Gjest blåsvart datter Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 - og det er ikke sminke. Hun sier hun ikke sover godt om natta. Har prøvd å fiske litt, men finner ingen opplagt grunn til dårlig nattesøvn. Det vises kjempegodt - virkelig! Men jenta er opplagt og kvikk, aktiv og grei. Det blir litt for mye data og tv, det er det eneste ankepunktet. Hun legger seg ca kl 21.30 i ukedagene, men våkner flere ganger i løpet av natta, sier hun selv. Har noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktoronlise Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ville helt klart ha startet med en tur til fastlegen, og kjørt en rekke blodprøver. Ville slappet av først når jeg visste det eventuelt "bare" var kosmetisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåsvart datter Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ville helt klart ha startet med en tur til fastlegen, og kjørt en rekke blodprøver. Ville slappet av først når jeg visste det eventuelt "bare" var kosmetisk. Oi - sier du det! Tenkte faktisk ikke i de baner i det heletatt, jeg! Men legetime blir bestilt i morgen. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktoronlise Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Oi - sier du det! Tenkte faktisk ikke i de baner i det heletatt, jeg! Men legetime blir bestilt i morgen. Takk! Bare hyggelig. Håper hun er frisk og fin, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.