trollemor;o) Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er det bare meg, eller er denne serien på NRK litt kjedelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er ikke bare deg. Gledet meg egentlig til denne serien jeg, den skulle jeg se sammen sønnen min på 10. Den har ikke fenget sønnen min, og heller ikke meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er ikke bare deg. Gledet meg egentlig til denne serien jeg, den skulle jeg se sammen sønnen min på 10. Den har ikke fenget sønnen min, og heller ikke meg. Men nå er det kanskje ikke en voksen og en 10-åring som er målgruppen her... Men Jul i svingen, den falt i smak hos både mor og sønn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er ikke bare deg. Gledet meg egentlig til denne serien jeg, den skulle jeg se sammen sønnen min på 10. Den har ikke fenget sønnen min, og heller ikke meg. Ikke her heller, den serien er tassen. Vi ser mye heller på Malte og isheksa Iselin. Superfin serie. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barne-tv anno 2012 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Men nå er det kanskje ikke en voksen og en 10-åring som er målgruppen her... Men Jul i svingen, den falt i smak hos både mor og sønn Jo, 10-åring pluss voksen er i målgruppen for denne serien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Men nå er det kanskje ikke en voksen og en 10-åring som er målgruppen her... Men Jul i svingen, den falt i smak hos både mor og sønn ''Men nå er det kanskje ikke en voksen og en 10-åring som er målgruppen her...'' Hvem er julekalendere beregnet for da? Barn mellom 6 år 7 mnd og 8 år og 4 mnd? Jeg trodde de skulle være et familieprogram jeg. Såvidt jeg har fått med meg er det "Fantorangens julekalender" for de minste først på NRK Super. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ''Men nå er det kanskje ikke en voksen og en 10-åring som er målgruppen her...'' Hvem er julekalendere beregnet for da? Barn mellom 6 år 7 mnd og 8 år og 4 mnd? Jeg trodde de skulle være et familieprogram jeg. Såvidt jeg har fått med meg er det "Fantorangens julekalender" for de minste først på NRK Super. Jeg også trodde det var et program som passet hele familien. Men her fenget det som sagt hverken meg eller guttungen. Jul i Svingen som gikk for 2? år siden, fenget hele familen her iallefall. Og skulle jo tro dette var beregnet på samme målgruppe. Liker dine barn Julekongen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har sett to episoder og de har ikke fenget så all verden akkurat. Sure og ufordragelige unger (jada, jeg skjønner at det snere i serien skal komme frem at han har det vondt og derfor er slem), mobbing og noen som kastes ut av huset sitt i julen og null julestemning så langt. Hvorfor ikke noe koselig og masse julestemning?! Men det kan jo forhåpentligvis ta seg opp kraftig ennå da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg også trodde det var et program som passet hele familien. Men her fenget det som sagt hverken meg eller guttungen. Jul i Svingen som gikk for 2? år siden, fenget hele familen her iallefall. Og skulle jo tro dette var beregnet på samme målgruppe. Liker dine barn Julekongen? Mine har sett en episode og er ikke overbegeistret akkurat. Vi er veldig glade i Blåfjell f.eks. og så en del på det i fjor. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Mine har sett en episode og er ikke overbegeistret akkurat. Vi er veldig glade i Blåfjell f.eks. og så en del på det i fjor. ) Sønnen min er ikke så veldig glad i blåfjell heller han. Men likte Jul i Svingen veldig godt. I tillegg var han veldig glad i Amalies jul. Også er visst vazelinas hjulekalender bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Sønnen min er ikke så veldig glad i blåfjell heller han. Men likte Jul i Svingen veldig godt. I tillegg var han veldig glad i Amalies jul. Også er visst vazelinas hjulekalender bra Jeg elsker Amalies jul! ) Jul i Svingen fenget ikke noe spesielt her i huset - egentlig er den STORE favoritten her The Julekalender. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Svarer til alle her jeg.... Så godt at det ikke bare var meg! Jeg mener også at disse julekalenderseriene skal fenge hele familien, noe alle kan være sammen om å se. Jul i Svingen var en slik serie. Da satt vi her alle sammen og lo helt fra starten av 1. episode. Godt vi har den på DVD ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg elsker Amalies jul! ) Jul i Svingen fenget ikke noe spesielt her i huset - egentlig er den STORE favoritten her The Julekalender. ) ''egentlig er den STORE favoritten her The Julekalender. )'' Surprise :-D Altså,- jeg liker den jeg også, da! Kvikk - Sand - ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hun minste på 8 har sett flere episoder - vi har bare sett én episode sammen, hele familien. Den dagen var det bare 8 åringen som syntes det var gøy. Vi andre syntes det var en blass etterlikning av den fantastiske danske serien Pakten. Den fulgte vi med på og så hver eneste episode da den gikk første gangen (ikke hun minste da). Så her i familien er vi delt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hun minste på 8 har sett flere episoder - vi har bare sett én episode sammen, hele familien. Den dagen var det bare 8 åringen som syntes det var gøy. Vi andre syntes det var en blass etterlikning av den fantastiske danske serien Pakten. Den fulgte vi med på og så hver eneste episode da den gikk første gangen (ikke hun minste da). Så her i familien er vi delt. ''den fantastiske danske serien Pakten'' Den har jeg aldri hørt om? Høres ut som vi har gått glipp av noe... Jul i Valhall (også dansk) derimot ble en klassiker hos oss - i tillegg til The Julekalender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fin serie Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 7 åringen og jeg liker den veldig godt. Ser den sammen hver dag, tar den opp om vi er opptatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ''den fantastiske danske serien Pakten'' Den har jeg aldri hørt om? Høres ut som vi har gått glipp av noe... Jul i Valhall (også dansk) derimot ble en klassiker hos oss - i tillegg til The Julekalender. Pakten gikk for to år siden, tror jeg, og vi fire eldste i familien var helt hekta. Kjempefin serie, skummel, fin, spnnende, passe julete osv. Den går faktisk om igjen i år, klokka 19.00 på NRK Super. 8-åringen vil ikke se den, fordi hun husker at hun så litt for to år siden, og det var litt for nifst for henne da.... Ligger på nrk.no: http://nrksuper.no/super/tv/vis/?pro=1934 Anbefales for alle - fra ca 8 år og oppover til 100 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Pakten gikk for to år siden, tror jeg, og vi fire eldste i familien var helt hekta. Kjempefin serie, skummel, fin, spnnende, passe julete osv. Den går faktisk om igjen i år, klokka 19.00 på NRK Super. 8-åringen vil ikke se den, fordi hun husker at hun så litt for to år siden, og det var litt for nifst for henne da.... Ligger på nrk.no: http://nrksuper.no/super/tv/vis/?pro=1934 Anbefales for alle - fra ca 8 år og oppover til 100 :-) Må sjekkes ut - selv om det ikke er barn i huset lenger :-) Er svak for danske serier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg elsker Amalies jul! ) Jul i Svingen fenget ikke noe spesielt her i huset - egentlig er den STORE favoritten her The Julekalender. ) The julekalender liker jeg også veldig godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Må sjekkes ut - selv om det ikke er barn i huset lenger :-) Er svak for danske serier... Pakten går i reprise nå! Den er fantastisk. Synes i alle fall vi:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.