Gjest Deltidsmamma Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvordan ordning har dere på dette med klær når ungene bor halve tiden hos hver. Mine har sine favorttplagg og ønsker ofte og dra dette med seg. Problemet er at jeg sjelden ser disse klærne igjen. Så hvordan avtale har dere når det kommer til: - Uteklær og sko - Undertøy, topper osv - Dongeribukser, jumpere, hverdagsklær Jeg har foreslått at vi istedetfor å kjøpe hver sine sett med klær, har en bag der de har med seg sine klær. Kanskje kan det være litt basisklær på hver plass i tillegg. Dette avviser eksen som en mulighet. Uteklær og sko derimot flyttes imellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har ikke deltidsbarn. Men jeg tenker umiddelbart at jeg hadde i din situasjon kjøpt ting som ikke skulle over til faren. Og spart meg irritasjonen. Inntil barna ble så store at de selv holder orden på hva de har hvor og hva de vil ha hvor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg bor selv på to plasser og det å drasse med seg en bag med klær frem og tilbake er uaktuelt og det gjelder også for ungene mine. De har normalt med hverdagsklær hos oss begge, yttertøy og sko blir jo naturlig med mellom, men av og til må det hentes (støvler f.eks. når begge parene plutselig er hos den ene). Bortsett fra ski, skøyter og sykler har de stort sett dobbelt opp av det meste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.