Gå til innhold

Morroccanoil - har du prøvd?

Anbefalte innlegg

Den er fantastisk bra!

Selv har jeg selve oljen og har en dæsj i håret i håndkletørket hår. Håret blir siljemykt og utrolig lett å style etterpå :)

Jeg trodde oljen skulle gjøre håret fett, men merkelig nok blir ikke håret fetere. Tror jeg skal kjøpe shampooen i samme serie neste gang jeg skal til frisøren:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384762-morroccanoil-har-du-pr%C3%B8vd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Lillemus

4

• Mary Poppins

2

• spiky

2

Mest aktive i denne tråden

Jepp, en mirakelkur for hårfagre Vesla som får floker bare man ser på henne.. Tar den i i vått hår, børster og - voila!

Bruker den sjøl også mot "frizzy hair", genialt. Sa du shampo? Må google nå altså :-)

Kan tenke meg den er super på langt, flokete hår, ja :) Selv har jeg glatt kort hår...

Frisøren min sa at hun skulle få inn shampo og balsam i samme serien, så den skal jeg ha! :)

Annonse

Jeg prøvde Define sin shampoo og balsam med moroccan arganoil,

håret føltes bra det :D

Siste frisøren jeg var hos advarte sterkt mot Define sine produkter (uten å prøve å selge meg noe annet) fordi de inneholdt så mye som satt igjen i håret etter vask.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...