Gjest Vilmo Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ei 15-årig kusine skal passe grei og medgjørlig 9-åring ca 4 timer en vanlig torsdagkveld. Hva bør hun få for det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 200 kr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilmo Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 200 kr? Takk for svar. Ja, var noe sånt jeg så for meg, men lurte på om det var lite.. Tenkte 2-300,-. Kanskje 250,- da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Takk for svar. Ja, var noe sånt jeg så for meg, men lurte på om det var lite.. Tenkte 2-300,-. Kanskje 250,- da Når det bare er ett barn og hun er medgjørlig, så blir det jo mest kos for kusina - selv om det er en jobb. Min gutt på 13 hadde blitt veldig glad for 200 kr for å være barnevakt en kveld - tror nok han hadde blitt glad for 150 kr og. Tror ikke de tenker timepris i forhold til f.eks. butikkjobb e.a. når det er barnevakt. Det skal jo ikke skattes av. Vi betaler vel 300 kr for 3 timers barnevakt for våre tre (de er store nå, og er oppe lenger, men legger seg stort sett greit) - til ei jente som er 19 år. Ikke så ofte vi trenger det lenger nå da. Betaler 500 for en hel kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.