Gå til innhold

Dusjer du virkelig hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Åshilda

Synes det er kjedelig og dusje. Og hater de minuttene før jeg har fått ordentlig varmen under dusjen. Så må jeg stå minst 15 min for å få varmen. Stress. Og så er jeg avhengig av å smøre meg inn med lotion og diverse etter dusjing, så har rett og slett ikke tid til å gå igjennom hele dette rituale hver dag. Dusjer ca 1-2 ganger per uke. Vasker meg hver dag.

Du må ha ekstremt dårlig vanntrykk i dusjen om du trenger så lang tid på å skylle deg ;)

Jeg dusjer hver morgen og noen kvelder før leggetid... Selve dusjingen tar vel ikke mer enn noen få minutter og påsmøring av bodylotion tar maks to min.. Antar jeg bruker fem minutter på hele seansen...

Gjest lollllllllllz

Jeg elsker å dusje, får kjeft av mannen min som mener det koster penger...

men han dusjer altfor sjeldent, stinker... også lurer han på hvorfor jeg "aldri" vil til sengs med han. Eh, er ikke det opplagt? Jeg elsker duften av nydusjet mann mmmmmmmmmmm

Jeg dusjer for å føle meg vel, for å våkne,

for å lindre ømme muskler, for å få fint hår da håret mitt fort blir fet (sikkert pga jeg vasker det for ofte, men men...) og da syns jeg det er trasig å bare vaske håret, så dusjer hele meg i samme slengen, kan godt stå en halvtime å dusje jeg så deilig som det er, tømme hele varmtvannstanken.......

Gjest Nickløsheletida

Du må ha ekstremt dårlig vanntrykk i dusjen om du trenger så lang tid på å skylle deg ;)

Jeg dusjer hver morgen og noen kvelder før leggetid... Selve dusjingen tar vel ikke mer enn noen få minutter og påsmøring av bodylotion tar maks to min.. Antar jeg bruker fem minutter på hele seansen...

''Antar jeg bruker fem minutter på hele seansen.''

Jeg bruker lenger tid, men antar det tar mye lenger tid å skylle mitt hår enn ditt hår :-)

Annonse

Gjest Lizzenja

Det kommer an på aktivitetsnivået, i rolige uker dusjer jeg ca annenhver dag, men i periodene jeg er aktiv og/eller har større behov for å se velstelt ut, dusjer jeg daglig. Er jeg alene hjemme og har daffedager, er det deilig å være litt udusjet ;)

Liker å dusje, men er det kaldt på badet er jeg skikkelig pingle. Liker også bedre å dusje på et ryddig bad, enn om det er mye rot. Selv om jeg egentlig er en rotekopp :o)

Gjest luftslott

Dusjer hver morgen fordi jeg våkner bedre da, dusjer også etter trening eller sex eller andre aktiviteter man blir svett av. Og så dusjer jeg om kvelden de kveldene vi har bytta på senga, herlig å legge seg nydusja i rent sengetøy:-)

Jeg er også en sånn som kan stå lenge i dusjen fordi det er varmt og lindrende for ømme og stive muskler. Men jeg bruker lite tid på smøring og sånt da, så tilsammen bruker jeg mindre tid på en dusj enn mannen min gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...