Gå til innhold

Trenger innpill om dette her...

Anbefalte innlegg

Gjest finn feilene

Av og til henger DOL seg opp, ser ut som innlegg ikke blir sendt. Så er det sendt en hel bråte, som om DOL har fått hikke. Har skjedd med meg flere ganger, og det er IKKE fordi jeg har trykket mange ganger eller dobbel- og trippelpostet på eget initiativ.

''Av og til henger DOL seg opp, ser ut som innlegg ikke blir sendt. Så er det sendt en hel bråte, som om DOL har fått hikke. Har skjedd med meg flere ganger, og det er IKKE fordi jeg har trykket mange ganger eller dobbel- og trippelpostet på eget initiativ.''

Men når det gjelder geriminate, så poster jo vedkommende trippelt flere ganger i døgnet. Det er noe annet enn det du snakker om.

Fortsetter under...

Gjest finn feilene

Hva mener du med "det som verre er"?

Jeg har ikke funnet årsaken til at svarene kommer flere ganger. Beklager så mye.

''Hva mener du med "det som verre er"?''

Mer enn triple posteringer.

Hvis du ikke finner feilen, så kan du vel levere den inn til rep.?

Gjest germimate

''Av og til henger DOL seg opp, ser ut som innlegg ikke blir sendt. Så er det sendt en hel bråte, som om DOL har fått hikke. Har skjedd med meg flere ganger, og det er IKKE fordi jeg har trykket mange ganger eller dobbel- og trippelpostet på eget initiativ.''

Men når det gjelder geriminate, så poster jo vedkommende trippelt flere ganger i døgnet. Det er noe annet enn det du snakker om.

.. Så du tror det er jeg som trykker send flere ganger?

Gjest finn feilene

.. Så du tror det er jeg som trykker send flere ganger?

''.. Så du tror det er jeg som trykker send flere ganger?''

Har jeg sagt det? Har bare foreslått at du finner ut av hvorfor du poster de fleste av dine kommentarer flere ganger. Ønsker du ikke det sjøl også?

Mulig du har rett selv om jeg ikke har hengt meg opp i akkurat det. Er jo i så fall bare å hoppe over de innleggene det er flere av.

Annonse

Gjest finn feilene

Mulig du har rett selv om jeg ikke har hengt meg opp i akkurat det. Er jo i så fall bare å hoppe over de innleggene det er flere av.

'' Er jo i så fall bare å hoppe over de innleggene det er flere av.

''

Man kan jo ikke vite hva som er gjentagelser av samme innlegg uten å først å åpne dem. Det er jo ikke noen big deal, men hadde det vært meg som postet mangfoldig hver dag, så hadde jeg ønsket å finne ut hva som var grunnen til at det skjedde.

''

Man kan jo ikke vite hva som er gjentagelser av samme innlegg uten å først å åpne dem. Det er jo ikke noen big deal, men hadde det vært meg som postet mangfoldig hver dag, så hadde jeg ønsket å finne ut hva som var grunnen til at det skjedde.

Jo'a ..

Gjest germimate

''

Hvis du ser at svar er postet flere ganger på samme tidspunkt (feks innen et halvt minutt) så er det nok samme svaret.

For øvrig tror jeg at jeg har funnet årsaken; det skjer når jeg ikke logger meg ut etter at jeg har sendt et innlegg og bruker tilbake-knappen på mobilen (altså går tilbake til forrige side).

Gjest germimate

Bila er rart. Der jeg kommer fra i Nordland sier man bila når man mener flere BILER.

Det gjør vi der jeg er oppvokst også - men vi sier også "bila" i stedet for "bilen".

"Æ går å sætt mæ i bila", "Sjå deinn stilie bila der da", "der sto de parkert mang bila" er noen eks.

Gjest finn feilene

Hvis du ser at svar er postet flere ganger på samme tidspunkt (feks innen et halvt minutt) så er det nok samme svaret.

For øvrig tror jeg at jeg har funnet årsaken; det skjer når jeg ikke logger meg ut etter at jeg har sendt et innlegg og bruker tilbake-knappen på mobilen (altså går tilbake til forrige side).

''For øvrig tror jeg at jeg har funnet årsaken; det skjer når jeg ikke logger meg ut etter at jeg har sendt et innlegg og bruker tilbake-knappen på mobilen (altså går tilbake til forrige side).''

Fint dersom du har funnet feilen.

''Hvis du ser at svar er postet flere ganger på samme tidspunkt (feks innen et halvt minutt) så er det nok samme svaret.''

Synes det er litt snålt at du ikke sjøl synes det er dumt å drive med alle disse posteringene, men deg om det. Må da være bedre at du løser problemet enn at du skal forklare andre hvordan de bør bruke denne nettsida.

Annonse

Gjest germimate

''For øvrig tror jeg at jeg har funnet årsaken; det skjer når jeg ikke logger meg ut etter at jeg har sendt et innlegg og bruker tilbake-knappen på mobilen (altså går tilbake til forrige side).''

Fint dersom du har funnet feilen.

''Hvis du ser at svar er postet flere ganger på samme tidspunkt (feks innen et halvt minutt) så er det nok samme svaret.''

Synes det er litt snålt at du ikke sjøl synes det er dumt å drive med alle disse posteringene, men deg om det. Må da være bedre at du løser problemet enn at du skal forklare andre hvordan de bør bruke denne nettsida.

Dette var faktisk et svar ment bare til deg, og det var idag jeg fant ut av det (og som jeg har testet ut flere ganger etterpp).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...