Gå til innhold

"Minecraft" for DS?

caprice

Anbefalte innlegg

Mitt fadderbarn på 7 ønsker seg DS spill til jul, og helst noe med "minecraft" på. Jeg har virkelig ikke peiling på slikt. Mine jenter spiller typiske jentespill, så "minecraft" har jeg ikke hørt om. Min søken på nett fører ingensteds frem, annet enn at det ser ut som om dette ikke finnes for DS, bare Xbox. Finnes det noen opplyste sjeler der ute som vet om dette stemmer? Hvor får jeg evt kjøpt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minecraft finder du kun på nettet

https://minecraft.net/

Hovedspillet er udviklet for PC brukere (alternativt Mac)

Der findes så en X-box version og en pocket version til IOS eller android.

åh, tusen takk skal du ha. Ser ut til at 7 åringen her ikke helt vet hva han snakker om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er et online spill og ikke bare det, det krever sin PC

Det må være en kraftig pc, da kodingen på hele er i Java.

Stasjonær er best, får mest for pengene, og man bare bytter deler..

Man får en liten utgave til feks ipad, vi kjøpte den, den har ikke samme muligheter, det er et kjempemorsomt byggespill, men da bare 2 av barna har store spillPC er, kraftige nok, så kjøpte vi for Ipad også, min datter elsker dette spillet.

Jeg vurderer kjøpe meg spillPC pga av dette,

Fascinerende , spesielt for alle som liker lego :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...