Gå til innhold

samleie med jente fra Uganda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde samleie med jente fra Uganda. Det var uten kondom. Men jeg ble ikke smittet. Det gikk fint synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe du ikke smittet henne med noe heller da, og at du ikke gjorde henne gravid.

Skrevet

Javel.

Hvilken psykiatrisk diagnose skal settes på deg, tro?

• 3 måneder senere...
fola1365381169
Skrevet

Jeg sendte ett bilde med 2 mennesker i Uganda til hun jeg hadde samleie med fra Uganda. Det var forskjellige hjernestørrelser. Gutten til venstre på bildet var hodet mye mindre enn det som er vanlig. Så får vi se hva hun tenker om dette. Jeg får ikke lagt inn bildet på denne nettsiden

Skrevet

Hvorfor poster du det på psykiatri, og hvorfor skriver du om det på dol? Jeg kan ikke huske at jeg har hatt behov for å skrive om mine samleier, og i hvert fall ikke nasjonaliteten på dem jeg har hatt samleier med.

Skrevet

Jeg sendte ett bilde med 2 mennesker i Uganda til hun jeg hadde samleie med fra Uganda. Det var forskjellige hjernestørrelser. Gutten til venstre på bildet var hodet mye mindre enn det som er vanlig. Så får vi se hva hun tenker om dette. Jeg får ikke lagt inn bildet på denne nettsiden

Ser nå at du svarer deg selv på flere måneders gammelt innlegg. Det nye innlegget ditt henger ikke på greip.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Ser nå at du svarer deg selv på flere måneders gammelt innlegg. Det nye innlegget ditt henger ikke på greip.

Ikke ditt svar heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...