caprice Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Mitt fadderbarn på 7 ønsker seg DS spill til jul, og helst noe med "minecraft" på. Jeg har virkelig ikke peiling på slikt. Mine jenter spiller typiske jentespill, så "minecraft" har jeg ikke hørt om. Min søken på nett fører ingensteds frem, annet enn at det ser ut som om dette ikke finnes for DS, bare Xbox. Finnes det noen opplyste sjeler der ute som vet om dette stemmer? Hvor får jeg evt kjøpt dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Minecraft finder du kun på nettet https://minecraft.net/ Hovedspillet er udviklet for PC brukere (alternativt Mac) Der findes så en X-box version og en pocket version til IOS eller android. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Minecraft finder du kun på nettet https://minecraft.net/ Hovedspillet er udviklet for PC brukere (alternativt Mac) Der findes så en X-box version og en pocket version til IOS eller android. åh, tusen takk skal du ha. Ser ut til at 7 åringen her ikke helt vet hva han snakker om :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hei! Det er et online spill og ikke bare det, det krever sin PC Det må være en kraftig pc, da kodingen på hele er i Java. Stasjonær er best, får mest for pengene, og man bare bytter deler.. Man får en liten utgave til feks ipad, vi kjøpte den, den har ikke samme muligheter, det er et kjempemorsomt byggespill, men da bare 2 av barna har store spillPC er, kraftige nok, så kjøpte vi for Ipad også, min datter elsker dette spillet. Jeg vurderer kjøpe meg spillPC pga av dette, Fascinerende , spesielt for alle som liker lego :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.