Gå til innhold

vegetar mat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vegetarmat er som annen mat ferskmat!

Det må kjøpes i butikken :-)

Hvis du mener sånne frosne produkter så må de også kjøpes i butikk. Her i Oslo er det Helios som har best utvalg. Vi kjører av og til til Sverige for å kjøpe en del vegetarmat der.

Jeg vet det fins hermetisk mat, men det blir som alle annen hermetisk mat ikke særlig godt. Jeg liker lage alt selv også burgere uten kjøtt, man lager de med korn, kokt potet krydder, ris, kikerter osv..

Jeg har funnet frem til en god del gode oppskrifter, dvs jeg har lært av dårlig erfaring, vegetarkaker kan bli for våte, kunsten er å koke grønnsakene først, samt bruke potet og korn. Det beste er å handle alt ferskt i vanlige butikker med godt utvalg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384959-vegetar-mat/#findComment-3404439
Del på andre sider

Hei!

Vegetarmat er som annen mat ferskmat!

Det må kjøpes i butikken :-)

Hvis du mener sånne frosne produkter så må de også kjøpes i butikk. Her i Oslo er det Helios som har best utvalg. Vi kjører av og til til Sverige for å kjøpe en del vegetarmat der.

Jeg vet det fins hermetisk mat, men det blir som alle annen hermetisk mat ikke særlig godt. Jeg liker lage alt selv også burgere uten kjøtt, man lager de med korn, kokt potet krydder, ris, kikerter osv..

Jeg har funnet frem til en god del gode oppskrifter, dvs jeg har lært av dårlig erfaring, vegetarkaker kan bli for våte, kunsten er å koke grønnsakene først, samt bruke potet og korn. Det beste er å handle alt ferskt i vanlige butikker med godt utvalg.

Ja, en kan jo lage masse god vegetarmat selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384959-vegetar-mat/#findComment-3404451
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...