Gå til innhold

Iphone vs Samsung Galaxy Note 2

Anbefalte innlegg

Gjest disco line

Jeg har hatt min Iphone 4 i to år nå og er i grunn veldig fornøyd med den, men jeg savner en større skjerm. Dessverre ble ikke Iphone 5 noe spesielt større, så derfor jeg vendt blikket mot Samsung Galaxy Note 2.

Er det noen som har erfaringer med sistnevnte og som kan gi meg noen gode grunner til å kjøpe den.

Hvordan er utvalget på apps til Samsung? Jeg er storkjøper av apps og det er en av grunnene til at jeg kvier meg litt med å gå fra Iphone til Samsung(alle jeg har kjøpt blir bortkastet).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384731-iphone-vs-samsung-galaxy-note-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luftslott

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10062046

Gubben her i huset har venta på iPhone 5 siden den ble lansert, men har ikke fått tak i den ennå. Står på venteliste. Igår prøvde han Galaxy Note 2 i butikken, og falt pladask. Den er kjapp,med god skjerm, og meget responsiv. Så nå har han kjøpt en Samsung, selv om han frem til nå har vært meget klar på at kun iPhone var tingen. Jeg har Galaxy sll selv og syns app-utvalg osv er helt ok, det er ikke så mye jeg savner. Det blir spennende å se om han blir fornøyd, om han ikke er helt fornøyd med Note 2 kommer jeg til å kjøpe den av ham:-)

Er det ikke forferdelig upraktisk med så diger skjerm/telefon, da? Jeg syns i grunnen den tidligere iPhone har vært perfekt størrelse på, men regner med at jeg blir fornøyd med større skjerm når jeg bare får min nye iPhone 5.

Og etter å ha prøvd Android på diverse mobiler (ikke på Galaxy Note, da) så syns jeg fortsatt det er et møkka-OS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...