PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg lurer på hvor du har det i fra at alle snudde henne ryggen? Jeg har ikke hevdet at alle snudde henne ryggen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fineline Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva er det du vil med alle disse trådene? Det er et utmerket rettsvesen i Norge som kommer til å ta seg av denne saken. Det finnes ingen en sannhet, eller noe enten eller. Begge parter snakker sant ut fra sin overbevisning og så må retten finne ut hvordan ting henger sammen. Det er nå kommet frem at ordføreren har handlet som en idiot overfor et barn, men jeg tviler på at han kan dømmes i fengsel for griseprat mot mindreåring. Han har allerede blitt bedt om å trekke seg fra sitt verv og har dermed ikke tillit lenger. Det er en straff utenom rettsystemet. Jeg stoler ikke på en person som viser slik enorm mangel på dømmekraft at han ikke forstår hva som kan skje med et ungpikesinn i så sårbar alder. Det er jeg aldeles ikke alene om. Da snakker jeg ikke om det har vært 50 samleier eller ikke. Det vet jeg ingenting om. Uansett om det har vært 1, 10, 25 eller 50 samleier så er det brudd mot loven. Slutt nå med denne opphausingen av denne saken og la retten og advokatene gjøre jobben sin. Jeg har ikke noe grunnlag til å dømme bygda, jeg har ikke noen grunn til å tro at hele bygda har vendt jenta ryggen og stått på ordførerens side. De fleste har nok avventet helt målløse og stumme for å se hva som ville komme frem etterhvert. Det er nok med en eller to som sletter en ungdom fra facebook til at det bli overdimensjonert. Det vet vi godt som har vært ungdommer engang i tiden og kjenner til ungdommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke tatt stilling til om ordføreren også har hatt sex med jenta. Man bør uansett tenke gjennom hvordan jenter behandles mens slike saker er uavklarte. Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv. mvh ''Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv'' Det er jeg enig i. Men nå virker det som det kom beleilig at det var noen andre enn Frp det gjaldt denne gangen. Ap reagerte raskt etter det som kom frem i går, så jeg synes det er litt rart med den svertekampanjen av Ap du driver med nå. Folk er uskyldig til det motsatte er bevist og det var i går det ble det bevist at han ikke er uskyldig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva er det du vil med alle disse trådene? Det er et utmerket rettsvesen i Norge som kommer til å ta seg av denne saken. Det finnes ingen en sannhet, eller noe enten eller. Begge parter snakker sant ut fra sin overbevisning og så må retten finne ut hvordan ting henger sammen. Det er nå kommet frem at ordføreren har handlet som en idiot overfor et barn, men jeg tviler på at han kan dømmes i fengsel for griseprat mot mindreåring. Han har allerede blitt bedt om å trekke seg fra sitt verv og har dermed ikke tillit lenger. Det er en straff utenom rettsystemet. Jeg stoler ikke på en person som viser slik enorm mangel på dømmekraft at han ikke forstår hva som kan skje med et ungpikesinn i så sårbar alder. Det er jeg aldeles ikke alene om. Da snakker jeg ikke om det har vært 50 samleier eller ikke. Det vet jeg ingenting om. Uansett om det har vært 1, 10, 25 eller 50 samleier så er det brudd mot loven. Slutt nå med denne opphausingen av denne saken og la retten og advokatene gjøre jobben sin. Jeg har ikke noe grunnlag til å dømme bygda, jeg har ikke noen grunn til å tro at hele bygda har vendt jenta ryggen og stått på ordførerens side. De fleste har nok avventet helt målløse og stumme for å se hva som ville komme frem etterhvert. Det er nok med en eller to som sletter en ungdom fra facebook til at det bli overdimensjonert. Det vet vi godt som har vært ungdommer engang i tiden og kjenner til ungdommer. ''Hva er det du vil med alle disse trådene?'' Fortelle oss at det ikke bare er Frp-ere som er overgripere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Kan vi leve med at ungjenter risikerer svertekampanjer og løgnerstempel for å anmelde overgrep?'' Her har det allerede skjedd overgrep selvsagt, men du går i tillegg veldig langt i å si at det har skjedd 50 voldtekter i tillegg, så det er grunnen det samme du holder på med nå. ''Her har det allerede skjedd overgrep selvsagt, men du går i tillegg veldig langt i å si at det har skjedd 50 voldtekter i tillegg, så det er grunnen det samme du holder på med nå.'' Dette var primært et svar på Elis31s innlegg der hun refererte til en sak i Sverige der jenta ble utstøtt til det ble bevist at hun snakker sant. Kjenner ikke til denne saken og skriver ut fra at Elis31 refererer saken ca riktig. Jeg har ikke hevdet at Vågå-ordføreren er skyldig i samleie med jenta. Men det er allerede bevist at han er skyldig i en rekke ulovlige forhold av seksuell karakter. Vi vet at det er noe i det jenta har fortalt. Bare ikke hvor mye. På generelt grunnlag bør man tenke nøye gjennom hvordan jenter som anmelder overgrep og voldtekt blir behandlet både på det private plan og i pressen. Tror mange jenter opplever varianter av 'Løgner til det motsatte er bevist.' mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Her har det allerede skjedd overgrep selvsagt, men du går i tillegg veldig langt i å si at det har skjedd 50 voldtekter i tillegg, så det er grunnen det samme du holder på med nå.'' Dette var primært et svar på Elis31s innlegg der hun refererte til en sak i Sverige der jenta ble utstøtt til det ble bevist at hun snakker sant. Kjenner ikke til denne saken og skriver ut fra at Elis31 refererer saken ca riktig. Jeg har ikke hevdet at Vågå-ordføreren er skyldig i samleie med jenta. Men det er allerede bevist at han er skyldig i en rekke ulovlige forhold av seksuell karakter. Vi vet at det er noe i det jenta har fortalt. Bare ikke hvor mye. På generelt grunnlag bør man tenke nøye gjennom hvordan jenter som anmelder overgrep og voldtekt blir behandlet både på det private plan og i pressen. Tror mange jenter opplever varianter av 'Løgner til det motsatte er bevist.' mvh ''Men det er allerede bevist at han er skyldig i en rekke ulovlige forhold av seksuell karakter. Vi vet at det er noe i det jenta har fortalt. Bare ikke hvor mye. På generelt grunnlag bør man tenke nøye gjennom hvordan jenter som anmelder overgrep og voldtekt blir behandlet både på det private plan og i pressen'' Joda, men dette fikk du jo medhold i i den andre tråden om samme tema. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Oygard-trekker-seg-ikke-frivillig-7016540.html Og han nekter å trekke seg... (orker ikke starte enda en tråd) ;0) Utrolig at han ikke trekker seg nå synes jeg. Han er jo ikke engang ønsket av AP. Syntes det var bra å lese at Stoltenberg ønsket han fjernet. Godt å se de reagerte når alle opplysningene om hans griseprat med en ung jente kom fram 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv'' Det er jeg enig i. Men nå virker det som det kom beleilig at det var noen andre enn Frp det gjaldt denne gangen. Ap reagerte raskt etter det som kom frem i går, så jeg synes det er litt rart med den svertekampanjen av Ap du driver med nå. Folk er uskyldig til det motsatte er bevist og det var i går det ble det bevist at han ikke er uskyldig. Jeg har femhevet Venstres håndtering av 'deres' sak som bedre enn Aps. Der både Frp og Venstres representanter har trukket seg, har AP gjenvalgt en overgrepsanklaget ordfører. Jeg har ikke hørt noe i Ap snakke om at de skal ta vare på jenta. Men det har vært en hel del mer eller mindre tildekket støtte til ordføreren. Ikke bare som person, men også i sak. Kan ikke huske at noen på sentralt hold i Ap ba ordføreren stoppe sin medieprosedering av saken. Heller ikke at noen har tatt tydelig avstand fra hans fremgangsmåte. Dette finner jeg svært kritikkverdig. Så får du oppfatte det som en svertekampanje. Jeg er rimelig sikker på at hadde dette vært et nesten hvilket som helst annet parti, hadde media gått adskillig hardere til verks. Ap det er både riktig og sunn overlevelse i at Ap nå har fått det bråtravelt med å distansere seg fra deres en gang prakteksemplar av ordfører. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Men det er allerede bevist at han er skyldig i en rekke ulovlige forhold av seksuell karakter. Vi vet at det er noe i det jenta har fortalt. Bare ikke hvor mye. På generelt grunnlag bør man tenke nøye gjennom hvordan jenter som anmelder overgrep og voldtekt blir behandlet både på det private plan og i pressen'' Joda, men dette fikk du jo medhold i i den andre tråden om samme tema. Om du er lei av saken, er det bare å la være og lese og skrive. I denne tråden ønsket jeg å sette fokus på hvordan omgivelsene takler slike saker, både generelt og i denne saken spesielt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Utrolig at han ikke trekker seg nå synes jeg. Han er jo ikke engang ønsket av AP. Syntes det var bra å lese at Stoltenberg ønsket han fjernet. Godt å se de reagerte når alle opplysningene om hans griseprat med en ung jente kom fram Det er en sunn reaksjon. Samtidig ville vel alt annet vært i nærheten av politisk selvmord. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Hva er det du vil med alle disse trådene?'' Fortelle oss at det ikke bare er Frp-ere som er overgripere. Er det veldig sårt for deg at det er en Ap-gromgutt som er tatt med buksene nede på anklene? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke tatt stilling til om ordføreren også har hatt sex med jenta. Man bør uansett tenke gjennom hvordan jenter behandles mens slike saker er uavklarte. Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv. mvh ''Man bør uansett tenke gjennom hvordan jenter behandles mens slike saker er uavklarte.'' Til en viss grad, men det bør gjelde begge parter. Ingen er dømt enda. ''Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv.'' Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det. Vi vet ikke om dette også gjelder jenta. Du er noe rask med å anta og synse i en retning opplever jeg det som. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva er det du vil med alle disse trådene? Det er et utmerket rettsvesen i Norge som kommer til å ta seg av denne saken. Det finnes ingen en sannhet, eller noe enten eller. Begge parter snakker sant ut fra sin overbevisning og så må retten finne ut hvordan ting henger sammen. Det er nå kommet frem at ordføreren har handlet som en idiot overfor et barn, men jeg tviler på at han kan dømmes i fengsel for griseprat mot mindreåring. Han har allerede blitt bedt om å trekke seg fra sitt verv og har dermed ikke tillit lenger. Det er en straff utenom rettsystemet. Jeg stoler ikke på en person som viser slik enorm mangel på dømmekraft at han ikke forstår hva som kan skje med et ungpikesinn i så sårbar alder. Det er jeg aldeles ikke alene om. Da snakker jeg ikke om det har vært 50 samleier eller ikke. Det vet jeg ingenting om. Uansett om det har vært 1, 10, 25 eller 50 samleier så er det brudd mot loven. Slutt nå med denne opphausingen av denne saken og la retten og advokatene gjøre jobben sin. Jeg har ikke noe grunnlag til å dømme bygda, jeg har ikke noen grunn til å tro at hele bygda har vendt jenta ryggen og stått på ordførerens side. De fleste har nok avventet helt målløse og stumme for å se hva som ville komme frem etterhvert. Det er nok med en eller to som sletter en ungdom fra facebook til at det bli overdimensjonert. Det vet vi godt som har vært ungdommer engang i tiden og kjenner til ungdommer. Tror neppe mine skriverier på DOL forstyrrer den pågående rettsaken. ;-) Det jeg ønsket med denne spesifikke tråden er å skape litt ettertanke om hvordan man som samfunn, venneflokk, bygd, idrettslag, politisk parti eller hva det nå er forholder oss til slike saker. Og hvordan dette påvirker ikke bare det aktuelle barnet / ungdommen som har anmeldt, men også i hvilken grad andre vil våge å anmelde. Synes du det er slitsomt eller bortkastet å forholde deg til dette temaet, står du selvsagt fritt til å la være og lese og kommentere. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva er det du vil med alle disse trådene? Det er et utmerket rettsvesen i Norge som kommer til å ta seg av denne saken. Det finnes ingen en sannhet, eller noe enten eller. Begge parter snakker sant ut fra sin overbevisning og så må retten finne ut hvordan ting henger sammen. Det er nå kommet frem at ordføreren har handlet som en idiot overfor et barn, men jeg tviler på at han kan dømmes i fengsel for griseprat mot mindreåring. Han har allerede blitt bedt om å trekke seg fra sitt verv og har dermed ikke tillit lenger. Det er en straff utenom rettsystemet. Jeg stoler ikke på en person som viser slik enorm mangel på dømmekraft at han ikke forstår hva som kan skje med et ungpikesinn i så sårbar alder. Det er jeg aldeles ikke alene om. Da snakker jeg ikke om det har vært 50 samleier eller ikke. Det vet jeg ingenting om. Uansett om det har vært 1, 10, 25 eller 50 samleier så er det brudd mot loven. Slutt nå med denne opphausingen av denne saken og la retten og advokatene gjøre jobben sin. Jeg har ikke noe grunnlag til å dømme bygda, jeg har ikke noen grunn til å tro at hele bygda har vendt jenta ryggen og stått på ordførerens side. De fleste har nok avventet helt målløse og stumme for å se hva som ville komme frem etterhvert. Det er nok med en eller to som sletter en ungdom fra facebook til at det bli overdimensjonert. Det vet vi godt som har vært ungdommer engang i tiden og kjenner til ungdommer. ''Jeg har ikke noe grunnlag til å dømme bygda, jeg har ikke noen grunn til å tro at hele bygda har vendt jenta ryggen og stått på ordførerens side. De fleste har nok avventet helt målløse og stumme for å se hva som ville komme frem etterhvert. Det er nok med en eller to som sletter en ungdom fra facebook til at det bli overdimensjonert. Det vet vi godt som har vært ungdommer engang i tiden og kjenner til ungdommer.'' Kloke ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Man bør uansett tenke gjennom hvordan jenter behandles mens slike saker er uavklarte.'' Til en viss grad, men det bør gjelde begge parter. Ingen er dømt enda. ''Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv.'' Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det. Vi vet ikke om dette også gjelder jenta. Du er noe rask med å anta og synse i en retning opplever jeg det som. ''Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det. Vi vet ikke om dette også gjelder jenta. Du er noe rask med å anta og synse i en retning opplever jeg det som.'' Tja.. innrømmer og innrømmer, han prøver jo fortsatt å bortforklare en hel del med fullstendig vås. ''I en av meldingene spør ordføreren jenta om «Hun er blaut» (på bokmål betyr blaut det samme som våt red.anm.). Ordføreren forklarer dette med at han lurte på om hun skulle på do'' https://www.google.no/#hl=no&biw=1280&bih=681&sclient=psy-ab&q=skype+meldinger+v%C3%A5ga&oq=skype+meldinger+v%C3%A5ga&gs_l=hp.3...726.6207.0.6286.28.23.4.1.1.0.296.3345.8j10j5.23.0...0.0...1c.1.oP4n677noL4&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=984c031d014b9b32&bpcl=35277026 Er du i stand til å spørre en 13åring om hun er våt er du f.. meg i stand til mye rart. Troverdigheten hans er så til de grader ikke tilstedet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Man bør uansett tenke gjennom hvordan jenter behandles mens slike saker er uavklarte.'' Til en viss grad, men det bør gjelde begge parter. Ingen er dømt enda. ''Den eneste vi foreløpig vet med sikkerhet har fordreid sannheten solid i Vågå-saken er ordføreren selv.'' Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det. Vi vet ikke om dette også gjelder jenta. Du er noe rask med å anta og synse i en retning opplever jeg det som. ''Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det.'' Han har ikke innrømmet annet enn det han har vært pokka nødt til å innrømme. Og ikke uten å samtidig bortforklare og bagatellisere på de mest absurde måter, samt forsøke å lempe skylda for det som skjedde over på jenta. Jeg må medgi at jeg verken imponeres over hans innrømmelser eller anger. Hvor vidt han også har hatt sex med jenta vet jeg ingen ting om. Men han har allerede brutt loven, med det som er kjent. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det. Vi vet ikke om dette også gjelder jenta. Du er noe rask med å anta og synse i en retning opplever jeg det som.'' Tja.. innrømmer og innrømmer, han prøver jo fortsatt å bortforklare en hel del med fullstendig vås. ''I en av meldingene spør ordføreren jenta om «Hun er blaut» (på bokmål betyr blaut det samme som våt red.anm.). Ordføreren forklarer dette med at han lurte på om hun skulle på do'' https://www.google.no/#hl=no&biw=1280&bih=681&sclient=psy-ab&q=skype+meldinger+v%C3%A5ga&oq=skype+meldinger+v%C3%A5ga&gs_l=hp.3...726.6207.0.6286.28.23.4.1.1.0.296.3345.8j10j5.23.0...0.0...1c.1.oP4n677noL4&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=984c031d014b9b32&bpcl=35277026 Er du i stand til å spørre en 13åring om hun er våt er du f.. meg i stand til mye rart. Troverdigheten hans er så til de grader ikke tilstedet. Nei, han har ikke akkurat styrket sin troverdighet. Glad jeg ikke skal dømme i den saken. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det. Vi vet ikke om dette også gjelder jenta. Du er noe rask med å anta og synse i en retning opplever jeg det som.'' Tja.. innrømmer og innrømmer, han prøver jo fortsatt å bortforklare en hel del med fullstendig vås. ''I en av meldingene spør ordføreren jenta om «Hun er blaut» (på bokmål betyr blaut det samme som våt red.anm.). Ordføreren forklarer dette med at han lurte på om hun skulle på do'' https://www.google.no/#hl=no&biw=1280&bih=681&sclient=psy-ab&q=skype+meldinger+v%C3%A5ga&oq=skype+meldinger+v%C3%A5ga&gs_l=hp.3...726.6207.0.6286.28.23.4.1.1.0.296.3345.8j10j5.23.0...0.0...1c.1.oP4n677noL4&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=984c031d014b9b32&bpcl=35277026 Er du i stand til å spørre en 13åring om hun er våt er du f.. meg i stand til mye rart. Troverdigheten hans er så til de grader ikke tilstedet. Troverdigheten hans er ikke av de sterkeste akkurat nå det er jeg helt enig i, men det er fortsatt åpent hvorvidt han har begått 50 overgrep eller ikke. At han er en gris som har gått over grenser er det ingen tvil om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 ''Han har dritt seg ut på samme tid erkjenner han å ha gjort feil, han innrømmer det.'' Han har ikke innrømmet annet enn det han har vært pokka nødt til å innrømme. Og ikke uten å samtidig bortforklare og bagatellisere på de mest absurde måter, samt forsøke å lempe skylda for det som skjedde over på jenta. Jeg må medgi at jeg verken imponeres over hans innrømmelser eller anger. Hvor vidt han også har hatt sex med jenta vet jeg ingen ting om. Men han har allerede brutt loven, med det som er kjent. mvh '' Jeg må medgi at jeg verken imponeres over hans innrømmelser eller anger.'' Tror ingen er spesielt imponert over noe i denne saken, den er stygg og det blir mye ord mot ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Men det reparere ikke skadene som har skjedd da de urettmessig snudde jenta ryggen. Det kreves hverken høy IQ eller stort mot for å ta stilling i en sak hvor fasiten er kjent. Vågåsaken har fram til fredag i stor grad bygd på 'Løgner til det motsatte er bevist." Kan vi leve med at ungjenter risikerer svertekampanjer og løgnerstempel for å anmelde overgrep? Særlig grelt blir det når pressen villig vekk bidrar. mvh ''Men det reparere ikke skadene som har skjedd da de urettmessig snudde jenta ryggen.'' Det er jeg helt enig i. Jeg ville bare peke på hvor grusom slike saker kan bli. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384720-bygda-som-sto-sammen/page/2/#findComment-3401888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.