Gå til innhold

Hvorfor fungerer ikke Telenor online ordentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt bruker

Jeg har mail via Telenor Online. De siste dagene har det blitt slik at jeg må logge inn flere ganger underveis. Jeg mener, først logger jeg inn. Så trykker jeg på Innboks, da kommer innloggingssiden opp igjen. Slik skjer flere ganger underveis.

Dessuten får jeg kjempemye spam, og jeg huker dem av og trykker på "Rapportere Spam". Da regner jeg med at de gjør noe med spammet. Men akkurat samme spam dukker opp gang på gang.

Tror jammen jeg skifter leverandør snart.

Fortsetter under...

Ja, det er noe galt med Telenor nå. I går plinget det som om jeg fikk mail, men ingen mail var å finne. Så fikk jeg tre mail i en jafs, og så var det stopp. Venninna mi - som ventet på en mail fra meg - ringte og spurte hvorfor jeg aldri sendte den, men den hadde jeg sendt mange timer før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...