Gjest hvagjørjeggalt? Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har et problem når det gjelder gutter. Jeg finner meg alltid noen jeg liker veldig godt. Enten så liker de ikke meg og jeg kommer meg fort over de. Eller så liker de meg tilbake men finner en annen, og som er ganske ofte enn av venninnene mine. I det siste har jeg funnet to gutter som virkelig har betydd noe, to gutter som jeg bare kan drømme om. to gutter som også har sagt at de har følelser for meg. De fikk meg til å føle meg som den eneste jenta i livet dems. Og de fikk meg til å føle meg så spesiell en det de andre guttene klarte. Gutt 1: Jeg møtte ham i sommer. Han hadde kjæreste og fikk følelser for meg den tiden vi snakket sammen på skype da han var med en venn ( som også er min kompis) i spania. Vi snakket sammen hver dag og han kalte meg prinsessa si og han sa han elsket meg. JEG vet selv at gutter som pleier og skrive at han elsker ei jente, før han kjenner de, bare er ute etter en ting og at det ikke kom til å være noe langvarigforhold. Men han var liksom helt annerledes. Etter en stund så møtte jeg ham, og vi lo og vi så bare på hverandre. Vi var med mange andre, men begge to var opptatt av hverandre og ingen andre. Det ble slutt mellom han og kjæresten. De hadde vært sammen i 9 mnd. Et ganske langvarigforhold for oss ungdom. Etterpå var vi med hverandre hver dag. Eksen var jo med oss hele tida. vi var aldri sammen alene oss to. hun var alltid der. Når skolen begynte. den 20 august, dro jeg ut for å møte vennene mine, han kom kjørende på mopeden sin, han er 17. Han sa han måtte snakke med meg. Og han fortalte meg at han og eksen skulle prøve igjen. Jeg ble helt knust. jeg gråt i 3 timer, og jeg skulle egentlig ta bussen hjem med en gang, men alle holdte meg igjen og sa jeg ikke fikk gå før jeg slutta å gråte. Men han var der for meg, han kom å trøsta meg, enda han visste at eksen kom til å bli sjalu. Han sa at jeg bare skulle visst hvor forelska han var i meg, bare det at han hadde eksen sin som han minst var like forelsket i. Så etter det, kontaktet han meg ikke, han snakker med venninnene mine og ikke meg. Vi snakker noen ganger sammen og da drar vi begge to opp det som skjedde mellom oss. Han skriver: i do still love you. og masse annet. Vi kysset aldri, det var flere ganger vi holdte på å kysse, men det var alltid noen som dro oss vekk. Det er vanskelig for meg. jeg kommer meg ikke over ham, jeg sier til alle at jeg er det, men jeg er ikke det. Det er en gutt jeg kan si med hele hjertet at jeg er stups forelska i og en gutt jeg virkelig elsker. Han er den gutten jeg alltid har drømt om. Gutt 2: Gutten som fikk meg over "gutt1" Vi var også sammen hele tida, mec den samme kompisen som var i spania med "gutt1" Men fortsatt helt forskjellig fra "gutt1" Han fikk meg til å føle meg som den eneste ene, Når jeg var med ham så fikk jeg følelsen av at jeg var den eneste jenta han så på. Han spurte om jeg ville overnatte hos han og kompisen hver helg, enda han visste at jeg egentlig ikke fikk lov, men han sa han spurte i "tilfelle rottefelle" at jeg fikk lov. Jeg ble forelsket i ham 2 juli. jeg møtte gutt1 og glemte ham. Men så fikk han meg til å komme meg over gutt1 også. Det har vært mye opp og ned mellom de to for meg, men det er forsatt KUN de to som har vært i mine tanker. Vi var ute en tur. Jeg og ei venninne av meg, og han og kompisen til gutt1. jeg fortalte kompisen min at jeg likte gutt2. Og det første han gjorde var å si det til gutt1. De begge kom ut og jeg var sinna og skuffa over kompisen min. men så sa kompisen min " du vet at jeg aldri ville sagt til gutt2 at du likte ham om jeg ikke visste at han også likte deg!" Så innrømte gutt1 At han likte meg også. Jeg ble overlykkelig. Og jeg smilte fra høre til høre. Vi var sammen hele tiden etter det. Dette var tiden hvor venninna mi var bortreist i polen. Og jeg visste at henne også hadde følelser for gutt2. Det var her problemet var. Han sa til meg at han ikke hadde følelser for henne. jeg og venninna mi snakket åpent om han hele tiden og viste alle samtalene mellom oss og gutt2 til hverandre. han hadde sagt at han likte både meg og venninna mi. Der kom enda et problem. jeg snakket med ham om det og han sa: det går ann til å like en person uten og ville bli sammen med henne. jeg ble glad da jeg hørte det for da fikk jeg følelsen av at han kom til å velge meg. noen dager gikk og jeg begynte og tenke. masse tydet på at han likte meg og ville bli sammen med meg. Jeg hadde jo tidligere sett på tlfen hans at alle kodene hans var en L noe som er forbokstaven i navnet mitt.men jeg begynte å tenke på det han sa. Og jeg begynte å lure på om det var meg han mente når han sa at det ikke betydde at han ville bli sammen med henne. jeg ba han om å ringe meg en kveld. og jeg sa: du vet det du sa om at du ikke kunne tenke deg å bli sammen med venninna mi... før jeg rakk og fullføre setningen Så svarte han: Ja, men jeg vil jo bli sammen med henne. Hele hodet mitt gikk i spinn og jeg skjønte virkelig ingenting av hva som skjedde. Hva det betydde alt annet han hadde sagt til meg. Den nest kommende lørdagen ringte venninna mi og sa: jeg vet ikke om jeg skal være glad eller gråte, men jeg er sammen med ham. Jeg la på tlf, jeg knakk sammen og la meg på bakken i regnet mens en annen av kompisene hans så på. Han så hvor knust jeg var og ville gjøre noe med det. Jeg ba alle om å ikke si noe av hvordan jeg reagerte, og jeg hadde tidligere snakket med venninna mi og sagt: hvis du får sjansen til å bli sammen med ham, så gjør du det. fordi jeg visste med meg selv at hvis han spurte på henne, så var ikke jeg den rette for ham, og da hadde det ikke gitt mening og ødelegge for henne også. Det er vanskelig å møte noen av disse guttene nå. jeg har det jævlig, og enkelte dager gråter jeg meg i søvn, ikke hver dag. Men det vil si kanskje 2 ganger i uka. Jeg føler ingenting kunne gått værre, men jeg hadde virkelig satt pris på om noen kunne gitt meg noen tips ( som ikke innebærer: "kom deg over de") men om hvordan jeg kanskje kan vinne en av de tilbake. ( helst gutt1) Han betyr alt for meg, og jeg vet han har kjæreste, men kan virkelig ikke se for meg et liv uten ham. jeg vet jeg bare er 15 år og ikke burde prøve å finne meg den rette allerede i den tid. men jeg har aldri følt det sånn, det kan godt tenke seg at dere tror jeg ikke har peiling. Men han betyr virkelig alt. og jeg så og si elsker ham. Har noen noe tips på hva jeg kan gjøre? hva jeg kan si? - Takk på forhånd for gode råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385029-noen-tips-om-hvordan-jeg-skal-vinne-dem-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skipohoi Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hei, Du gjør sikkert ikke noe galt. Det var synd det ikke ble noe kyssing med Gutt1. Det sies at vi gutter ikke kjenner en jente før vi har kysset henne. Du skriver dem i flertall, vil du ha 2 kjærester? Tips 1: Du kan ikke ri mer en 1 hest om gangen. Tips 2: Len deg tilbake, la guttene heller jakte på deg, så slipper du å stresse. Du er åpenbart attraktiv, og det er bare et spørsmål om tid før det "smeller". Ellers, om du er 17 år, så er eg dobbelt så gammel som deg, hadde mitt 1.kyss som 20 åring. ( men det var "kaldt" og "smakte" røyk...) :-) Lykke til, love og atter love ligger foran deg som perler på en snor. Hehe, peace and love :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385029-noen-tips-om-hvordan-jeg-skal-vinne-dem-tilbake/#findComment-3413686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.