Gå til innhold

Nettverksgruppe

Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Så var det disse meningsløse nettverksgruppene igjen da.

Ikke at jeg ønsker noen ny diskusjon om det, men jeg lurer bare på:

Tar dere andre fri fra jobben for å være hjemme med dem, eller er det greit at de går hjem selv?

Det er snakk om 11-åringer her og min 11-åring har ihvertfall vært vant til å greie seg selv til jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heldigvis ikke noe sånt på skolen vår, så jeg har ikke egen erfarng. Men kan ikke tenke meg at det forventes at man skal ta fri fra jobb, når det gjelder så store unger? De kan vel gå hjem alene og leke/hygge seg sammen. Så lager du middag når du kommer hjem? Tror jeg ville gått for en slik løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Vi har heldigvis ikke noe sånt på skolen vår, så jeg har ikke egen erfarng. Men kan ikke tenke meg at det forventes at man skal ta fri fra jobb, når det gjelder så store unger? De kan vel gå hjem alene og leke/hygge seg sammen. Så lager du middag når du kommer hjem? Tror jeg ville gått for en slik løsning

Tror kanskje det jeg også, selv om de andre mammaene er hjemme i.flg min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Her hentes det på SFO i 15-16-tiden, og så kommer foreldrene på kaffe kl 18.00.

Det er stort sett det samme for alle...

Jeg jobber da, men nå er nok ditt barn litt yngre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jeg jobber da, men nå er nok ditt barn litt yngre :-)

Hun er ni, men likevel.

Hadde de ikke vært på SFO hadde de vært alene til man normalt kommer fra jobb i 16-17-tiden vil jeg anta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Hun er ni, men likevel.

Hadde de ikke vært på SFO hadde de vært alene til man normalt kommer fra jobb i 16-17-tiden vil jeg anta...

Mi er 11 og går ikke på SFO. Hun er absolutt voksen nok til å være alene noen timer etter skoletid. Hun er sammen med bestevenninna (hvor foreldre også jobber)og trener Tennis og går på piano, så hun får tiden til å gå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...