Gå til innhold

Morroccanoil - har du prøvd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Lillemus

4

• Mary Poppins

2

• spiky

2

Mest aktive i denne tråden

Kommer an på størrelsen du vil ha.

Det er gratis frakt.

http://www.blivakker.no/search?q=silk+therapy

Jeg kjøper Tigi Bedhead shampo og balsam også der, i stooore flasker. Fordi frisøren bruker dette :)

De hadde ikke akkurat samme typen Moroccanoil der inne (Min heter Treatment Creme tror jeg?) - men skal sjekke denne siden neste gang jeg skal kjøpe :)

Som jeg prøvde? Ja vi bruker den i salongen jeg jobber i. Den er perfekt på de med krøller eller tykt stritt hår.

Men på oss med normalt ,ikke så tykt hår så blir det bare tungt syns jeg.

Ok... Jeg har helt stritt hår, ganske kort hår, veldig mange hårstrå, men hvert hårstrå er tynt...

Annonse

Jeg kjøper alltid shampo og balsam på coopen, er veldig fornøyd med den grønne fra sunsilk.

Tenk om det var som i gamle dager med disk, og vi skulle be om en sunsilk minerals volume lift and crystal shine, haha.

Den oljen du nevner, er det sånn som lukter kokos?

Annonse

Jeg kjøper alltid shampo og balsam på coopen, er veldig fornøyd med den grønne fra sunsilk.

Tenk om det var som i gamle dager med disk, og vi skulle be om en sunsilk minerals volume lift and crystal shine, haha.

Den oljen du nevner, er det sånn som lukter kokos?

Vi var nok litt enklere den gangen :P

Nei, den lukter ikke kokos.... vet ikke helt hva den lukter egentlig, men en veldig behagelig lukt :)

Godt det ikke var mer enn tjue kroner! Jeg hater å betale på nett - mye dilling med bankkort osv :P

Hehe jeg kjøper nesten alt på nett jeg. Sparer masse penger ved å kjøpe shampoo og slike ting.

Bestilte shampoo senest for 2 dager siden og da betalte jeg 99 kr for 300 ml :) Og fri frakt :)

Hehe jeg kjøper nesten alt på nett jeg. Sparer masse penger ved å kjøpe shampoo og slike ting.

Bestilte shampoo senest for 2 dager siden og da betalte jeg 99 kr for 300 ml :) Og fri frakt :)

Bestiller innimellom på nett jeg også, men synes det er et pes med betalingen, ja :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...