janeymor Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ungene mine hadde en krasj på trampolinen. Eldste på 11 år har fått en liten hakk i ene fortanna. Det er bak på tanna og synes ikke hvis man ikke vet det, men han kjenner at det iser litt. Må dette tannlegebehandles? Blir veldig glad for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg synes det bør sees på av en tannlege både for å fikse hakket og for å utelukke evt større skade. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 I og med at det åpenbart har vært kraft mot tanna, så ville jeg fått dette sjekket av tannlege. Best å være sikker på at det ikke har oppstått større skade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.