Gå til innhold

Hva se i Berlin i desember?

Anbefalte innlegg

Siden jeg først har begynt å spørre om råd angående reiser.

Skal til Berlin i desember. Onsdag til søndag.

Regner med at julemarkedene har startet da.

Hvilke bør vi besøke? Og hva bør vi se i Berlin? Hvor bør vi spise? Hvor bør vi shoppe?

Vi blir hvertfall oss to voksne og hun på nesten tre. Pluss muligens ei på 20. Har aldri vært i Berlin før. Skal bo i en del av gamle øst Berlin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384784-hva-se-i-berlin-i-desember/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Åshilda

Berlin er verdens kjekkeste by! Og godt å høre at dere er fornuftige og velger å bo i gamle Øst-Berlin!

Tror nesten det er det samme hvilke julemarkeder dere havner på. De er nokså like og hele byen er like stemningsfull i disse førjulsukene. Kan vel nesten heller bli FOR mange mennesker på julemarkedene til tider. Jeg var der i fjor og måtte nesten gå i kø igjennom hele markedet. Mange av markedene er litt tivoli preget og kanskje litt oppskrytt, men verdt å få med seg ett eller to. Gjerne det ved Alexanderplatz.

Berlin er verdens kjekkeste by! Og godt å høre at dere er fornuftige og velger å bo i gamle Øst-Berlin!

Tror nesten det er det samme hvilke julemarkeder dere havner på. De er nokså like og hele byen er like stemningsfull i disse førjulsukene. Kan vel nesten heller bli FOR mange mennesker på julemarkedene til tider. Jeg var der i fjor og måtte nesten gå i kø igjennom hele markedet. Mange av markedene er litt tivoli preget og kanskje litt oppskrytt, men verdt å få med seg ett eller to. Gjerne det ved Alexanderplatz.

Tusen takk for svar.

Merker at jeg gleder meg allerede. :-) Omtrent alle jeg har prata med, anbefaler Berlin og når jobben faktisk har leilighet der, var vi ikke i tvil. :-)

Men siden verken jeg eller mann har vært der før, setter vi veldig pris på råd om steder. :-)

Annonse

Hvis dere er i nærheten, så ta med dere hun minste og se på fisketanken her:

http://www.radissonblu.no/hoteller/tyskland/berlin

Det tar mye mindre tid enn å gå gjennom et helt akvarium eller en dyrehage.

Stilig. :-)

Takk for forslag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...