Gjest Nickløsheletida Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så var det disse meningsløse nettverksgruppene igjen da. Ikke at jeg ønsker noen ny diskusjon om det, men jeg lurer bare på: Tar dere andre fri fra jobben for å være hjemme med dem, eller er det greit at de går hjem selv? Det er snakk om 11-åringer her og min 11-åring har ihvertfall vært vant til å greie seg selv til jeg kommer hjem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Vi har heldigvis ikke noe sånt på skolen vår, så jeg har ikke egen erfarng. Men kan ikke tenke meg at det forventes at man skal ta fri fra jobb, når det gjelder så store unger? De kan vel gå hjem alene og leke/hygge seg sammen. Så lager du middag når du kommer hjem? Tror jeg ville gått for en slik løsning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Vi har heldigvis ikke noe sånt på skolen vår, så jeg har ikke egen erfarng. Men kan ikke tenke meg at det forventes at man skal ta fri fra jobb, når det gjelder så store unger? De kan vel gå hjem alene og leke/hygge seg sammen. Så lager du middag når du kommer hjem? Tror jeg ville gått for en slik løsning Tror kanskje det jeg også, selv om de andre mammaene er hjemme i.flg min datter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Her hentes det på SFO i 15-16-tiden, og så kommer foreldrene på kaffe kl 18.00. Det er stort sett det samme for alle... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Her hentes det på SFO i 15-16-tiden, og så kommer foreldrene på kaffe kl 18.00. Det er stort sett det samme for alle... Jeg jobber da, men nå er nok ditt barn litt yngre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg jobber da, men nå er nok ditt barn litt yngre :-) Hun er ni, men likevel. Hadde de ikke vært på SFO hadde de vært alene til man normalt kommer fra jobb i 16-17-tiden vil jeg anta... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hun er ni, men likevel. Hadde de ikke vært på SFO hadde de vært alene til man normalt kommer fra jobb i 16-17-tiden vil jeg anta... Mi er 11 og går ikke på SFO. Hun er absolutt voksen nok til å være alene noen timer etter skoletid. Hun er sammen med bestevenninna (hvor foreldre også jobber)og trener Tennis og går på piano, så hun får tiden til å gå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.