Gå til innhold

Moviestarplanet

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Les denne artikkelen om Moviestarplanet:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8352880

Må innrømme at vi muligens er litt for sløve i forhold til dette. Liker ikke det jeg leser, og må nok ha en ordentlig prat (igjen) med dattera.

Hva tenker dere andre om dette? Hvilke regler har dere og hvordan praktiserer dere bruken og evt kontrollen av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke akkurat begeistret over Moviestarplanet jeg heller.

Min 5. klassing vil gjerne holde på der inne, og det er der de andre på trinnet er. Så jeg synes det er vanskelig å si nei til det.

Jeg har sagt at han kun får ha de han kjenner personlig som venner. Om han får meldinger fra andre skal han ikke svare på dem, og si fra til meg om det er noen som skriver noe dumt/ekkelt.

Jeg har vært inne og sett over meldingene hans, og fortalt at det kommer jeg til å gjøre igjen. Jeg har lovet å ikke snoke, men sitte sammen med han når vi skal se på meldingene.

Jeg stoler allikevel ikke helt på at han klarer å huske reglene vi setter opp, eller at han vil skjønne tegninga om han får henvendelser han ikke skal ha. Det er ikke så lett å vite hva man skal gjøre syens jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen har gudskjelov vokst fra den driten for lengst. Datra maste en del om det for noen måneder siden, fordi ei klassevenninne holdt på med det. Har ikke hørt noe om det på lenge nå. Heldigvis. For noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinnamongirl

Døtrene våre har vært med en stund - det går litt opp og ned hvor populært det er.

Jeg sjekker meldinger med jevne mellomrom - har aldri funnet noe som det som stod i denne artikkelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat begeistret over Moviestarplanet jeg heller.

Min 5. klassing vil gjerne holde på der inne, og det er der de andre på trinnet er. Så jeg synes det er vanskelig å si nei til det.

Jeg har sagt at han kun får ha de han kjenner personlig som venner. Om han får meldinger fra andre skal han ikke svare på dem, og si fra til meg om det er noen som skriver noe dumt/ekkelt.

Jeg har vært inne og sett over meldingene hans, og fortalt at det kommer jeg til å gjøre igjen. Jeg har lovet å ikke snoke, men sitte sammen med han når vi skal se på meldingene.

Jeg stoler allikevel ikke helt på at han klarer å huske reglene vi setter opp, eller at han vil skjønne tegninga om han får henvendelser han ikke skal ha. Det er ikke så lett å vite hva man skal gjøre syens jeg.

Vi så gjennom meldingene sammen i går, og snakket litt om hva som var greit å si og hva hun ikke skulle si. Har jo gjort det før, men det er en stund siden.

Var greit for meg også å få en repetisjon på hva MSP egentlig går ut på. Hun diller helst rundt i eget rom/hus og babler litt om helt uvesentlige ting (stort sett), og om de rommene de har der. Hun hadde laget et par filmer som var helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...