Gå til innhold

Stjerneskikkert

astridny

Anbefalte innlegg

Hei. Gutten min som blir 6 år ønsker seg det. Jeg vil ikke kjøpe slik leke stjerneskikkert som ikke virker og som bare er tull.

Men jeg aner ikke hvor mye slikt koster. Og hvor får man kjøpt slik? Og får man en bra en til ca 500-1000 kr?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei!

Det er lurt av deg å tenke kikkert. Jeg selv startet med teleskop, men jeg ville heller kjøpt meg en god prismekikkert, den har videre synsfelt og små barn syns disse er mer morsomme.

Det tar litt mer tid å stille opp teleskopet, hvis man ikke har det stående klart alltid, i byen er det vanskelig pga av all forurensingen. Teleskoper, gode, er mye dyrere, og jeg tror du får en grei kikkert til 1000 kr, men selvfølgelig enda bedre hvis du legger i 1000 til eller kjøper brukt. Kikkert er da også mye lettere å bare ta med seg på en kveldstur syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...