Gjest faens drittmann og drittkjærring Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 kjenner meg så hevnlysten og vet at jeg allerhelst bør la være og heller heve meg over situasjonen . Mannen min har funnet ei annen. I høst ble vi enige om å gå fra hverandre da han sa han ikek kunne forandre seg i forholdet.. etter to mnd så oppdager jeg at han har hatt forhold til ei annen dame, mens vi har vært sammen. Han har prioritert henne fremfor meg og barnet våres og har nesten ikke vært sammen med oss.. Denne damen har lagt meg til som venn på facebook,, og jeg føler lysten til å gå inn og skrive en melding der for spott og spe, at nå har hun vært med å bidra til å ødelegge ett ekteskap,. Denne damen er i ett forhold selv... Burde jeg gå inn og slette henne slik at jeg ikke vil fristes til å skrive noe ? Jeg kommer til å slette mannen min som venn på facebook, jeg føler kun avsky for han nå. Men venter til han kommer seg inn i den nye leiligheten han har kjøpt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjkgv Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du har ingenting å hente på hevn, dessverre. Verden er lagd slik i dag at hevn straffer seg for DEG. Så selv om ønsket er intenst og dagdrømmene mange og lange, så er det best for din egen del å la være. Finn deg en mann å ha høylydt og fantastisk sex med, så skal du se det svir mer enn noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke senk deg ned på det nivået der. For ditt barns skyld skal du holde deg for god til slikt, men kunne se barnet i øynene når det vokser opp og vite at du har oppført deg voksent og skikkelig. Så slett henne som venn og gi f*** i henne. Men husk at dersom det skulle bli noe mellom henne og eksen din, noe varig, så blir du nødt til å forholde deg til henne pga barnet ditt, enten du vil eller ikke. Så tenk godt over hva du gjør - for barnets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Den beste hevnen er at du klarer deg aldeles utmerket uten ham og får et lykkelig liv. I hvert fall er det dette bildet du skal gi dem utad, selv om det ikke nødvendigvis stemmer helt. Du kan skrive så mye dritt du bare orker, så lenge du ikke poster det noe sted andre kan lese det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke skriv noe nå.... du vil bare angre. Hun har ødelagt et ekteskap sier du... mannen din har vel ødelagt han også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Uff, føler veldig med deg - det er sunt å rase som du gjør nå - bare ikke gjør det på face eller til dem. Uansett hvor forbannet vanskelig det er, så er den beste hevnen, som alle sier her ; å vise at du klarer deg utmerket godt videre. Men bruk gjerne venninner og forum her. Det er lov å si til venninner at nå trenger jeg dere!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrightHope Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er forferdelig vondt å bli forrådt, og forstår at du ønsker hevn. Men det de andre har svart her, er til det beste for barnet ditt og deg selv. Etter en tid håper jeg du vil klare å tilgi dem begge, for din skyld. Han var ikke verdt deg, og en dag vil du finne en skikkelig mann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg skjønner alle følelsene dine godt, og også lysten du har til å slenge ut av deg det ene og det andre! Men det vil føles verre etterpå, istedenfor bedre.... Det beste du kan gjøre,er å opptre så voksen og rolig som mulig, gi blaffen og skaff deg et godt liv og ta godt vare på deg selv og barnet! DET vil være irriterende for dem som evt. ønsker deg noe vondt. Faller du ned på deres nivå, har de oppnådd det de ønsker - og DET ønsker ikke du! Du kommer sikkert til å få erfare at folk utenfra vinkler ting som ikke er til fordel for deg. Da svarer du med et smil at "en sak har alltid flere sider", også skifter du tema. IKKE forsvar deg selv eller svert de andre overfor folk utenfra! Det vil garantert komme dem for øret! Det er vanskelig mens det står på, men det vil garantert gagne deg i det lange løp! Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Og forøvrig - slett både henne og din eksmann fra Facebook! Ikke som hevn eller sinne-konsekvens, men mer for at man ikke er der i hverandres liv, liksom.... Og en ting til - dette er ikke hennes feil.... Det er din eksmann som har valgt å være utro mot deg. Jada, hun stilte sikkert opp, og jada, hun visste nok at han var gift - men det er fortsatt din eksmann som har vært utro mot deg, ikke hun..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://rlv.zcache.com/keep_calm_and_press_control_alt_and_delete_funny_speckcase-p176933629034206391en8cx_216.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Du har ingenting å hente på hevn, dessverre. Verden er lagd slik i dag at hevn straffer seg for DEG. Så selv om ønsket er intenst og dagdrømmene mange og lange, så er det best for din egen del å la være. Finn deg en mann å ha høylydt og fantastisk sex med, så skal du se det svir mer enn noe annet. ''Finn deg en mann å ha høylydt og fantastisk sex med, så skal du se det svir mer enn noe annet.'' Beste hittil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ''Denne damen har lagt meg til som venn på facebook,, og jeg føler lysten til å gå inn og skrive en melding der for spott og spe, at nå har hun vært med å bidra til å ødelegge ett ekteskap,. '' Det er jo mannen din som har ansvaret når det gjelder deres forhold, ikke denne damen, selv om hun kanskje deltok. Om du slenger "dritt" til henne på FB er det nok hun som får sympatien og ikke du. Det vil gå utover deg selv om du gjør det. Slett begge to fra FB og gå videre med ditt liv! Det er beste måten å "hevne" deg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er en hevnlysten person. Men man skal tenke seg godt om. Vet mannen hennes om dette? Det hadde ikke tatt meg fem øre å varsle han. Når det gjelder barn synes jeg man skal være redelig uansett. Ikke gjør noe hevnaktig med barna inne i bildet. Som å nekte samvær etc. Du får se på det positive i dette. Du kan begynne et nytt og friskt liv. Det florerer antageligvis med skilte menn. Det er bare å hive seg på nettdating. NÅ!! Dersom du fortsatt elsker mannen din tror jeg man har mer sjanse om man sier at man gjør det, men at man respekterer at forholdet er over. Enn å hevne og krangle egentlig. Det er utrolig bittert at et forhold er over og at kun en part har bestemt det. Uten å involvere deg i det han føler. Les evt Eva Tryti Evig Din. Det burde finnes sorggrupper for skilte. Det er mulig det gjør det gjennom kirken eller annet. Aktivitesvenner.no er også en møteplass for å bli kjent med andre. Det eneste som kan erstatte en mann er en hund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ''Denne damen har lagt meg til som venn på facebook,, og jeg føler lysten til å gå inn og skrive en melding der for spott og spe, at nå har hun vært med å bidra til å ødelegge ett ekteskap,. '' Det er jo mannen din som har ansvaret når det gjelder deres forhold, ikke denne damen, selv om hun kanskje deltok. Om du slenger "dritt" til henne på FB er det nok hun som får sympatien og ikke du. Det vil gå utover deg selv om du gjør det. Slett begge to fra FB og gå videre med ditt liv! Det er beste måten å "hevne" deg på. ''Om du slenger "dritt" til henne på FB er det nok hun som får sympatien og ikke du. Det vil gå utover deg selv om du gjør det.'' Er ikke helt sikker på det. Det er nok en hemmelig at de begynte sammen i ekteskapet. Personlig mener jeg at man burde lage litt bråk når sånt skjer, ikke nødvendigvis på facebook. Men jeg vil likevel ikke anbefale å skrive noe på facebook. Det kan gjøre samvær vanskelig. En hevn kan være at de som begynner sammen som utroskapspartnere har mye lavere sjanse for å bli sammen. Dessuten tror jeg de kommer til å frykte at en av de er utro mye mer enn andre. Siden de nettopp vet at de begge er typen til å være utro Førstehjelp for bedratte og hevnlyst, hvordan overleve rett og slett : http://www.goasksuzie.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ''Om du slenger "dritt" til henne på FB er det nok hun som får sympatien og ikke du. Det vil gå utover deg selv om du gjør det.'' Er ikke helt sikker på det. Det er nok en hemmelig at de begynte sammen i ekteskapet. Personlig mener jeg at man burde lage litt bråk når sånt skjer, ikke nødvendigvis på facebook. Men jeg vil likevel ikke anbefale å skrive noe på facebook. Det kan gjøre samvær vanskelig. En hevn kan være at de som begynner sammen som utroskapspartnere har mye lavere sjanse for å bli sammen. Dessuten tror jeg de kommer til å frykte at en av de er utro mye mer enn andre. Siden de nettopp vet at de begge er typen til å være utro Førstehjelp for bedratte og hevnlyst, hvordan overleve rett og slett : http://www.goasksuzie.com/ Hevngjerrighet er utrolig lite sjarmerende, og min erfaring er at den hevnen går utover er den som får sympatien. Hevn er kanskje deilig der og da, men smaker emment etter en stund. Kan forstå lysten til å informere damens ektefelle/partner om utroskapen. Det kommer antakelig lite godt ut av å informere vedkommende (for egen del), men om hun ikke kan styre seg bør det i hvertfall ikke skje offentlig - det vil bare få henne til å virke patetisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitri Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Og forøvrig - slett både henne og din eksmann fra Facebook! Ikke som hevn eller sinne-konsekvens, men mer for at man ikke er der i hverandres liv, liksom.... Og en ting til - dette er ikke hennes feil.... Det er din eksmann som har valgt å være utro mot deg. Jada, hun stilte sikkert opp, og jada, hun visste nok at han var gift - men det er fortsatt din eksmann som har vært utro mot deg, ikke hun..... Forstår deg godt og hun burde skamme seg. Hun er med på å ødelegge en familie. Tenk så mye bedre verden ville vært om slike "drittkjerringer" ikke fantes! Da måtte hevr mann kun holdt seg til sin kone. Kvinner burde vvære såpass feminine at de viste omsorg for sine medsøstre og ikke gjorde andre så vondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitri Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Og forøvrig - slett både henne og din eksmann fra Facebook! Ikke som hevn eller sinne-konsekvens, men mer for at man ikke er der i hverandres liv, liksom.... Og en ting til - dette er ikke hennes feil.... Det er din eksmann som har valgt å være utro mot deg. Jada, hun stilte sikkert opp, og jada, hun visste nok at han var gift - men det er fortsatt din eksmann som har vært utro mot deg, ikke hun..... Æsj. Hun er da skyldig denne "drittkjerringa" også. Hun visste vel han var opptatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Forstår deg godt og hun burde skamme seg. Hun er med på å ødelegge en familie. Tenk så mye bedre verden ville vært om slike "drittkjerringer" ikke fantes! Da måtte hevr mann kun holdt seg til sin kone. Kvinner burde vvære såpass feminine at de viste omsorg for sine medsøstre og ikke gjorde andre så vondt. ''Kvinner burde være såpass feminine at de viste omsorg for sine medsøstre og ikke gjorde andre så vondt.'' Såpass feminine? Er det en entydig sammenheng mellom femininitet og empati / omsorgsevne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Forstår deg godt og hun burde skamme seg. Hun er med på å ødelegge en familie. Tenk så mye bedre verden ville vært om slike "drittkjerringer" ikke fantes! Da måtte hevr mann kun holdt seg til sin kone. Kvinner burde vvære såpass feminine at de viste omsorg for sine medsøstre og ikke gjorde andre så vondt. ''Tenk så mye bedre verden ville vært om slike "drittkjerringer" ikke fantes! Da måtte hevr mann kun holdt seg til sin kone. Kvinner burde vvære såpass feminine at de viste omsorg for sine medsøstre og ikke gjorde andre så vondt.'' Så mannen er helt uten ansvar her? Den som er i et forhold er selv ansvarlig for bevaring av forholdet. Å skylde på den andre parten blir bare patetisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faans drittmann og drittkjærring Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ''Denne damen har lagt meg til som venn på facebook,, og jeg føler lysten til å gå inn og skrive en melding der for spott og spe, at nå har hun vært med å bidra til å ødelegge ett ekteskap,. '' Det er jo mannen din som har ansvaret når det gjelder deres forhold, ikke denne damen, selv om hun kanskje deltok. Om du slenger "dritt" til henne på FB er det nok hun som får sympatien og ikke du. Det vil gå utover deg selv om du gjør det. Slett begge to fra FB og gå videre med ditt liv! Det er beste måten å "hevne" deg på. Nå er hun også i ett forhold som hun ikke har gått ut av.. venter nok til mannen min kommer seg i leiligheten.. så hun har jo ført sine bak lyset også,, Nå har jeg bestemt meg for IKKE å skrive noe, så har jeg mitt på det tørre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.