Gå til innhold

Morroccanoil - har du prøvd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Lillemus

4

• Mary Poppins

2

• spiky

2

Mest aktive i denne tråden

Siste frisøren jeg var hos advarte sterkt mot Define sine produkter (uten å prøve å selge meg noe annet) fordi de inneholdt så mye som satt igjen i håret etter vask.

Alltid litt skeptisk til frisører som «advarer» mot rimeligere produkter. De er litt programforpliktet. Dephine har jo trorss alt vunne noen priser for produktene sine. Jeg kjøper som regel frisørprodukter til håret mitt på nett, og så sper jeg på med f.eks Dephine hvis jeg går tom. Syns de har greie produkter jeg. Det er jo ikke sikkert at det gjør noe fra eller til for håret at det er rester av shampo/balsam i håret.Jeg har i endel produkter for å style håret, så det er sjelden «tomt» oppi der.

Gjest jauuuuuuuuuuuuz

Siste frisøren jeg var hos advarte sterkt mot Define sine produkter (uten å prøve å selge meg noe annet) fordi de inneholdt så mye som satt igjen i håret etter vask.

Jeg likte ikke Define før da håret ble så rart, men tror de har videreutviklet produktene siden da... nå blir håret helt fantastisk av det.

NÅ var ikke den med morrocon oil den jeg likte best, men den

med proteiner, gjenoppbyggende....

Håret ble silkeglatt uten å følest tungt.

Tørrshampooen deres er jeg derimot ikke fornøyd med,

bedre den de selger på vita som jeg ikke husker navnet på.

Jeg er ikke fornøyd med den pga den blir så tung i mitt hår. Har ikke prøvd light versjonen da.

Shampooen og balsamen er super bra og lukter helt herlig :)

Du er sikker på det er ren moroccanoil? Mitt hår blir lett tungt, men denne oljen skal jo virke motsatt - håret blir veldig blankt og lett :)

Annonse

Jeg har begge to. Og jeg syns Silk Teraphy gjør håret littegrann oljete i forhold til Moroccan:-)

Ok, da bør nok jeg fortsette med Moroccanoil... Håret blir lett tungt om jeg bruker feil produkter. Har veldig tynne hårstrå, men masse hår - så det ser lett tykt ut.

Gjest Nickløsheletida

''Siste frisøren jeg var hos advarte sterkt mot Define sine produkter (uten å prøve å selge meg noe annet) fordi de inneholdt så mye som satt igjen i håret etter vask''

Det er jo bare fordi hun vil lure deg til å kjøpe deres dyre produkter. Har brukt Define i mange år og synes den er bra.

''Siste frisøren jeg var hos advarte sterkt mot Define sine produkter (uten å prøve å selge meg noe annet) fordi de inneholdt så mye som satt igjen i håret etter vask''

Det er jo bare fordi hun vil lure deg til å kjøpe deres dyre produkter. Har brukt Define i mange år og synes den er bra.

''Det er jo bare fordi hun vil lure deg til å kjøpe deres dyre produkter. Har brukt Define i mange år og synes den er bra.''

Men hun prøvde jo ikke å selge meg noe annet. :o)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Det er jo bare fordi hun vil lure deg til å kjøpe deres dyre produkter. Har brukt Define i mange år og synes den er bra.''

Men hun prøvde jo ikke å selge meg noe annet. :o)

Kanskje hun håpet på at du skulle begynne å spørre hva slags produkter hun ville anbefale?

Er litt skeptisk jeg, da de prøver å prakke på meg ett eller annet hver gang jeg er der :-)

Gjest Fantastisk olje

Er der jeg bør kjøpe den neste gang da ;) Hva koster en flaske der?

Kommer an på størrelsen du vil ha.

Det er gratis frakt.

http://www.blivakker.no/search?q=silk+therapy

Jeg kjøper Tigi Bedhead shampo og balsam også der, i stooore flasker. Fordi frisøren bruker dette :)

Kanskje hun håpet på at du skulle begynne å spørre hva slags produkter hun ville anbefale?

Er litt skeptisk jeg, da de prøver å prakke på meg ett eller annet hver gang jeg er der :-)

''Kanskje hun håpet på at du skulle begynne å spørre hva slags produkter hun ville anbefale?''

Ikke utenkelig sikkert. :o) Jeg gidder ikke kjøpe frisørshampooer lenger, de koster halve månedslønna og for mitt hår har jeg enda til gode å finne en som er merkbart bedre enn de vanlige butikkshampooene.

Gjest Nickløsheletida

''Kanskje hun håpet på at du skulle begynne å spørre hva slags produkter hun ville anbefale?''

Ikke utenkelig sikkert. :o) Jeg gidder ikke kjøpe frisørshampooer lenger, de koster halve månedslønna og for mitt hår har jeg enda til gode å finne en som er merkbart bedre enn de vanlige butikkshampooene.

Det samme her. Jeg har ikke prøvd noe som er bedre en Define på mitt hår :-)

Du er sikker på det er ren moroccanoil? Mitt hår blir lett tungt, men denne oljen skal jo virke motsatt - håret blir veldig blankt og lett :)

Som jeg prøvde? Ja vi bruker den i salongen jeg jobber i. Den er perfekt på de med krøller eller tykt stritt hår.

Men på oss med normalt ,ikke så tykt hår så blir det bare tungt syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...