Gå til innhold

Spm angående "BPD"

Anbefalte innlegg

Har et lite spørsmål angående en venninne som lider av "BPD" Borderline Personal Disorder. Vet ikke hva dette kalles på norsk. Vet ikke om det har noe med sykdommen å gjøre men hun er forresten også stum og blind på et øye (venstre). Hun har akkurat fylt 22, og jeg må innrømme jeg vet ikke stort om hvor lenge hun har lidd av dette og hvordan hun har det nå, men hadde vært svært takknemlig for noen opplysninger om denne sykdommen, hvordan det kan fortone seg å leve sammen med noen som lider av dette og så videre. Grunnen til at jeg spør slik som dette er at jeg har aldri møtt denne venninnen, ble kjent med henne over internett og vi har utviklet et forhold gjennom å snakke sammen på nettet.

Finnes det noen form for behandling og hvor mye hjelper det? Har spurt henne om hun undergår noen behandling, det gjør hun for øyeblikket ikke, men er klar over problemet sitt.

Hadde også blitt takknemlig for svar fra andre brukere som kanskje er i samme problemstilling og lever sammen med none som lider av denne sykdommen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38450-spm-ang%C3%A5ende-bpd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...