astridny Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei. Gutten min som blir 6 år ønsker seg det. Jeg vil ikke kjøpe slik leke stjerneskikkert som ikke virker og som bare er tull. Men jeg aner ikke hvor mye slikt koster. Og hvor får man kjøpt slik? Og får man en bra en til ca 500-1000 kr? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GPn Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 1000 kroner er på kanten, men du har denne: http://www.kikkertspesialisten.no/skywatcher-mercury607-az2-p-1289-c-482.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei! Det er lurt av deg å tenke kikkert. Jeg selv startet med teleskop, men jeg ville heller kjøpt meg en god prismekikkert, den har videre synsfelt og små barn syns disse er mer morsomme. Det tar litt mer tid å stille opp teleskopet, hvis man ikke har det stående klart alltid, i byen er det vanskelig pga av all forurensingen. Teleskoper, gode, er mye dyrere, og jeg tror du får en grei kikkert til 1000 kr, men selvfølgelig enda bedre hvis du legger i 1000 til eller kjøper brukt. Kikkert er da også mye lettere å bare ta med seg på en kveldstur syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.