nitty-gritty Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Oppdatering for de som er interessert: Jeg leverte inn oppsigelse for en uke siden. Jeg sa meg enig til å jobbe til over jul, slik at jeg slipper å si ha det til barna jeg arbeider med før første juledag er vel overstått. Jeg skal jobbe litt for firmaet i et minimums antall timer slik at jeg kan fortsette å få erfaring og opplæring, samtidig som jeg blir ferdig med studiene. 0 Siter
tonie Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Det høres ut som en fornuftig avgjørelse, og så bra at du kan fortsette å jobbe litt for dem. Lykke til videre! Håper du nå får roen du trenger for å fungere godt:) 0 Siter
laban Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Håper det blir en bra løsning for alle parter, og at 2013 blir mindre slitsomt. 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Så bra at du kom frem til en løsning, håper du får en god hverdag i 2013. Og lykke til med studiene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.