Gå til innhold

Jeg trenger et forkle!

Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Jeg skal på oktoberfest og driver å mekker kostyme:-)

Men jeg er på utkikk etter et lite forkle alla noe sånt som jeg har linket under her. Det skal helst være i rødt.

http://www.google.no/imgres?q=forkle&start=275&num=10&hl=en&biw=1843&bih=897&tbm=isch&tbnid=WzovxTzAp2fuWM:&imgrefurl=http://epla.no/mote/produkter/541563/&docid=gR8CAbAlx9T17M&imgurl=http://epla.no/media/u/shops/9253/products/541563/34c61b97-f516-45b8-accd-3a4f89287449_org_medium.jpg&w=450&h=337&ei=T49pUNfgOInM0QXeooDoAg&zoom=1&iact=rc&dur=418&sig=108102447431335727283&page=5&tbnh=134&tbnw=180&ndsp=65&ved=1t:429,r:41,s:275,i:133&tx=119&ty=88

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt i Oslo?

Å sy er kanskje et alternativ, men jeg kan egentlig ikke sy, dog skulle jeg vel kanskje klart å lage noe sånt. Men så er spørsmålet hvor får man kjøpt stoff? Jeg kommer ikke på noe steder i Oslo sentrum.. vil helst ikke fly land og strand rundt etter å finne stoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere hadde de sånt stoff i rødrutet på Ikea, men jeg vet ikke om det er der fremdeles. Det er veldig enkelt å sy et forkle, i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde de sånt stoff i rødrutet på Ikea, men jeg vet ikke om det er der fremdeles. Det er veldig enkelt å sy et forkle, i hvert fall. :)

Nå har jeg satt mamma på saken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stoff og stil har masse de ligger på Alnabru så man må ha bil for å komme dit, men de har mye stoffer.

Det minner meg på at jeg var på hampstore når barna var små for å kjøpe stoff, men til din overraskelse nå, du kan bare ikke klare gjette hva de trodde jeg mente?

De viste meg bruker utstyr??

Når jeg skulle ha stoff til en sak, jeg trodde ikke man måtte si tekstil. Men på den butikken i Oslo må man si tekstil ikke stoff for da tror de man skal kjøpe hasj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stoff og stil har masse de ligger på Alnabru så man må ha bil for å komme dit, men de har mye stoffer.

Det minner meg på at jeg var på hampstore når barna var små for å kjøpe stoff, men til din overraskelse nå, du kan bare ikke klare gjette hva de trodde jeg mente?

Når jeg skulle ha stoff til en sak, jeg trodde ikke man måtte si tekstil. Men på den butikken i Oslo må man si tekstil ikke stoff for da tror de man skal kjøpe hasj!

Haha du er herlig :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er herlig :-))

Hei!

Ja okey,

Men du syns vel det var rart?

Ikke noe butikk jeg vil anbefale deg, men jeg leste en del om hamp på den tiden, om seilskuter og tenkte jeg skulle prøve hamp til bleiene. jeg kjøpte en bok der etter at jeg og damen i butikken begge skjønte hvorfor jeg var der, jeg kjøpte også noen frø, og jeg spurte om de var spiringsdyktige, jeg husker ikke om jeg fikk noe svar.

De har stoff der :-) men ikke sånne rutete. Håper du har funnet ut av det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Harru no stæsj! Ikke spør etter nåler heller!

http://www.dagbladet.no/2012/10/01/kultur/tv/asbjorn_brekke_show/espen_eckbo/lillian_muller/23665167/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:)

Ja det var jammen bra jeg ikke spurte etter nåler :)

Vel det meste ble vist meg, fra diverse lys, til mystiske rør, m.m, altså det meste har jeg glemt, men jeg var overrasket, da jeg til slutt sa at jeg skulle ha hamp til bleier, ble det stopp i visningen.

Uansett, er i dette rart, at det er en butikk i oslo der man bare kan gå inn og slik spørre om stoff fordi man er interessert i det gamle tekstilet i seilskutene også bli tilbudt hasj ?

Det er merkelig, ... jeg kjøpte meg en bukse der kommer jeg på, jeg har nesten ikke brukt den for jeg mister den, men hvis du vil ha den kan du få den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...