bollekinn Skrevet 14. oktober 2012 Skrevet 14. oktober 2012 Tenkte bestille julekort på nettet. Ofte er det tilbud hvis man bestiller i god tid også. Vil gjerne ha med tre bilder på julekortet. Er det noen som kan anbefale et sted hvor jeg kan bestille fra? Takknemlig for svar. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2012 Skrevet 14. oktober 2012 Eller vet noen hvordan man enklest lager julekort selv (tenker meg et lite utvalg bilder mer eller mindre hulter til bulter på en flate) når bildene er i LightRoom? Håper du ikke synes jeg kupper tråden - vi kan kanskje få noen tips begge to :-) 0 Siter
bollekinn Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Skrevet 14. oktober 2012 Eller vet noen hvordan man enklest lager julekort selv (tenker meg et lite utvalg bilder mer eller mindre hulter til bulter på en flate) når bildene er i LightRoom? Håper du ikke synes jeg kupper tråden - vi kan kanskje få noen tips begge to :-) Elextra, du kupper ikke tråden! Hadde vært fint for meg også å vite. :-) 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 14. oktober 2012 Skrevet 14. oktober 2012 Synes Japanphoto er billig og bra, men de har ikke lagt ut julekort enda 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 14. oktober 2012 Skrevet 14. oktober 2012 http://www.vistaprint.no/gallery.aspx?pg=49&preid=158&xnav=TsrItem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.