nitty-gritty Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Oppdatering for de som er interessert: Jeg leverte inn oppsigelse for en uke siden. Jeg sa meg enig til å jobbe til over jul, slik at jeg slipper å si ha det til barna jeg arbeider med før første juledag er vel overstått. Jeg skal jobbe litt for firmaet i et minimums antall timer slik at jeg kan fortsette å få erfaring og opplæring, samtidig som jeg blir ferdig med studiene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det høres ut som en fornuftig avgjørelse, og så bra at du kan fortsette å jobbe litt for dem. Lykke til videre! Håper du nå får roen du trenger for å fungere godt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Håper det blir en bra løsning for alle parter, og at 2013 blir mindre slitsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Så bra at du kom frem til en løsning, håper du får en god hverdag i 2013. Og lykke til med studiene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.