Gå til innhold

Tråd etter operasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Hva er det vanlige?

Har et ganske stort operasjonssår som er sydd med tråd som skal løse seg opp av seg selv.

Vet dere hvor lang tid denne prosessen tar?

Nærmer seg tre uker siden operasjonen. Og en stiv tråd stikker fremdeles ut av såret. Har vondt i området rundt såret.

Har ikke fått noe skikkelig svar av legene jeg har spurt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384932-tr%C3%A5d-etter-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker fra første gang jeg tok keisersnitt at jeg også syntes det tk lang tid før det siste av selvoppløselig tråd endelig forsvant.

Mener å huske at det siste forsvant etter 3-4 uker. Jeg hadde en slik stiv tråd som du beskriver, som stakk ut. Med en liten knute på.

Gjest Hva er det vanlige?

Husker fra første gang jeg tok keisersnitt at jeg også syntes det tk lang tid før det siste av selvoppløselig tråd endelig forsvant.

Mener å huske at det siste forsvant etter 3-4 uker. Jeg hadde en slik stiv tråd som du beskriver, som stakk ut. Med en liten knute på.

Tusen takk! Da er jeg kanskje innen for normalen enda:-) Ser det an en ukes tid, hvis det ikke blir verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...