Gå til innhold

Øygards kone: Visste at de delte seng på turene

Anbefalte innlegg

Veldig rart at han selv ikke har sett at jenta en dag blir voksen og vil få et annet syns på ting, -alt han har å miste!! Jeg mener, han er ORDFØRER og lever sikkert et helt spesielt liv med masse annerkjennelse og med folk som viser han tillit. At han ikke har brukt vettet!

Jeg tror nettopp disse tingene har vært med på å forblinde ham. Han har vært en så uangripelig godgutt at det meste har gått bra. Slikt kan få selv den klokeste til å tøye grensene og være nokså blind for hva man gjør.

Jeg har ingen formening om Øygard har gjort mer enn det han allerede har innrømmet.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• Lillemus

6

• PieLill

4

• Bella Dotte

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror nettopp disse tingene har vært med på å forblinde ham. Han har vært en så uangripelig godgutt at det meste har gått bra. Slikt kan få selv den klokeste til å tøye grensene og være nokså blind for hva man gjør.

Jeg har ingen formening om Øygard har gjort mer enn det han allerede har innrømmet.

mvh

...og det holder :)

Jeg synes uansett dette smaker ille....at hun visste at de delte seng,og attpå til sa det var greit? nei så dum går det ikke ann å bli. Og sitte å forsvare denne gubben,er jo idiotisk.

Eller hun har visst om det og lagt til rette for det hele. Enten fordi hun (som de fleste tenker) er et offer hun og. Eller rett og slett fordi hun selv får noe ut av det.

Enten med eller uten hans viten.

Slikt er tabu i den grad at det er få som sier noe høyt.

Gjest Nickløsheletida

''Med alt det som har kommet frem her nå så hadde jeg ikke klart å være sammen med fyren tror jeg, selv om jeg tidligere hadde elsket ham. Det han er beskyldt for å ha gjort (og jeg tror han har gjort det) er så kvalmt og ekkelt og grusomt at jeg tror jeg hadde fått avsky for fyren for alltid.''

Nei jeg ville aldri i verden klart å være sammen med en mann som har skrevet sånne chattemeldinger til en mindreårig, eller til en voksen for den saks skyld (jeg hadde ikke trodd kontakten stoppet med meldingene).

Med at kona risikerer å miste absolutt alt, mener jeg ikke først og fremst han, men hun vil jo risikere å miste site gode renomme og rykte, og stolthet, i det som er et lite bygdesamfunn. For mange vil nok det være en så stor konsekvens at man er villig til å gjøre alt for å redde sitt eget rykte.

''men hun vil jo risikere å miste site gode renomme og rykte, og stolthet, i det som er et lite bygdesamfunn''

Jeg tenker motsatt. Hvis hun blir mister hun det og synker nesten ned på samme nivå som han. Hvis hun går, kan hun beholde hodet hodet hevet.

''men hun vil jo risikere å miste site gode renomme og rykte, og stolthet, i det som er et lite bygdesamfunn''

Jeg tenker motsatt. Hvis hun blir mister hun det og synker nesten ned på samme nivå som han. Hvis hun går, kan hun beholde hodet hodet hevet.

Da hun tok standpunkt for å støtte ham i fjor høst visste hun ikke om Skype-meldingene, de ble hun først kjent med i retten fredag, etter det jeg forstår.

Svaret mitt har ikke noe med om hun blir værende med han eller ikke.

Annonse

Gjest annlovinda

Da hun tok standpunkt for å støtte ham i fjor høst visste hun ikke om Skype-meldingene, de ble hun først kjent med i retten fredag, etter det jeg forstår.

I følge dette visste hun iallefall om en del av skype-samtalene

http://www.gd.no/nyheter/article6286299.ece

Altså blir han dømt så får jo det en direkte konsekvens for kona. Dersom han blir frikjent så kan hun kanskje fortsatt beholde æren i behold (tror hun sikkert selv), og det kan være en motivasjonsfaktor for å dekke for han

ikke dekke han men støtte han mener jeg.

Gjest Nickløsheletida

''Jeg var skeptisk til noe av det og syntes det var uakseptabelt. Jeg så en del meldinger hvor det sto at hun elsket ham. Det sa jeg var uakseptabelt. Når slik sjargong fortsetter over tid, blir det uakseptabelt''

Akkurat dette hvor han skriver at han elsker henne, er det kanskje ikke så rart at hun ikke reagerte på, hvis dette var noe han pleide å si.

Jeg tenker på en kollega på jobben min på 60 år som også sier det til meg. "- Jeg elsker deg Nickløs!" Han mener jo ikke at han elsker meg, men det er hans måte og si "takk for hjelpa" på.

Så jeg tenker kona må ha fått seg et sjokk på fredagen hun også.

''Du må se disse meldingene i rette sosiale og kulturelle sammenheng, fortalte hun og påpekte at et ord som «blaut» var noe fornærmede og Øygard brukte om toalettbesøk. ''

For noe vås. Dama er ikke mye bedre enn Øygard!

Da skjønner jeg ikke at hun ikke satte en stopper for forholdet og sa nei til at jenta skulle tilbringe så mye tid i hop med de.

Annonse

Veldig rart at han selv ikke har sett at jenta en dag blir voksen og vil få et annet syns på ting, -alt han har å miste!! Jeg mener, han er ORDFØRER og lever sikkert et helt spesielt liv med masse annerkjennelse og med folk som viser han tillit. At han ikke har brukt vettet!

Det tror jeg nok det er mange som forundrer seg over.

''Helt ærlig er jeg usikker på om hun faktisk tror han, eller om det handler mer om at dersom han blir dømt, mister hun absolutt alt.''

Med alt det som har kommet frem her nå så hadde jeg ikke klart å være sammen med fyren tror jeg, selv om jeg tidligere hadde elsket ham. Det han er beskyldt for å ha gjort (og jeg tror han har gjort det) er så kvalmt og ekkelt og grusomt at jeg tror jeg hadde fått avsky for fyren for alltid.

Tror ikke jeg heller hadde klart det.

Vite at du egentlig har blitt ført bak lyset så lang tid.

mvh

''Jeg tror nettopp disse tingene har vært med på å forblinde ham. Han har vært en så uangripelig godgutt at det meste har gått bra. Slikt kan få selv den klokeste til å tøye grensene og være nokså blind for hva man gjør.''

Amen i tillegg til at man gjerne tror på folk og har tillit, og føler seg kraftig bedratt når de har løyet enn opp i ansiktet.

''Du må se disse meldingene i rette sosiale og kulturelle sammenheng, fortalte hun og påpekte at et ord som «blaut» var noe fornærmede og Øygard brukte om toalettbesøk. ''

For noe vås. Dama er ikke mye bedre enn Øygard!

Enig!

Gjest Juniana

Det er forbløffende, men slett ikke rart. Alt dette har kommet snikende og gradvis, man har vent seg til litt, og så har han innført mer og mer, det har blitt vanlig, og ingen har stusset, eller bare litt, og så slått det fra seg, for det er helt sikkert ikke... det skjer sikkert ikke her... Øygard har misbrukt tillit fra mange! Han har manipulert og narret jenta, kona, velgerne, alle støttespillerne, politikerne og kjendisene i hele Norge.

Bra svar!

Gjest Juniana

''Veldig rart at han selv ikke har sett at jenta en dag blir voksen og vil få et annet syns på ting''

Hans startet jo overgrepene allerede fra starten da hun bare var 13 år. Han hadde jo ikke noen kontakt med jenta før dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...