Gå til innhold

Hvor hadde du flyttet om du vant 12 millioner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg et hus i Miami og levd det gode livet.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde flyttet fra byen. Hadde nok byttet hus i samme område, og så bevilget meg noen deilige lange ferier langt avgårde, samt redusert stillingen noe.

*drømme*

Skrevet

Tror ikke jeg hadde flyttet fra byen. Hadde nok byttet hus i samme område, og så bevilget meg noen deilige lange ferier langt avgårde, samt redusert stillingen noe.

*drømme*

Ok, drømme ja om et deilig liv! :)

Gjest Modern77
Skrevet

Trives for godt i nabolaget, tror jeg blir her og heller bygger på :)

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Tror ikke du hadde kommet så langt med 12 millioner... Men spørs jo hva du mener med "det gode liv"

Skrevet

Hei,

Jeg hadde lett etter et flott gårdsbruk på landsbygda, og kjøpt det. Jordbruk er svært kapitalkrevende, men en kommer langt med 12 mill, og kan skape seg ei brukbar inntekt for arbeidet, og muligens litt forrentning av innskutt kapital.

La arbeid og hobby gå hånd i hånd, gårdsbruk er familievennlig og "uten" moderne stress.

Gjest Melis37
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt meg en lettstelt leilighet,uten gressklipping og snømåking,her i kommunen som jeg bor. Enkelt å greit. Hadde blitt en ny bil også.

Skrevet

Hadde nok ikke flyttet, men kanskje pusset opp det siste vi har igjen, og kjøpt hytte.

Skrevet

Jeg hadde ikke flyttet så mye som en meter, jeg trives altfor godt her jeg allerede bor. Men jeg hadde nok brukt en god slant på oppussing, og kanskje sågar et lite påbygg.

Skrevet

Jeg hadde ikke flytta utenfor skolekretsen siden både barna og jeg trives godt her :) Kanskje hadde jeg solgt huset og bygd et splitter nytt hus? Huset jeg bor i nå ble bygd for tolv år siden, og jeg kunne godt tenkt meg å gjort endringer på planløsning osv siden jeg nå vet nøyaktig hva jeg savner i huset jeg har :)

Skrevet

Et vinterhus (i den forstand at det skal brukes når det er vinter i Norge) en times kjøretur sør for Miami ville vært mitt valg.

Eller - det er mitt valg, selv om jeg ikke vinner 12 millioner :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...