Gjest Melika Kamvar Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 [email protected] Message flagged Sunday, November 25, 2012 5:43 PM Hei, min sønn på 16 mnd har sluttet å spise egg,uansett hvordan jeg prøver å få eggen oppi enten maten eller pannekaker o.l kjenner han smaken med en gang og da vil ikke ha den! han spiser alt ellers og var kjempe glad i egg før,men nå har det blit ca.1 mn at han har begynt å mislike den! Jeg er redd for at han ikke vil få mineraler og vitaminer det er i egg i seg. Hva kan jeg gjøre og hva eventuelt kan erstatte eggen? På forhånd takk. Mvh Melika 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei, Du kan ta det helt med ro - man overlever helt fint uten egg, så lenge man ellers har en variert diett. La det ligge, så begynner han kanskje med tid og stunder. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melika kamvar Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei, Du kan ta det helt med ro - man overlever helt fint uten egg, så lenge man ellers har en variert diett. La det ligge, så begynner han kanskje med tid og stunder. Med vennlig hilsen takk for svaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.