Gjest faaens drittmann og drittkjærring Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ''Finn deg en mann å ha høylydt og fantastisk sex med, så skal du se det svir mer enn noe annet.'' Beste hittil YES :-) Fordi jeg fortjener det :-) hi hi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faans drittmann og drittkjærring Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er en hevnlysten person. Men man skal tenke seg godt om. Vet mannen hennes om dette? Det hadde ikke tatt meg fem øre å varsle han. Når det gjelder barn synes jeg man skal være redelig uansett. Ikke gjør noe hevnaktig med barna inne i bildet. Som å nekte samvær etc. Du får se på det positive i dette. Du kan begynne et nytt og friskt liv. Det florerer antageligvis med skilte menn. Det er bare å hive seg på nettdating. NÅ!! Dersom du fortsatt elsker mannen din tror jeg man har mer sjanse om man sier at man gjør det, men at man respekterer at forholdet er over. Enn å hevne og krangle egentlig. Det er utrolig bittert at et forhold er over og at kun en part har bestemt det. Uten å involvere deg i det han føler. Les evt Eva Tryti Evig Din. Det burde finnes sorggrupper for skilte. Det er mulig det gjør det gjennom kirken eller annet. Aktivitesvenner.no er også en møteplass for å bli kjent med andre. Det eneste som kan erstatte en mann er en hund Hun er i ett forhold, og jeg vet jo ikke om hun har sagt det eller ikke.. Jeg ser på face at hun har ei venninne som hun har fortalt en hemlighet til..... Nå var det jo jeg som oppdaget at han hadde ett forhold mens vi ennå er gift. Han bor under samme tak som oss, og det er såååå irriterende når han er så hemlighetsfull med sin mobil,, passer på den som en hauk. Så det skal bli godt å få han ut. Når det gjelder henne og hennes "aktivitet" på min X sin side så satte hun en "liker" på hans valg av sang .. en sang som omhandlet at endt forhold og hvor han aldri skal tilbake,,, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hun er i ett forhold, og jeg vet jo ikke om hun har sagt det eller ikke.. Jeg ser på face at hun har ei venninne som hun har fortalt en hemlighet til..... Nå var det jo jeg som oppdaget at han hadde ett forhold mens vi ennå er gift. Han bor under samme tak som oss, og det er såååå irriterende når han er så hemlighetsfull med sin mobil,, passer på den som en hauk. Så det skal bli godt å få han ut. Når det gjelder henne og hennes "aktivitet" på min X sin side så satte hun en "liker" på hans valg av sang .. en sang som omhandlet at endt forhold og hvor han aldri skal tilbake,,, '' Når det gjelder henne og hennes "aktivitet" på min X sin side så satte hun en "liker" på hans valg av sang .. en sang som omhandlet at endt forhold og hvor han aldri skal tilbake,,,'' Så kjipt :/ Jeg tror jeg garantert hadde ringt mannen hennes. Jeg synes han fortjener å vite den virkelige grunnen til at det er slutt. Selv om du ikke skriver noe på facebook kan du jo kose deg med hva du kunne ha skrevet: Av og til bestemmer to parter seg for å løse opp et forhold og en familie. Jevlig kjipt at det er du og min mann som har besluttet dette mens dere har hatt et forhold bak min rygg. Da gjenstår det bare å si: Gratulerer, dere fortjener hverandre virkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Æsj. Hun er da skyldig denne "drittkjerringa" også. Hun visste vel han var opptatt. Selvfølgelig visste hun det! Men skulle min samboer vært utro, så hadde jeg da vært forbanna på HAM - ikke på dama han hadde hatt seg med.... Hun har ikke noe ansvar i forhold til meg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke bare fjern eksen og nyedama på FB. Blokker dem også. Da slipper du å se dem kommentere hos felles venner. Ute Av Øye hjelper for å få dem Ute Av Sinn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nå er hun også i ett forhold som hun ikke har gått ut av.. venter nok til mannen min kommer seg i leiligheten.. så hun har jo ført sine bak lyset også,, Nå har jeg bestemt meg for IKKE å skrive noe, så har jeg mitt på det tørre ''Nå har jeg bestemt meg for IKKE å skrive noe, så har jeg mitt på det tørre '' Det blir du nok glad for når det har gått litt tid . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Æsj. Hun er da skyldig denne "drittkjerringa" også. Hun visste vel han var opptatt. Og han bidro til at elskerinnen var utro mot sin mann. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Forstår deg godt og hun burde skamme seg. Hun er med på å ødelegge en familie. Tenk så mye bedre verden ville vært om slike "drittkjerringer" ikke fantes! Da måtte hevr mann kun holdt seg til sin kone. Kvinner burde vvære såpass feminine at de viste omsorg for sine medsøstre og ikke gjorde andre så vondt. Og hadde alle menn hatt ryggrad til å være trofast ville det ikke vært noe å hente for damer som går etter menn som alt er opptatt. Den som velger å være utro, mann eller kvinne, må selv ta ansvar for dette. Men det står heller ikke voldsom respekt av de som velger å 'hjelpe til' med utroskap. Pussig hvordan det ser ut til å være lettere å se utroskap i et 'h*n-stjal'-perspektiv enn å vende vreden mot den som har sviktet og bedratt. mvh mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Selvsagt best om du klarer å besinne deg. Det man gjør i blind vrede er sjeldent konstruktivt eller smart. Når du har kjølt deg ned, får du vurdere om hennes partner fortjener å få vite sannheten. Da ved en privat og diskret henvendelse, ikke på fb el.l. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Selvsagt best om du klarer å besinne deg. Det man gjør i blind vrede er sjeldent konstruktivt eller smart. Når du har kjølt deg ned, får du vurdere om hennes partner fortjener å få vite sannheten. Da ved en privat og diskret henvendelse, ikke på fb el.l. mvh Jeg hadde troppet opp på døren og spilt dum. Latt som at jeg regnet med at han viste det. Dratt dit for å ta en prat med henne, mens han var hjemme. Av og til har man lov til å lage litt bråk og vise litt sinne. La oss si at om du oppdaget at din mann hadde en elskerinne, og du ville kjempe for å beholde han. Da synes jeg man med rette kan møte opp hos damen og lage litt leven. Dra gjerne med mannen også og la han velge. Når han har valgt, skal damen få klar beskjed om å holde seg unna .Og da skal man ikke vente så lenge heller. Man blir lettere tilgitt om man gjør det i affekt, eller mens man er illsint. Jeg har vært i situasjonen. Og begge to har fått klar beskjed om for et helvete jeg skal lage om de fortsetter flørten. Man har lov til å forsvare sin familie tenker jeg. Men i denne situasjonen har jo mannen valgt noen andre. Det er frivillig å være i et forhold med meg. Men løgn og bedrag mens han er sammen med meg aksepterer jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Selvfølgelig visste hun det! Men skulle min samboer vært utro, så hadde jeg da vært forbanna på HAM - ikke på dama han hadde hatt seg med.... Hun har ikke noe ansvar i forhold til meg.... Man er forbanna på begge det kan jeg love deg. Det er da ikke greit å legge seg etter gifte menn heller? By seg frem og ha det gøy i senga. Det er faktisk din rival da. Og man føler sinne mot begge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Og hadde alle menn hatt ryggrad til å være trofast ville det ikke vært noe å hente for damer som går etter menn som alt er opptatt. Den som velger å være utro, mann eller kvinne, må selv ta ansvar for dette. Men det står heller ikke voldsom respekt av de som velger å 'hjelpe til' med utroskap. Pussig hvordan det ser ut til å være lettere å se utroskap i et 'h*n-stjal'-perspektiv enn å vende vreden mot den som har sviktet og bedratt. mvh mvh Man er like sint på begge. Med rette. Om den utro blir i sitt opprinnelig forhold er det sannsynligvis masse jobb for å opparbeide tilliten. Samt at de må fortelle/ og såre til den de deler livet med, det som egentlig skulle være en spennende hemmelighet som ikke har noe med kona å gjøre i det hele tatt. De er sannsynligvis også pisse redd for å miste familien sin for noe de i ettertid anser som dumheter, så det er da ikke sånn at det bare er elskerinna som får kritikk mens mannen tas inn i varmen med en gang. En tsunami rammer forholdet etter utroskap i følge Thuen. Om man sender 10 % av den tsunamien til elskerinnen også så kanskje hun lærer noe hun og. Er man med på leken får man tåle steken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg hadde troppet opp på døren og spilt dum. Latt som at jeg regnet med at han viste det. Dratt dit for å ta en prat med henne, mens han var hjemme. Av og til har man lov til å lage litt bråk og vise litt sinne. La oss si at om du oppdaget at din mann hadde en elskerinne, og du ville kjempe for å beholde han. Da synes jeg man med rette kan møte opp hos damen og lage litt leven. Dra gjerne med mannen også og la han velge. Når han har valgt, skal damen få klar beskjed om å holde seg unna .Og da skal man ikke vente så lenge heller. Man blir lettere tilgitt om man gjør det i affekt, eller mens man er illsint. Jeg har vært i situasjonen. Og begge to har fått klar beskjed om for et helvete jeg skal lage om de fortsetter flørten. Man har lov til å forsvare sin familie tenker jeg. Men i denne situasjonen har jo mannen valgt noen andre. Det er frivillig å være i et forhold med meg. Men løgn og bedrag mens han er sammen med meg aksepterer jeg ikke. Vet ikke hva jeg selv ville gjort. Har heldigvis ikke vært i en slik situasjon. Forestiller meg at jeg ville følt meg klein om jeg skulle krangle med en annen kvinne om min mann. Enten får han velge meg av seg selv, eller så vil jeg ikke ha ham. Men dette blir på et teoretisk plan for meg. Uansett synes jeg at personer som blir systematisk bedratt har rett til å få vite om det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vet ikke hva jeg selv ville gjort. Har heldigvis ikke vært i en slik situasjon. Forestiller meg at jeg ville følt meg klein om jeg skulle krangle med en annen kvinne om min mann. Enten får han velge meg av seg selv, eller så vil jeg ikke ha ham. Men dette blir på et teoretisk plan for meg. Uansett synes jeg at personer som blir systematisk bedratt har rett til å få vite om det. mvh ''Vet ikke hva jeg selv ville gjort. Har heldigvis ikke vært i en slik situasjon. Forestiller meg at jeg ville følt meg klein om jeg skulle krangle med en annen kvinne om min mann. Enten får han velge meg av seg selv, eller så vil jeg ikke ha ham.'' Det er snakk om at man kanskje er svak for en person og at denne personen kan ta kontakt igjen. Skal man ha den usikkerheten hengende over seg når man skal bygge opp sitt eget forhold på nytt.? Det må være et ultimatium at de ikke har kontakt mer. På familiekontoret var det en saksbehandler som mente at om man jobbet med elskeren/elskerinnen måtte man bytte jobb.I Frode Thuen sin bok var det et par som sammen skrev brev til elskerinnen. Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen. ''Uansett synes jeg at personer som blir systematisk bedratt har rett til å få vite om det.'' Enig. Da kan man ta et valg for seg selv om hva man ønsker å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ''Vet ikke hva jeg selv ville gjort. Har heldigvis ikke vært i en slik situasjon. Forestiller meg at jeg ville følt meg klein om jeg skulle krangle med en annen kvinne om min mann. Enten får han velge meg av seg selv, eller så vil jeg ikke ha ham.'' Det er snakk om at man kanskje er svak for en person og at denne personen kan ta kontakt igjen. Skal man ha den usikkerheten hengende over seg når man skal bygge opp sitt eget forhold på nytt.? Det må være et ultimatium at de ikke har kontakt mer. På familiekontoret var det en saksbehandler som mente at om man jobbet med elskeren/elskerinnen måtte man bytte jobb.I Frode Thuen sin bok var det et par som sammen skrev brev til elskerinnen. Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen. ''Uansett synes jeg at personer som blir systematisk bedratt har rett til å få vite om det.'' Enig. Da kan man ta et valg for seg selv om hva man ønsker å gjøre. For meg er poenget at om jeg må krangle med en elskerinne for å holde på en mann, kan det være det samme med hele mannen. Han må _velge_ elskerinnen bort. Han må _velge_ å evt. bytte jobb for å skaffe tilstrekkelig distanse. Han må _velge_ å avvise hennes eventuelle tilnærmelser klart og tydelig. Må jeg ordne og dåne, skjelle ut, skremme vekk og sette grenser på vegne av min mann for å holde på ham, tror jeg neppe jeg noen gang ville kunne bygge opp den tilliten jeg trenger for et varig forhold. Tror jeg ville vært for stolt til noe annet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 For meg er poenget at om jeg må krangle med en elskerinne for å holde på en mann, kan det være det samme med hele mannen. Han må _velge_ elskerinnen bort. Han må _velge_ å evt. bytte jobb for å skaffe tilstrekkelig distanse. Han må _velge_ å avvise hennes eventuelle tilnærmelser klart og tydelig. Må jeg ordne og dåne, skjelle ut, skremme vekk og sette grenser på vegne av min mann for å holde på ham, tror jeg neppe jeg noen gang ville kunne bygge opp den tilliten jeg trenger for et varig forhold. Tror jeg ville vært for stolt til noe annet. mvh ''For meg er poenget at om jeg må krangle med en elskerinne for å holde på en mann, kan det være det samme med hele mannen. Han må _velge_ elskerinnen bort. Han må _velge_ å evt. bytte jobb for å skaffe tilstrekkelig distanse. Han må _velge_ å avvise hennes eventuelle tilnærmelser klart og tydelig. Må jeg ordne og dåne, skjelle ut, skremme vekk og sette grenser på vegne av min mann for å holde på ham, tror jeg neppe jeg noen gang ville kunne bygge opp den tilliten jeg trenger for et varig forhold. Tror jeg ville vært for stolt til noe annet.'' Min mann lovte og valgte alt det. Men hvor mye stoler man på det når man nettopp har avslørt noe sånt? Jeg følte behov for å sette grenser både her og der. Også fordi hun kunne dukke opp i hans hobby miljø. Men han hjelp meg med å sette den grensen også ovenfor henne. Etterpå sa han at det var en sann lettelse. Når man har vært utro har man allerede tråkket over en grense. Det er ikke sikkert man selv kommer på å sette en tydelig strek for videre kontakt. Som jeg leste et annet sted på nettet. Mannen ville fortsatt ha elskerinnen som venn på facebook for hun var jo så hyggelig. Jeg tror både den utro og den bedratte kan få skjevsyn på grenser. Det er derfor viktig at begge setter opp hvor grensen skal gå. Spesielt den bedratte tror jeg. Tror mange utro tror de kan takle videre fristelse, men hvorfor leke med ilden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Om å reagere i affekt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ''Vet ikke hva jeg selv ville gjort. Har heldigvis ikke vært i en slik situasjon. Forestiller meg at jeg ville følt meg klein om jeg skulle krangle med en annen kvinne om min mann. Enten får han velge meg av seg selv, eller så vil jeg ikke ha ham.'' Det er snakk om at man kanskje er svak for en person og at denne personen kan ta kontakt igjen. Skal man ha den usikkerheten hengende over seg når man skal bygge opp sitt eget forhold på nytt.? Det må være et ultimatium at de ikke har kontakt mer. På familiekontoret var det en saksbehandler som mente at om man jobbet med elskeren/elskerinnen måtte man bytte jobb.I Frode Thuen sin bok var det et par som sammen skrev brev til elskerinnen. Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen. ''Uansett synes jeg at personer som blir systematisk bedratt har rett til å få vite om det.'' Enig. Da kan man ta et valg for seg selv om hva man ønsker å gjøre. ''Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen'' Jeg kjenner også til en sak som ligger mange år tilbake i tid, der kona dukket opp på jobben til mannen der også elskerinnen jobbet. I resepsjonen fikk hun det typiske "hei, går det bra?", og svarte "nei, jeg har det ikke bra, for NN ligger med mannen min". Siden det var åpent landskap fikk alle med seg dette. Også elskerinnen og mannen. Det tok ikke så lang tid før elskerinnen byttet jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ''Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen'' Jeg kjenner også til en sak som ligger mange år tilbake i tid, der kona dukket opp på jobben til mannen der også elskerinnen jobbet. I resepsjonen fikk hun det typiske "hei, går det bra?", og svarte "nei, jeg har det ikke bra, for NN ligger med mannen min". Siden det var åpent landskap fikk alle med seg dette. Også elskerinnen og mannen. Det tok ikke så lang tid før elskerinnen byttet jobb. Hadde flere gjort sånn hadde opptatte menn ikke vært så attraktive. Både mannen og elskerinnen lærte nok noe av det. Dessverre tror jeg at noen er så blindet av sitt eget begjær og å få i pose og sekk at det må rett og slett noe oppsiktsvekkende til for at de skal våkne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg hadde troppet opp på døren og spilt dum. Latt som at jeg regnet med at han viste det. Dratt dit for å ta en prat med henne, mens han var hjemme. Av og til har man lov til å lage litt bråk og vise litt sinne. La oss si at om du oppdaget at din mann hadde en elskerinne, og du ville kjempe for å beholde han. Da synes jeg man med rette kan møte opp hos damen og lage litt leven. Dra gjerne med mannen også og la han velge. Når han har valgt, skal damen få klar beskjed om å holde seg unna .Og da skal man ikke vente så lenge heller. Man blir lettere tilgitt om man gjør det i affekt, eller mens man er illsint. Jeg har vært i situasjonen. Og begge to har fått klar beskjed om for et helvete jeg skal lage om de fortsetter flørten. Man har lov til å forsvare sin familie tenker jeg. Men i denne situasjonen har jo mannen valgt noen andre. Det er frivillig å være i et forhold med meg. Men løgn og bedrag mens han er sammen med meg aksepterer jeg ikke. ''Da synes jeg man med rette kan møte opp hos damen og lage litt leven. Dra gjerne med mannen også og la han velge. Når han har valgt, skal damen få klar beskjed om å holde seg unna .'' Du virker rimelig sikker på at han velger deg og ikke elskerinnen? Hvis ditt ønske er å beholde mannen, er du ikke redd for å skremme ham bort ved en sånn oppførsel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ''Vet ikke hva jeg selv ville gjort. Har heldigvis ikke vært i en slik situasjon. Forestiller meg at jeg ville følt meg klein om jeg skulle krangle med en annen kvinne om min mann. Enten får han velge meg av seg selv, eller så vil jeg ikke ha ham.'' Det er snakk om at man kanskje er svak for en person og at denne personen kan ta kontakt igjen. Skal man ha den usikkerheten hengende over seg når man skal bygge opp sitt eget forhold på nytt.? Det må være et ultimatium at de ikke har kontakt mer. På familiekontoret var det en saksbehandler som mente at om man jobbet med elskeren/elskerinnen måtte man bytte jobb.I Frode Thuen sin bok var det et par som sammen skrev brev til elskerinnen. Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen. ''Uansett synes jeg at personer som blir systematisk bedratt har rett til å få vite om det.'' Enig. Da kan man ta et valg for seg selv om hva man ønsker å gjøre. ''Fra et eksempel på nettet troppet konen opp på jobben til elskerinnen og skjelte henne ut. Det er kanskje å gå langt, men det ble neppe så fristende lengre for elskerinnen å ta kontakt med mannen igjen. '' Jeg kjenner til et annet eksempel: Den bedratte skrev en e-post til elskerinnen og skjelte henne ut etter noter. Elskerinnens e-post-adresse lignet på noe à la "[email protected]", og den bedratte skrev i affekt litt feil. Med den følge at alle 200 på elskerinnens arbeidsplass fikk mailen (dog uten at alle skjønte hvem det gjalt). Og dette er en sann historie fra virkeligheten - jeg kjenner en av partene. Ganske festlig historie - sånn i ettertid :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.