Gå til innhold

Tidl. polititopper jobbet svart for millioner

Anbefalte innlegg

''Skattedirektøren flyttet ambassadesaken mot de ansattes vilje

Tidligere polititopper jobbet svart for millioner – slipper fengselsstraff. Politiet anbefaler skatteamnesti.

Skattedirektør Svein Kristensen blandet seg personlig inn i saksbehandlingen da en rekke polititopper søkte om skatteamnesti etter å ha jobbet svart for den amerikanske ambassaden. Skattedirektøren fjernet saken fra de juristene som mente polititoppene hadde gjort seg skyldig i grovt skattesvik.''

Les hele saken:

http://www.tv2.no/nyheter/skattedirektoeren-flyttet-ambassadesaken-mot-de-ansattes-vilje-3900763.html

Fortsetter under...

Dette har vært på tv både en og 2 ganger om ikke mer? Vil du diskutere det så er det jo greit men jeg skjønner ikke hvorfor du bare hiver ut linker? Vi både ser og leser nyheter.....

Iblant synes jeg det er greit å legge ut linker uten å mene noe i tillegg. Da blir diskusjonen mer åpen.

Så kan de som ønsker å si noen om det, gjøre det. Om du synes det er kipt å kommentere uten at hovedinnlegget har en kommentar om linken, er det bare å la være.

mvh

Gjest IblantLurerJegBare

Iblant synes jeg det er greit å legge ut linker uten å mene noe i tillegg. Da blir diskusjonen mer åpen.

Så kan de som ønsker å si noen om det, gjøre det. Om du synes det er kipt å kommentere uten at hovedinnlegget har en kommentar om linken, er det bare å la være.

mvh

"Om du synes det er kipt å kommentere uten at hovedinnlegget har en kommentar om linken, er det bare å la være."

Jeg bare lurte på hva poenget var, regner med det er lov å spørre? Litt vanskelig å hva du vil når du kun sender ut en link og ref til et stykke.

"Om du synes det er kipt å kommentere uten at hovedinnlegget har en kommentar om linken, er det bare å la være."

Jeg bare lurte på hva poenget var, regner med det er lov å spørre? Litt vanskelig å hva du vil når du kun sender ut en link og ref til et stykke.

Forklarte poenget i forrige innlegg.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...