Madelenemie Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 ''Men før jeg kom så langt gjorde jeg noe annet, ba personen forlate mitt hjem hvis den ikke oppførte seg, fra den dagen snudde alt ? Det er egentlig ikke til å tro, det var som om maktforholdet brått snudde. Dette er over min begripelsesevne.'' Du satte deg nok i resepekt, noe vedkommende kanskje ikke hadde trodd? Uansett, ikke nødvendigvis slik at vi skal forstå alt som skjer med andre mennesker, noen ganger må man bare trekke på skuldrene og gå videre i livet. :-) Hei! Du kunne ikkg itt meg et bedre råd og setning, "trekke på skuldrene å gå videre", det er rett og slett det man må bli flinkere på, mennesker er ikke så enkelt å forstå seg på, det er noe ganske enkelt enn matematikk og ingen regneregler. mange takk Forresten fint å lese at jeg er på bølgelengde med deg, ja for ordet realt som du skrev traff meg for jeg tenkte akkurat det ordet mange dager før :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 ''Men før jeg kom så langt gjorde jeg noe annet, ba personen forlate mitt hjem hvis den ikke oppførte seg, fra den dagen snudde alt ? Det er egentlig ikke til å tro, det var som om maktforholdet brått snudde. Dette er over min begripelsesevne.'' Du satte deg nok i resepekt, noe vedkommende kanskje ikke hadde trodd? Uansett, ikke nødvendigvis slik at vi skal forstå alt som skjer med andre mennesker, noen ganger må man bare trekke på skuldrene og gå videre i livet. :-) Hei! Det er så morsomt når man skriver feks at man blir truffet av ord... Jeg smiler bestandig for meg selv og må godta at andre ikke ser ordene fysisk treffer dem. Før jeg skrev jeg oppklaringer ofte i parantes for at ikke andre skulle forstå feil, men nettopp det fikk mine tekster til å virke påfallende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei! Du kunne ikkg itt meg et bedre råd og setning, "trekke på skuldrene å gå videre", det er rett og slett det man må bli flinkere på, mennesker er ikke så enkelt å forstå seg på, det er noe ganske enkelt enn matematikk og ingen regneregler. mange takk Forresten fint å lese at jeg er på bølgelengde med deg, ja for ordet realt som du skrev traff meg for jeg tenkte akkurat det ordet mange dager før :-) Ikke så rart at du tenkte på det ordet, Madelenemie, for du er vel noe av det mest reale jeg kan tenke meg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei! Det er så morsomt når man skriver feks at man blir truffet av ord... Jeg smiler bestandig for meg selv og må godta at andre ikke ser ordene fysisk treffer dem. Før jeg skrev jeg oppklaringer ofte i parantes for at ikke andre skulle forstå feil, men nettopp det fikk mine tekster til å virke påfallende. Hehe, jeg har ofte slike forståelsesopplevelser som du beskriver, men det gjelder nok bare første gangen jeg hører dem - og så er det over. Mange uttrykk er jo riktig morsomme når man bare tenker over hva de ulike ordene også eller egentlig betyr. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hehe, jeg har ofte slike forståelsesopplevelser som du beskriver, men det gjelder nok bare første gangen jeg hører dem - og så er det over. Mange uttrykk er jo riktig morsomme når man bare tenker over hva de ulike ordene også eller egentlig betyr. :-) Hei! Takk for at du syns jeg er real, jeg tror jeg er det, jeg er i vertfall veldig ærlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.