Gå til innhold

EU får fredsprisen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• fineline

6

• PieLill

4

• Liljana

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest old lady

EU får fredsprisen. Norge er ikke med i EU.

"Alle andre" har dermed fått fredsprisen i Europa enn vi i Norge.

Hm, jeg mener Norge har bidratt med med å jobbe for fred rundt omkring, enn det EU har klart.

Blodbad på Balkan over lang tid. Fraværenhet i konflikter enkelte muslimske land, og sterk deltagelse til ufred i andre muslimske land.

Jeg blir flau hver gang selvsikre og arrogante Jagland skal presentere denne prisen.

En Nobels pris som bare fører bråk med seg.

La Sverige overta denne utdelingen.

Der har en ung homofil musiker akkurat tatt livet av seg etter at han ble trakassert.

Men de lever et annonymt internasjonalt liv.

Så flaut å være norsk hver gang fredsprisen deles ut.

Ser ut som Jagland har tatt med seg Ap-pisken inn i nobelkommiteen og trumfer gjennom sin personlige agenda. Først fikk Obama fredsstipend slik at Herr Jagland fikk hilse på en amerikansk president. Og nå slår han et slag for et handelskartell som har kjørt økonomien i grus i mange europeiske land. Alt annet enn fred i Hellas for tiden.

mvh

Gjest germinate

Ser ut som Jagland har tatt med seg Ap-pisken inn i nobelkommiteen og trumfer gjennom sin personlige agenda. Først fikk Obama fredsstipend slik at Herr Jagland fikk hilse på en amerikansk president. Og nå slår han et slag for et handelskartell som har kjørt økonomien i grus i mange europeiske land. Alt annet enn fred i Hellas for tiden.

mvh

Kan de ikke bare bytte ut Jagland da...

Annonse

mvh

''Så flaut å være norsk hver gang fredsprisen deles ut.''

Har du ingen andre problemer i livet?

hidi, the scorpion

EU får fredsprisen. Norge er ikke med i EU.

"Alle andre" har dermed fått fredsprisen i Europa enn vi i Norge.

Hm, jeg mener Norge har bidratt med med å jobbe for fred rundt omkring, enn det EU har klart.

Blodbad på Balkan over lang tid. Fraværenhet i konflikter enkelte muslimske land, og sterk deltagelse til ufred i andre muslimske land.

Jeg blir flau hver gang selvsikre og arrogante Jagland skal presentere denne prisen.

En Nobels pris som bare fører bråk med seg.

La Sverige overta denne utdelingen.

''Jeg blir flau hver gang selvsikre og arrogante Jagland skal presentere denne prisen. En Nobels pris som bare fører bråk med seg. La Sverige overta denne utdelingen.''

Helt enig! EU, som nå er mer splittet en samlet, det hele er en vits.

Gjest old lady

''Jeg blir flau hver gang selvsikre og arrogante Jagland skal presentere denne prisen. En Nobels pris som bare fører bråk med seg. La Sverige overta denne utdelingen.''

Helt enig! EU, som nå er mer splittet en samlet, det hele er en vits.

Reaksjonene lar seg ikke vente på - denne gangen heller :

http://ipad.dagbladet.no/2012/10/12/nyheter/utenriks/eu/nobels_fredspris/23846957/

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/eu/artikkel.php?artid=10062081

Like kontroversielt hvert bidige år.

Kineserne er sinte enda, og det er noe handelsnæringen sliter med enda.

Jagland kjører ufortørnt på videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...