Gjest Ikke rik akkurat Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Gutten min på 4 år vil begynne på dansekurs. Det koster en del penger så jeg vil gjerne at han skal prøve den en gang før jeg betaler. Er det frekt å si til dem at jeg vil at han skal prøve det en gang før jeg betaler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 ''Gutten min på 4 år vil begynne på dansekurs. Det koster en del penger så jeg vil gjerne at han skal prøve den en gang før jeg betaler. Er det frekt å si til dem at jeg vil at han skal prøve det en gang før jeg betaler?'' Absolutt ikke. Jeg er vant til at man får en gratis prøvetime de fleste steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megler Smekk Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Du taper ingen ting på å spørre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 ''Gutten min på 4 år vil begynne på dansekurs. Det koster en del penger så jeg vil gjerne at han skal prøve den en gang før jeg betaler. Er det frekt å si til dem at jeg vil at han skal prøve det en gang før jeg betaler?'' Absolutt ikke. Jeg er vant til at man får en gratis prøvetime de fleste steder. '' Jeg er vant til at man får en gratis prøvetime de fleste steder.'' Jeg prøvde å få en gratis prøvetime på et treningsstudio en gang (Sats el 3T), men fikk blankt avslag - de hadde sluttet med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 '' Jeg er vant til at man får en gratis prøvetime de fleste steder.'' Jeg prøvde å få en gratis prøvetime på et treningsstudio en gang (Sats el 3T), men fikk blankt avslag - de hadde sluttet med det. ''Jeg prøvde å få en gratis prøvetime på et treningsstudio en gang (Sats el 3T), men fikk blankt avslag - de hadde sluttet med det.'' Kan forstå det når det gjelder voksne, men barn bør få en gratis prøvetime synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bare spør! På aktiviteter for såpass små barn er det ikke urimelig å forvente at man får prøve - eller i det minste være til stede - før man bestemmer seg. Noen steder har de en "åpen dag" i starten av semesteret, slik at det ikke kommer nye / tilskuere hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror det er vanlig at de får prøve før man melder inn og betaler. Gutten min ville prøve håndball her i høst, da fikk han prøve seg der i 2 uker før han måtte melde seg inn hvis han skulle fortsette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 '' Jeg er vant til at man får en gratis prøvetime de fleste steder.'' Jeg prøvde å få en gratis prøvetime på et treningsstudio en gang (Sats el 3T), men fikk blankt avslag - de hadde sluttet med det. Merkelig synes jeg. Jeg vet at de har gratis prøvetime her jeg trener iallefall. På treningssenteret altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror det er vanlig at de får prøve før man melder inn og betaler. Gutten min ville prøve håndball her i høst, da fikk han prøve seg der i 2 uker før han måtte melde seg inn hvis han skulle fortsette. Jeg er helt enig med deg, men vær klar over at akkurat guttehåndball sliter såpass med rekrutteringen at man ikke alltid kan overføre betingelsene derfra til mer populære aktiviteter ;-) Begynte han med håndball? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er helt enig med deg, men vær klar over at akkurat guttehåndball sliter såpass med rekrutteringen at man ikke alltid kan overføre betingelsene derfra til mer populære aktiviteter ;-) Begynte han med håndball? Ja, han begynte med håndball og synes det er kjempegøy. Spilte sin første kamp på søndag som var, og ny kamp nå til helga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Her i byen er det standardopplegg med 2 prøvetimer før bindende påmelding 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, han begynte med håndball og synes det er kjempegøy. Spilte sin første kamp på søndag som var, og ny kamp nå til helga Hyggelig! Jeg er ikke engasjert i håndball for akkurat den idrettens skyld, men jeg brenner litt for at det skal finnes alternativer til fotballen, også for gutta ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hyggelig! Jeg er ikke engasjert i håndball for akkurat den idrettens skyld, men jeg brenner litt for at det skal finnes alternativer til fotballen, også for gutta ;-) Ja, det er fint med et alternativt til fotball. Fotball var ikke noe for vår gutt, men han holdt nå på i 2-3 år. Men han driver på langrenn i tillegg til håndball nå, og der kan det bli litt kollisjon med renn og kamper når vinteren kommer. Men på langrenn så melder man seg selv på de skirennene man kan og vil gå, så det ordner seg på et vis I tillegg er de faktisk blitt mange på dette håndball-laget nå i høst. Så alle kan ikke stille på alle kamper, da er de for mange. Men det skal sies at det er gutter fra flere årskull som er samlet til et lag da. Det eneste guttelaget klubben har. I jenteklasser er det flere lag på alle årstrinn.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, det er fint med et alternativt til fotball. Fotball var ikke noe for vår gutt, men han holdt nå på i 2-3 år. Men han driver på langrenn i tillegg til håndball nå, og der kan det bli litt kollisjon med renn og kamper når vinteren kommer. Men på langrenn så melder man seg selv på de skirennene man kan og vil gå, så det ordner seg på et vis I tillegg er de faktisk blitt mange på dette håndball-laget nå i høst. Så alle kan ikke stille på alle kamper, da er de for mange. Men det skal sies at det er gutter fra flere årskull som er samlet til et lag da. Det eneste guttelaget klubben har. I jenteklasser er det flere lag på alle årstrinn.... Det siste lyder veldig kjent ;-) Ski og håndball har ofte større toleranse for allsidighet enn det fotballen har, så det går seg nok til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke rik akkurat Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 ''Gutten min på 4 år vil begynne på dansekurs. Det koster en del penger så jeg vil gjerne at han skal prøve den en gang før jeg betaler. Er det frekt å si til dem at jeg vil at han skal prøve det en gang før jeg betaler?'' Absolutt ikke. Jeg er vant til at man får en gratis prøvetime de fleste steder. Kurset er 16 uker men de er ferdig med 8 uker så vi betaler halvpris men vil jo gjerne prøve det en gang alikevel for å være sikker på at han vil dette.Skal sende mail å spørre om det nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke rik akkurat Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Her i byen er det standardopplegg med 2 prøvetimer før bindende påmelding Kurset er 16 uker men de er ferdig med 8 uker så vi betaler halvpris men vil jo gjerne prøve det en gang alikevel for å være sikker på at han vil dette.Skal sende mail å spørre om det nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det er i hvert fall ikke frekt å spørre om det. Med så høy økonomisk innsats synes jeg det burde være greit. Selvsagt forutsatt at de ikke må si nei til 'betalingsvillige' elever for at et barn skal få prøve. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.