Gå til innhold

Jeg er så utslitt!

Anbefalte innlegg

Takker for alle svar, det ble mange tanker og meninger. Jeg skal lese igjennom alt når jeg kommer meg litt mer. Har fremdeles feber.

Har ingen gode råd å komme med, men jeg stiller meg bak laban sine.

Ønsker deg god bedring, lysere dager framover, og styrke til å klare dem.

(også kan du gi meg et hint dersom du trenger pinnekjøtt til jul!)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fineline

8

• nitty-gritty

8

• frosken

5

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror ikke jeg kan komme med gode råd, bare et skulderklapp herfra fra en som sitter litt i samme situasjon.

Jeg bor langt unna familie og studerer, mann som stort sett aldri er hjemme pga. jobben. Huset mitt ser heller ikke ut. Skittentøyskurven er overfylt og det er lego i hele stua. Jeg har etter et par år som fulltidsstudent valgt å studere på ca. 75 % deltid. Det har lettet mye. Jeg er nettopp ferdig med en tidsbegrenset jobb, og det er litt av en lettelse. Stressnivået er et hakk mindre nå. Jeg hadde ikke kunnet jobbe så mye ved siden av studiene i lengden.

Jeg tror nok jeg hadde holdt ut til januar hvis jeg var deg, og sett hvordan det vil gå på deltid. Har du prøvd å si til arbeidsgiveren din at enten blir det deltid, eller så slutter du helt med å jobbe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...