Gå til innhold

Jeg tror han har gjort det!

Anbefalte innlegg

Uten at jeg skal begi meg på å skylde på kona hans (snakker generelt her), så kjenner jeg til et par der mannen var rektor på internatskole, og kona rett og slett lukket øynene for hva som skjedde - sikkert for å beholde mannen som hadde høy status i samfunnet. Hun greide endatil å stake veien for ham slik at det ble lettere å misbruke barna på internatet.... Jeg kjenner mange av disse barna som idag er voksne, og kan love deg at jeg har vært sjokkert mange ganger av det de forteller om sine opplevelser med kona hans :/

Hei!

Min psykiater fortalte meg om en historie der et barn strakte armer til sin mor mens faren lå i sengen til barnet, istedet for å hjelpe lukket mammen døren!

Dobbelt svik sa min psykiater og ble blank i øynene, (jeg så det, og jeg likte det, ja oppdage sånt:)

Men av det og en del andre ting jeg har lest har jeg skjønt at det i mange tilfeller står en dum kvinne på siden av en slik mann og lar han misbruke...

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

12

• Mandolaika

12

• flisa

10

• Madelenemie

6

Mest aktive i denne tråden

Vi får ikke så veldig mange intime detaljer, men ærlig talt, en unge på 13 greier ikke å dikte opp detaljer om at han ble seksuelt opphisset av å se henne naken på Skype!

''men ærlig talt, en unge på 13 greier ikke å dikte opp detaljer om at han ble seksuelt opphisset av å se henne naken på Skype!''

Det klarer en trettenåring helt fint.

Vi får ikke så veldig mange intime detaljer, men ærlig talt, en unge på 13 greier ikke å dikte opp detaljer om at han ble seksuelt opphisset av å se henne naken på Skype!

''Vi får ikke så veldig mange intime detaljer, men ærlig talt, en unge på 13 greier ikke å dikte opp detaljer om at han ble seksuelt opphisset av å se henne naken på Skype!''

Åjoda.

Jeg tror derimot ikke denne jenta lyver.

Gjest uffameghuff

''Jeg synes det er så rart at ingen reagerte. Det er et mysterium'' Helt enig. Om det hadde vist seg å ikke være noe som helst av seksuell karakter ville jeg synes det var r a r t om en voksen drev og hadde med seg en tenåring rundt omkring. Vi snakker jo hytteturer/ offentlige middager/ hotellovernattinger med bare de to her?? Hvor var blikket til de øvrige AP'ere, inkl Jens, foreksempel?

Det jeg lurer på er hvordan foreldrene ikke merket noe...

Jeg hadde ALDRI sendt mine unger på slike turer med en halvgammel gris... (unnskyld uttrykket"....

Hei!

Sånn er det med foreldre som er normale.

Mine foreldre viste ikke/brydde seg ikke/spurte ikke hvor jeg var.

Jeg var stort sett på rommet mitt, hele barndommen, men det hendte jeg gikk en tur ut, da møtte jeg menn som sa de hadde noe fint de skulle vise meg.

Jeg ble med dem, og jeg syns det var rart de ikke viste meg dinosaurene, eller blomstene eller billene.

Det er mange foreldre som ikke klarer ta seg av barna, om de ikke elsker dem, eller selv lever i sin egen verden vet jeg ikke, men derfor er nettopp sånt mulig.

Du har nok rett i dette. Trist å høre om hvordan du hadde det i barndommen.

Annonse

Jeg hadde ALDRI sendt mine unger på slike turer med en halvgammel gris... (unnskyld uttrykket"....

''Det jeg lurer på er hvordan foreldrene ikke merket noe... Jeg hadde ALDRI sendt mine unger på slike turer med en halvgammel gris... (unnskyld uttrykket)....''

Det er du ikke alene om å lure på. Noen sier jo at foreldrene er nære venner med ordføreren, men alliekvel... Å gå med på at en jentunge på 13-14 år reiser alene med en voksen mann og deler hotellrom med ham er jo helt villt! Hadde ikke vært mye aktuelt her i gården heller.

Gjest uffameghuff

''Det jeg lurer på er hvordan foreldrene ikke merket noe... Jeg hadde ALDRI sendt mine unger på slike turer med en halvgammel gris... (unnskyld uttrykket)....''

Det er du ikke alene om å lure på. Noen sier jo at foreldrene er nære venner med ordføreren, men alliekvel... Å gå med på at en jentunge på 13-14 år reiser alene med en voksen mann og deler hotellrom med ham er jo helt villt! Hadde ikke vært mye aktuelt her i gården heller.

Æsj, dele hotellrom attpåtil... hallo!

Han hadde vel et par pjoltere innabords også da....

æsj! Æsj!

Og kona hans, visste hun at han delte hotellrom med fjortisen?

Fjortiser har jo både pupper og lår, selv om de ikke er "voksne", mange gamle griser liker unge jenter.... (halvpedoer kaller jeg de).

Jeg kan ikke forstå at foreldrene kan ha brydd seg. Nå kan det godt være at de ikke har visst om alle sms'er, mms'er og chatt, men litt rart det og siden jeg antar at de har betalt regningen?

Men den helt uforståelige biten er det med overnattinger. Hvordan kunne de mene at det var ok? Nå har det jo i tillegg kommet fram at hun har hatt noen erfaringer med lærere på skolen som de har vært med på å rapportere, og at de da ikke har leet et øyelokk når hun har reist på overnatting med en 53-åringbare gjør det hele enda mer uforståelig!!

''men ærlig talt, en unge på 13 greier ikke å dikte opp detaljer om at han ble seksuelt opphisset av å se henne naken på Skype!''

Det klarer en trettenåring helt fint.

Ja spesielt hvis det er en trettenåring som har vært misbrukt sexuelt av en eller annen. Et eller annet sted står det at foreldrene har to ganger prøvd å anmelde lærere for seksuelt misbruk. Et annet sted står det at ordførereren er nær slektning av stefar.

At det har vært mangel på dømmekraft hos både den ene og den andre er jeg ikke i tvil om, men jeg har tenkt å la retten dømme. Jeg er ikke overbevist om noe som helst noe sted.

Hei!

Min psykiater fortalte meg om en historie der et barn strakte armer til sin mor mens faren lå i sengen til barnet, istedet for å hjelpe lukket mammen døren!

Dobbelt svik sa min psykiater og ble blank i øynene, (jeg så det, og jeg likte det, ja oppdage sånt:)

Men av det og en del andre ting jeg har lest har jeg skjønt at det i mange tilfeller står en dum kvinne på siden av en slik mann og lar han misbruke...

Det er helt ufattelig ://

Annonse

Hei!

Ja på et seminar jeg var sa en dame som foreleste om seksuelle overgrep mot barn at voksne så seg bevisst ut sine ofre. De så ut dem som var i en livssituasjon/ eller hadde en sårbarhet der det var enkelt å starte misbruk uten å bli oppdaget.

Så det kan jo hende hun var fra et ressursfattig hjem slik jeg og da er det jo ingen som oppdager noe...

Det er sant... En av mine venninner hadde en lærer som starta misbruket av henne ved skolestart høsten etter at hun hadde mistet moren sin i løpet av sommerferien.... Jeg blir kvalm bare jeg tenker på det :/

Du aner ikke hva trettenåringer idag vet om livet i forhold til det vi visste...... (uten å unnskylde ham)

Om det skulle være slik at det ikke har vært noe sexuelt, så begriper jeg ikke vurderingsevnen hans. Uansett om han ikke skulle ha noe seksuell interesse av jenta så deler han da ikke hotelrom og seng med henne. Det er ikke naturlig og heller ikke naturlig å sende flere ti-talls tekstmld til henne daglig.

Snakker om tosk, han måtte jo skjønne at dette kom til å gå galt selv om det ikke har vært sex inn i bildet. Han burde ha satt grensene og stoppet opp lenge før.

Men mest sannsynlig så er det nederste hode som har stått for tankevirksomheten.

Hun kunne da latt være å vært så mye sammen med han?? Hun sa de hadde et slags kjærlighetsforhold så hun kunne jo bare ha skygget banen...

Tviler på at han har tatt henne med makt.

''Hun kunne da latt være å vært så mye sammen med han?? Hun sa de hadde et slags kjærlighetsforhold så hun kunne jo bare ha skygget banen... Tviler på at han har tatt henne med makt.''

Dette synes jeg vitner om farlig dårlig innsikt altså, sorry. Dette startet da jenta var 13 år! Har du fulgt med på saken i det hele tatt og fulgte du med på jentas forklaring i dag?

''Hun kunne da latt være å vært så mye sammen med han?? Hun sa de hadde et slags kjærlighetsforhold så hun kunne jo bare ha skygget banen... Tviler på at han har tatt henne med makt.''

Dette synes jeg vitner om farlig dårlig innsikt altså, sorry. Dette startet da jenta var 13 år! Har du fulgt med på saken i det hele tatt og fulgte du med på jentas forklaring i dag?

Selv om man er 13 så klarer man å si fra om en voksen mann gjør noe sånt? Hun har latt det skje over så lang tid.

Men sier selvfølgelig ikke at det han EVT har gjort er riktig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...