Gå til innhold

Farge håret intenst rødt

Anbefalte innlegg

Gjest Soon redhead
Skrevet

Har alltid drømt om å farge håret knall rødt, men har aldri våget tidligere. Og nå lurer jeg på om jeg begynner å bli for gammel..

Jeg er singel og har ingen barn, men vil ikke røpe alderen min.

Hva synes dere om denne hårfargen? Too much?

Kan legge til at jeg har en litt rocka klesstil og lignende hårfrisyre som modellen.

http://beauty.about.com/od/haircolo1/ss/gorgeous_red_hairstyles_5.htm

Skrevet

Kul dame. Men en sånn farve krever sin kvinne! Man unnskylder seg ikke for å eksistere liksom.

Skrevet

Jeg hadde den fargen ( el lignende) for noen år siden. Fikk mye skryt av venner, kollegaer, elever etc. Men nesten-tenåringen syntest det var litt "mye"

Åååå... nå ble jeg frista til å farge det slik igjen:-)

Go for it! Tøft og morsomt, og det er bare hårfarge!

Gjest Soon redhead
Skrevet

Kul dame. Men en sånn farve krever sin kvinne! Man unnskylder seg ikke for å eksistere liksom.

''Kul dame. Men en sånn farve krever sin kvinne! Man unnskylder seg ikke for å eksistere liksom''

Det er nettopp det. Jeg er egentlig en ganske sjenert, nesten litt sky person. Men dette kan vel egentlig bare bli en kul kontrast?

Det må sies at jeg også KAN være utadvendt og veldig sosial i visse sammenhenger!

Gjest Soon redhead
Skrevet

Glemte å spørre hva dere mener er den øvre aldersgrensen for å farge håret så rødt!

Gjest Soon redhead
Skrevet

Jeg hadde den fargen ( el lignende) for noen år siden. Fikk mye skryt av venner, kollegaer, elever etc. Men nesten-tenåringen syntest det var litt "mye"

Åååå... nå ble jeg frista til å farge det slik igjen:-)

Go for it! Tøft og morsomt, og det er bare hårfarge!

Ja, har hørt at rødfarger ofte går fort ut igjen også. Hvor lenge varte hårfargen din?

Skrevet

Hvis du har en hudtone som kler det, kjør på. Du blir ikke yngre.

Skrevet

Glemte å spørre hva dere mener er den øvre aldersgrensen for å farge håret så rødt!

Ingen aldersgrense for sånt vel! :o)

Skrevet

Jeg synes det var kult. Rødfarger går fortere ut igjen enn andre farger.

Gjest Soon redhead
Skrevet

Hvis du har en hudtone som kler det, kjør på. Du blir ikke yngre.

''Hvis du har en hudtone som kler det, kjør på. Du blir ikke yngre.''

Ja, har fått bekreftet av frisøren at fargen passer ;)

Og ja, nå har jeg gått og tenkt på farge håret sånn i snart 10 år, så det er vel bare å kjøre på. Jeg kommer sikker ttil å gå å irritere meg over det om jeg aldri får gjort det, he he.

Skrevet

Og ja, nå har jeg gått og tenkt på farge håret sånn i snart 10 år, så det er vel bare å kjøre på. Jeg kommer sikker ttil å gå å irritere meg over det om jeg aldri får gjort det, he he.

''Ja, har fått bekreftet av frisøren at fargen passer ;)

Og ja, nå har jeg gått og tenkt på farge håret sånn i snart 10 år, så det er vel bare å kjøre på. Jeg kommer sikker ttil å gå å irritere meg over det om jeg aldri får gjort det, he he.''

Jeg hadde definitivt gjort det da, hvis jeg var deg.

Skrevet

''Kul dame. Men en sånn farve krever sin kvinne! Man unnskylder seg ikke for å eksistere liksom''

Det er nettopp det. Jeg er egentlig en ganske sjenert, nesten litt sky person. Men dette kan vel egentlig bare bli en kul kontrast?

Det må sies at jeg også KAN være utadvendt og veldig sosial i visse sammenhenger!

Uff. Nå føler jeg at svaret mitt ble helt galt. Jeg tar utgangspunkt i meg selv og tenker at jeg aldri kunne hatt så fin hårfarve. Stirrer så og si alltid ned i bakken.

Bare gjør det du. Farven kan bli en nydelig kontrast til din skyhet. Kanskje folk vil behandle deg anderledes også.

Gjest Soon redhead
Skrevet

Uff. Nå føler jeg at svaret mitt ble helt galt. Jeg tar utgangspunkt i meg selv og tenker at jeg aldri kunne hatt så fin hårfarve. Stirrer så og si alltid ned i bakken.

Bare gjør det du. Farven kan bli en nydelig kontrast til din skyhet. Kanskje folk vil behandle deg anderledes også.

Takk for begge svarene dine! Skjønte godt hva du mente. Det er faktisk litt viktig at hårfarge/klesstil stemmer sånn noenlunde med personligheten din, så den var egentlig ikke så dum den innvendingen din der.

Kanskje jeg nesten "lurer" folk litt nå, når hårfargen egentlig ikke matcher personligheten min?

Hehe, jeg gjør det likevel ;)

Skrevet

Kjør på! Det er gøy å ha rødtrødt hår. :-)

Skrevet

Takk for begge svarene dine! Skjønte godt hva du mente. Det er faktisk litt viktig at hårfarge/klesstil stemmer sånn noenlunde med personligheten din, så den var egentlig ikke så dum den innvendingen din der.

Kanskje jeg nesten "lurer" folk litt nå, når hårfargen egentlig ikke matcher personligheten min?

Hehe, jeg gjør det likevel ;)

Ja gjør det! Og kom tilbake og fortell hvordan det er.

Gjest luftslott
Skrevet

Den fargen er kjempeflott, go for it:-) Sammen med en litt rocka stil blir det råsexy!

Hadde jeg bare tålt hårfarging selv ville jeg glatt gått for samme fargen

Skrevet

Hos frisøren eller?

Det som er kjipt med sånne intense farger er at de fort blir blasse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...