Gå til innhold

Redd ferien min - på tv nå

Anbefalte innlegg

Milde moses, dette er virkelig den rareste repotasjen jeg har sett på lenge. Hun der Solveig Barstad sitter i Hellas og snakker med et barn som ligger på sykehus mens foreldrene sitter hjemme og sier "at det går nok bra"?? Far har betalt 30.000 for å fly jenta fra Kos til Rhodos for at hun skal få bedre behandling, men hvorfor i all verden er det TV2 og ikke foreldrene som er hos henne nå??

Skjønner ingenting jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384908-redd-ferien-min-p%C3%A5-tv-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om min jr lå syk på Kos hadde jeg blitt svært sur på far om han brukte 30' på å flytte henne, aksepterte at TV2 skulle ned i vårt sted - og aldri i livet om jeg tok en iPhonesamtale på tv. Jeg hadde helt klart reist ned selv om han ble innlagt. Men nå er jeg en hønemor da ;-)

Om min jr lå syk på Kos hadde jeg blitt svært sur på far om han brukte 30' på å flytte henne, aksepterte at TV2 skulle ned i vårt sted - og aldri i livet om jeg tok en iPhonesamtale på tv. Jeg hadde helt klart reist ned selv om han ble innlagt. Men nå er jeg en hønemor da ;-)

Enig - sykt konsept!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...