Gå til innhold

Hvor ofte går dere til frisøren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjerrigberta

Har halvlangt hår og delvis lugg,

klipper meg og farger meg selv, går så og si aldri til frisør....

Sparer MASSE penger. Men så er jeg flink å klippe da :)

Og stort sett heldig med fargingen, holder meg nært min naturlige så går det bra.

Annonse

Gjest Cinnamongirl

Har halvlangt hår og delvis lugg,

klipper meg og farger meg selv, går så og si aldri til frisør....

Sparer MASSE penger. Men så er jeg flink å klippe da :)

Og stort sett heldig med fargingen, holder meg nært min naturlige så går det bra.

Er du frisør eller bare "selvlært"?

Jeg farger håret selv men har ikke turt å prøve å klippe meg selv..

Klipper du det bare rett av da eller mer "avansert"?

Gjest gjerrigberta

Er du frisør eller bare "selvlært"?

Jeg farger håret selv men har ikke turt å prøve å klippe meg selv..

Klipper du det bare rett av da eller mer "avansert"?

Selvlært. hadde egentlig tenkt å bli frisør, men endte opp i helsevesenet... derav lav inntekt og derfor andre prioriteringer enn frisørtimer ;-)

Er mest oppklippet, gradert... bruker et speil så jeg ser om det ser jevnt ut bake og ikke hakkete. Øvelse gjør mester :-)

Selvlært. hadde egentlig tenkt å bli frisør, men endte opp i helsevesenet... derav lav inntekt og derfor andre prioriteringer enn frisørtimer ;-)

Er mest oppklippet, gradert... bruker et speil så jeg ser om det ser jevnt ut bake og ikke hakkete. Øvelse gjør mester :-)

Klarer du å klippe gradering på deg selv? Godt gjort;)

Annonse

Alt for sjeldent. Som regel har jeg antagelig sett ut som et takras lenge når jeg omsider ser det sjøl og roter meg til frisøren.

Jeg og... burde vært der nå faktisk, og gått hver 7 uke. Som det er... *Baktushår*

Og vet du, jeg er blitt HELT grå det siste året. HELT altså. Fra noen spredte fjon fra 35, til hyene når jeg var 38. Det siste året fra 39 til 40 forsvant alle pigmenter og jeg er blitt gammel dame på hodet.. :0( Så jeg må drive og farge. Ikke så pent nei, for fargen blir fort blass og det grå kommer frem.

Gjest gjerrigberta

Klarer du å klippe gradering på deg selv? Godt gjort;)

Enkelt det med litt hårspenner, en grov kam, frisørsaks, speil,

og et hemmelig triks med å snurre håret og så klippe...

Prøver å eksperimentere litt... har stort sett blitt vellykka... men av og til holder jeg på lenge før jeg er fornøyd :)

Ca. hver 8. uke. Da har det vokst 2 cm.

Det er deilig å være hos frisøren, men jeg liker ikke sånn fasongføna hår. Har også skrekke for alt som heter hårspray og skum og denslags.

Jeg rufser til håret så snart jeg kommer hjem, og synes det er finest etter en vask eller to etter klipp. Jeg synes også det blir matt og elektrisk av føninga og føner det aldri hjemme.

Har en lettvint halvlang sveis som ikke krever noe stell.

Enkelt det med litt hårspenner, en grov kam, frisørsaks, speil,

og et hemmelig triks med å snurre håret og så klippe...

Prøver å eksperimentere litt... har stort sett blitt vellykka... men av og til holder jeg på lenge før jeg er fornøyd :)

Jeg er frisør så tror ikke jeg skal prøve på det ;p

Men så lenge du er fornøyd så er det jo bra :)

I teorien - ca. hver tredje måned.

I praksis - ca. en gang i halvåret ;-)

Det er etter ca. 3 måneder jeg begynner å tenke at jeg snart bør få bestilt en ny time.

Vips har det gått 3 måneder til, og så får jeg endelig bestilt..

Gjest gjerrigberta

Jeg er frisør så tror ikke jeg skal prøve på det ;p

Men så lenge du er fornøyd så er det jo bra :)

Men holder meg unna avanserte korte frisyrer da, da er det jo lett for at det kan bli stygt :-)

Men så lenge det er halvlangt kan jeg eksperimentere, blir det for fælt går jeg til frisøren for å få rette opp rotet jeg har stelt i stand....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...