Gå til innhold

Skoleruten Bergen neste år- 2013/ 2014

MHC

Anbefalte innlegg

I disse klagetider over at folk tar barna ut av skolen etc. lurer jeg på om noen vet når neste skoleårs skolerute er klar. Hvor jeg evnt. finner den? Har lett over alt......

Tenkte å ta en langtur i forbindelse med høstferien. Flybilletter legges ut ca. 300 dager før reisedato. Hadde dermed vært OK å vite ganske snart når barna har ferie for å kunne tilpasse reise til jobben osv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke høstferien lagt til samme uke hvert år, da? I Oslo er den i uke 40 hvert bidige år. Likeledes er vinterferien i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "skolerute 2013/2014 bergen kommune"- Ser ikke ut til at skoleruta for neste skoleår er vedtatt enda, kun forslag ligger ute.

Men som flyfly sier, det er normalt at både høstferie og vinterferie er på samme uke hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 40 og uke 8 med hhv høstferie og vinterferie her jeg bor på Østlandet. Det avviker aldri.

Med to nevøer i Bergen, mener jeg å huske at de alltid har høstferie uka etter oss, altså uke 41? Ring skolen og spør, du! De vet det helt sikkert selvom det ikke er lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høstløvet

Høstferie uke 41, 7. - 11. oktober 2013.

http://www3.bergen.kommune.no/basic30/details/editFile.asp?func=edit&edkid=23370&objid=15363

Googlet: "Bergen kommune skolerute" og trykket på:

Barnehage og skole: Skolerute - kalender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på uke 41. Får ikke åpnet linken- må logge på med kode. Hvis du er inne kan du kanskje bekrefte at det er uke 41?

Tusen takk.

Nå begynner planleggingen av Afrikasafari med hele familien!

''Nå begynner planleggingen av Afrikasafari med hele familien!

''

Åååååå - så gøy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...