldri hørt om ta folk blir deprimert av malingslukt. Husk og lufte godt for å unngå hodepine.

Skrevet

Det er veldig vanlig å reagere på malingslukt, både med hodepine, kvalme, luftveisplager og annet. Det sitter ikke i hodet, det er malingen som avgir kjemiske stoffer. Sørg for god ventilasjon og bruk maske hvis det ikke er nok.

Ok, tror ikke jeg tåler denne lukta :(

Er kvalm og, forbaska avgasser! Får lufte godt.

Skrevet

Tror det er fysisk, siden det er oljemaling, men det viktigste er jo hvordan du føler deg.

Ja, det er sikkert fysisk. Vil ikke male mer.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ok, tror ikke jeg tåler denne lukta :(

Er kvalm og, forbaska avgasser! Får lufte godt.

Det er normalt.

Skrevet

Jeg tror det må være andre forklaringer på at du blir deprimert. Har aldri hørt om ta folk blir deprimert av malingslukt. Husk og lufte godt for å unngå hodepine.

Får lufte godt. Ikke sikkert jeg er deprimert, bare føles sånn. Veldig tung i kroppen og tåkete i hodet, sikkert fysisk da.

Skrevet

Det er normalt.

Håper det tørker snart da, takler ikke den lukta.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Får lufte godt. Ikke sikkert jeg er deprimert, bare føles sånn. Veldig tung i kroppen og tåkete i hodet, sikkert fysisk da.

Ta deg en pause. Det ville sikkert hjulpet med en tur ut i frisk luft nå.

Lykke til :-)

Skrevet

Ta deg en pause. Det ville sikkert hjulpet med en tur ut i frisk luft nå.

Lykke til :-)

Takk :)

Får ut å puste inn litt frisk luft senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...