Gå til innhold

Om anabole steroider


Gjest webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest webmaster

Det har i det siste vært en del innlegg om anabole steroider og andre ulovlige stoffer her på forumet, og jeg vil gjøre brukerne oppmerksom på at slikt ikke er ønskelig. Slike innlegg vil derfor bli slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Dette er helt utrolig !! Jeg trodde denne tjenesten var en form for anonym og fortrolig tjeneste der man kan spørre legen om diverse problemer?! Det er IKKE ulovlig å spørre legen om bruk av AS. Det er heller IKKE ulovlig for en lege å veilede/hjelpe en som velger å bruke disse preparatene, for å minimere risiko. Narkotikamisbrukere har hele legestaber til hjelp, og det de driver med er faktisk ikke bare ulovlig det er kriminelt.

Spar oss for politikken !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt utrolig !! Jeg trodde denne tjenesten var en form for anonym og fortrolig tjeneste der man kan spørre legen om diverse problemer?! Det er IKKE ulovlig å spørre legen om bruk av AS. Det er heller IKKE ulovlig for en lege å veilede/hjelpe en som velger å bruke disse preparatene, for å minimere risiko. Narkotikamisbrukere har hele legestaber til hjelp, og det de driver med er faktisk ikke bare ulovlig det er kriminelt.

Spar oss for politikken !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...