hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer med dagen. Selv er jeg nærmere 50 enn deg. I april. Satt på bussen her om dagen,og måtte hentes av mannen på busstasjonen og hjem. Satt to frøkner ca. 15-16 år bak meg på bussen. De lurte dårlig innpakket på hvordan jeg skulle komme meg hjem: Les: Kan vi få sitte på? Sa som så at de kunne godt få sitte på ned til dit jeg skulle. Så det ene pikebarnet, som nettopp hadde hatt en heftig diskusjon med mamman på tlf som endte med at mamman ikke ville komme og hente, ringte da tilbake til mamman og sa: Du trenger ikke å hente for vi har fått sitte på med en gammel dame ned til byen!!! Så der fikk jeg den. Enden på visa ble at mamman ga beskjed om at de ikke fikk sitte på med fremmede gamle damer ned til byen, så hun fikk heller komme å hente. Akkurat der og da følte jeg meg UTGAMMEL, men nå i ettertid må jeg jo bare le. Trøster meg med at man er ikke eldre enn man føler seg, og da variere alderen mellom hundre og 16. Så da er det vel ikke så farlig. ''Akkurat der og da følte jeg meg UTGAMMEL, men nå i ettertid må jeg jo bare le.'' For en perle;) Jeg satt på bussen og så den ene eldre damen etter den andre kom på, da tenkte jeg at jeg ser jo mye yngre ut enn dem til være 60 år snart! Tanken falt fort sammen da jeg forsto at jeg bare var 48 år gammel, he, he;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer så mye med dagen hidi! Jeg håper du får en strålende dag! Nyt tiden i 40-årene :0) Klem ''Nyt tiden i 40-årene :0)'' Du mener det lille året jeg har igjen? Jo, tusen takk, bibben;) Alle mine tre barn kommer i morgen, og det gleder jeg meg til. Har allerede laget en liste om hva som bør gjøres, sa de kunne komme i åttetiden i morgen tidlig, og regne med at det ble en laaang dag, he, he! Skal fore dem litt underveis da. Vi har herlig humor sammen, heldigvis;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftslott Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer med overstått! Selv ble jeg forrige uke med ett ti år eldre etter et besøk i butikken. En ung far (par-å-tjue) med sønn på såvidt pratealder sto bak meg i køa, ungen så sjokoladen jeg la på båndet sammen og utbrøt "se pappa, gamle dama får sjokolade!" Og jeg er midt i 30-åra;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1351237900' post='4828709] Det humper og går med meg, prøver å studere med ymse resultat. Ting er mer stabile kroppsmessig, det er deilig, jeg har mye mer livskvalitet nå, kan være mer fri, gjør det jeg vil, ikke være lenket til badet hele tiden. Du da, går det bra? Det hørtes deilig ut, Shira, er så glad på dine vegne. Håper det varer! Jeg har endelig fått en diagnose kalt piriformissyndrom . Godt å endelig vite hva jeg feiler, men hadde jeg fått diagnosen for 18 år siden, så kunne jeg blitt kurert. Det er noe bittert. I morgen kommer alle mine tre barn, noe jeg gleder meg vannvittig til! De bringer med seg humor og kjærlighet. Det er gode saker det;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei! Min psykiater sa da hun hørte hvor gammel min tante ble, min tante ble 50 år, " så ung" sa hun høyt, det syns jeg høres morsomt ut, så så ung er du :-) Vi som er midt i livet (40 år kalles vel det?jeg vet ikke hvorfor det burde vel vært 50 år? ja ja) eller nærmer oss, vet at det er bare et tall, men det fins mennesker som når de er 40 år får vondt her og der og sier, "Ja nå kjenner jeg alderen", det syns jeg er kjemperart, for jeg føler meg vel bedre enn noen gang:-) Jeg har aldri hatt så bra som etter at jeg ble 35 år. Søstrene får det plagsomt rundt 40 år for da stopper den biologiske klokken ca. Men jeg hørte noen damer på bussen som snakket om hvor gamle de var, den ene var 26 år, jeg måtte se opp da, for jeg lurte på hvordan så skrøpelige mennesker på 26 år så ut. men de så pene ut, men sikkert veldig slitne inni seg da, siden var så oppgitt over alderen sin. Da min bestefar var 97 år hadde han sine begrensinger, tunghørt, men han var sterk som et esel og hugde all veden for meg, så alderen har sine fortrinn. ''Da min bestefar var 97 år hadde han sine begrensinger, tunghørt, men han var sterk som et esel og hugde all veden for meg, så alderen har sine fortrinn.'' Absolutt. Jeg overhodet ikke redd for å bli 50 år, mamma synes det er rart at ungene hennes begynner å bli skikkelig voksne, hennes elsdte sønn er 67 år;) Min mors familie lever lenge, så forhåpentligvis har jeg arvet noen gode gener; he, He;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer med dagen! Enig i at det går fort, selv om jeg er i første halvdel av 40-åra fremdeles. -særlig når vi fant ut at kjøleskapet faktisk er 17 år i år! ''-særlig når vi fant ut at kjøleskapet faktisk er 17 år i år!'' Ikke sant! Mikrobølgeovnen min er 22 år og fungerer helt perfekt, og vaskemaskinen ble 26 år, komfyren 25 år. De lager ikke slike gode produkter nå;( Takk, GA;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer med overstått! Selv ble jeg forrige uke med ett ti år eldre etter et besøk i butikken. En ung far (par-å-tjue) med sønn på såvidt pratealder sto bak meg i køa, ungen så sjokoladen jeg la på båndet sammen og utbrøt "se pappa, gamle dama får sjokolade!" Og jeg er midt i 30-åra;-) ''Selv ble jeg forrige uke med ett ti år eldre etter et besøk i butikken. En ung far (par-å-tjue) med sønn på såvidt pratealder sto bak meg i køa, ungen så sjokoladen jeg la på båndet sammen og utbrøt "se pappa, gamle dama får sjokolade!" Og jeg er midt i 30-åra;-)'' Herlig! Du fikk tom sjokoladen;) Barn har jo et eget syn på saken, han var nok misunnelig at tom "gamle damer" fikk kjøpt sjokolade, noe han sikkert sterkt ønsket selv;)) Takk, luftslott;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carogi Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 ''-særlig når vi fant ut at kjøleskapet faktisk er 17 år i år!'' Ikke sant! Mikrobølgeovnen min er 22 år og fungerer helt perfekt, og vaskemaskinen ble 26 år, komfyren 25 år. De lager ikke slike gode produkter nå;( Takk, GA;) Jo Miele! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer med dagen! Enig i at det går fort, selv om jeg er i første halvdel av 40-åra fremdeles. -særlig når vi fant ut at kjøleskapet faktisk er 17 år i år! ''-særlig når vi fant ut at kjøleskapet faktisk er 17 år i år!'' Fryseskapet mitt er 16 år og har overlevd to flyttinger! Håper det varer noen år til så jeg slipper å kjøpe nytt før jeg skal flytte herfra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 OI, gratulerer med dagen som var! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Jo Miele! ''Jo Miele! :)'' Så godt da;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 OI, gratulerer med dagen som var! Tusen takk, Kayia;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Grattis med overstått ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Grattis med overstått ) Tusen takk, togli! Hvordan går det med deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tusen takk, togli! Hvordan går det med deg? Bare hyggelig Det går sånn måtelig greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det hørtes deilig ut, Shira, er så glad på dine vegne. Håper det varer! Jeg har endelig fått en diagnose kalt piriformissyndrom . Godt å endelig vite hva jeg feiler, men hadde jeg fått diagnosen for 18 år siden, så kunne jeg blitt kurert. Det er noe bittert. I morgen kommer alle mine tre barn, noe jeg gleder meg vannvittig til! De bringer med seg humor og kjærlighet. Det er gode saker det;) Takk! Ja, jeg tror det vil vare nå. Altså, jeg blir aldri helt frisk, men jeg er mye mer stabil. Nå har jeg to stomier og de er gull verdt for meg, jeg kan jo ta buss f.eks, sykle, gjøre det jeg vil i større grad! ) Å, klem til deg. Det er godt med en diagnose, men samtidig er det normalt å da føle bitterhet, at tiden har gått med alle utfordringer og du må leve med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 ''Nyt tiden i 40-årene :0)'' Du mener det lille året jeg har igjen? Jo, tusen takk, bibben;) Alle mine tre barn kommer i morgen, og det gleder jeg meg til. Har allerede laget en liste om hva som bør gjøres, sa de kunne komme i åttetiden i morgen tidlig, og regne med at det ble en laaang dag, he, he! Skal fore dem litt underveis da. Vi har herlig humor sammen, heldigvis;) Håper at dere hadde en fin dag sammen, hidi ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.