Gå til innhold

Wellbutrin

Gjest En dårlig periode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi beskjed :) Men som andre nevner, så ser det ut som om alle medisiner virker individuelt :/

Akkurat nå prøver jeg med daglig trening, sunt kosthold, litt solarium (10 minutter to ganger i uka), en STOR dose tran (fordi omega 3 har etter det jeg leser like stor sannsynlighet for å hjelpe på moderate depresjoner som antidepressiva) samt at jeg er sosial med utvalgte mennesker (det vil si de som forstår og godtar at man ikke alltid er på topp, uten å legge noe stort i det, kjefte på meg og si "ta deg sammen" eller "det finnes flere fisker i havet" eller behandler meg som en raring). Det hjelper faktisk ganske greit, og det gjør at jeg sover godt, som igjen hjelper på hele meg, men det er kjempekrevende når tiltakslysten er borte. Jeg er ellers gjerne med og deler erfaringer.

Tidligere erfaring forteller meg egentlig at det som funker best for meg mot kjærlighetssorg er å ha noen å være intim med.. men det begynner å bli vanskeligere å finne dem etter hvert som jeg blir eldre og mindre attraktiv :P

Stemmer det at omega 3 kan hjelpe på moderate depresjoner? Noen som vet?

Anonymous poster hash: a1a69...029

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

23

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• AnonymBruker

2

• Merlenoir

1

Skrevet

Hei

Ville bare si at jeg står på Wellbutrin 450 mg dagl (komb med Lamictal) og har ikke hatt noen bivirkninger :)

Skrevet

Hei

Ville bare si at jeg står på Wellbutrin 450 mg dagl (komb med Lamictal) og har ikke hatt noen bivirkninger :)

Fint å høre, da jeg vurderer å starte:)

Anonymous poster hash: a1a69...029

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...