Gå til innhold

13-åring - knallblå under øynene

Gjest blåsvart datter

Anbefalte innlegg

Gjest blåsvart datter

- og det er ikke sminke.

Hun sier hun ikke sover godt om natta. Har prøvd å fiske litt, men finner ingen opplagt grunn til dårlig nattesøvn.

Det vises kjempegodt - virkelig! Men jenta er opplagt og kvikk, aktiv og grei. Det blir litt for mye data og tv, det er det eneste ankepunktet.

Hun legger seg ca kl 21.30 i ukedagene, men våkner flere ganger i løpet av natta, sier hun selv.

Har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Doktoronlise

Ville helt klart ha startet med en tur til fastlegen, og kjørt en rekke blodprøver. Ville slappet av først når jeg visste det eventuelt "bare" var kosmetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåsvart datter

Ville helt klart ha startet med en tur til fastlegen, og kjørt en rekke blodprøver. Ville slappet av først når jeg visste det eventuelt "bare" var kosmetisk.

Oi - sier du det! Tenkte faktisk ikke i de baner i det heletatt, jeg! Men legetime blir bestilt i morgen.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktoronlise

Oi - sier du det! Tenkte faktisk ikke i de baner i det heletatt, jeg! Men legetime blir bestilt i morgen.

Takk!

Bare hyggelig. Håper hun er frisk og fin, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...