Gjest Om å reagere i affekt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hadde flere gjort sånn hadde opptatte menn ikke vært så attraktive. Både mannen og elskerinnen lærte nok noe av det. Dessverre tror jeg at noen er så blindet av sitt eget begjær og å få i pose og sekk at det må rett og slett noe oppsiktsvekkende til for at de skal våkne. Ja, og så tror jeg det ble annerledes stemning på jobben etter at dette ble avslørt. Mannen og kona hadde to barn, og kollegaene tok veldig avstand fra utroskapen og spesielt hun single elskerinnen. Hun hadde blitt sett på som morsom og sjarmerende før dette ble avslørt, mens etterpå ble sjarmen tenkt på som et spill for å få oppmerksomhet, hun ble oppfattet som litt selvgod og selvsentrert og folk lo ikke lenger av historiene som var litt på kanten etc. Jeg vet dette godt, for jeg jobbet der da dette skjedde. Men mannen slapp litt billigere unna egentlig, og gjenvant troverdigheten litt etter litt. Er ikke det litt typisk også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, og så tror jeg det ble annerledes stemning på jobben etter at dette ble avslørt. Mannen og kona hadde to barn, og kollegaene tok veldig avstand fra utroskapen og spesielt hun single elskerinnen. Hun hadde blitt sett på som morsom og sjarmerende før dette ble avslørt, mens etterpå ble sjarmen tenkt på som et spill for å få oppmerksomhet, hun ble oppfattet som litt selvgod og selvsentrert og folk lo ikke lenger av historiene som var litt på kanten etc. Jeg vet dette godt, for jeg jobbet der da dette skjedde. Men mannen slapp litt billigere unna egentlig, og gjenvant troverdigheten litt etter litt. Er ikke det litt typisk også? ''Men mannen slapp litt billigere unna egentlig, og gjenvant troverdigheten litt etter litt. Er ikke det litt typisk også?'' Det er vel ikke helt rettferdig men. Vet ikke om det kan skyldes at utroskap er litt mer tillat blant menn? På gutteturer etc. Uansett så er utroskap noe drit. Ødelegger familier, og aller mest for barna. Så jeg har ikke mye sympati for hverken hun eller han i denne historien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Man er forbanna på begge det kan jeg love deg. Det er da ikke greit å legge seg etter gifte menn heller? By seg frem og ha det gøy i senga. Det er faktisk din rival da. Og man føler sinne mot begge. Jeg vil ikke ha en mann som velger en annen framfor meg. Så nei, jeg ser ikke på det som en konkurranse. Dårlig gjort å føre andre bak lyset, helt klart - men hun er ikke min rival eller konkurrent... Dersom min samboer hadde ønsket henne istedenfor, hadde ikke jeg ønsket å være sammen med ham, ganske enkelt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ''Men mannen slapp litt billigere unna egentlig, og gjenvant troverdigheten litt etter litt. Er ikke det litt typisk også?'' Det er vel ikke helt rettferdig men. Vet ikke om det kan skyldes at utroskap er litt mer tillat blant menn? På gutteturer etc. Uansett så er utroskap noe drit. Ødelegger familier, og aller mest for barna. Så jeg har ikke mye sympati for hverken hun eller han i denne historien. Ja og så tror det var fordi han viste på en måte at han hadde gjort et feilsteg og viste at han satte pris på kona også, mens elskerinnen fortsatte å være litt på kanten og var flørtende i tonen mot e mannlige kollegaene. Også han som hadde vært elskeren. Det er ikke sikkert det var rettferdig, men taktikken hennes var avslørt, og man ble vel litt redd for at andre menn skulle falle for sjarmen også kanskje. Dette var jo en snakkis hjemme hos folk også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg vil ikke ha en mann som velger en annen framfor meg. Så nei, jeg ser ikke på det som en konkurranse. Dårlig gjort å føre andre bak lyset, helt klart - men hun er ikke min rival eller konkurrent... Dersom min samboer hadde ønsket henne istedenfor, hadde ikke jeg ønsket å være sammen med ham, ganske enkelt.... ''Jeg vil ikke ha en mann som velger en annen framfor meg. Så nei, jeg ser ikke på det som en konkurranse. Dårlig gjort å føre andre bak lyset, helt klart - men hun er ikke min rival eller konkurrent... Dersom min samboer hadde ønsket henne istedenfor, hadde ikke jeg ønsket å være sammen med ham, ganske enkelt....'' I en sort hvitt verden så. Det kan hende du oppdager det etter at utroskapen er over. Det er fortsatt deg han vil ha, men det kan hende hun tar kontakt igjen. Det er ikke sikkert du stoler så mye på din mann mer. Det kan hende du har et sterkt sterkt behov for å stadfeste noen grenser, siden disse allerede har blitt overskredet. Men tror kanskje i det øyeblikket en partner har vært utro, så er følelsene over for dere begge, og man er klar for å oppløse hjem og barn. Så lett som bare det. Sånn er det ikke. 7 av 10 langvarige forhold opplever utroskap. Men det er ikke sikkert det blir avslørt. Jeg hadde aldri trodd at min mann skulle være utro. Og han hadde sikkert aldri trodd at jeg skulle finne ut av det lenge etter at det skjedde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 ''Jeg vil ikke ha en mann som velger en annen framfor meg. Så nei, jeg ser ikke på det som en konkurranse. Dårlig gjort å føre andre bak lyset, helt klart - men hun er ikke min rival eller konkurrent... Dersom min samboer hadde ønsket henne istedenfor, hadde ikke jeg ønsket å være sammen med ham, ganske enkelt....'' I en sort hvitt verden så. Det kan hende du oppdager det etter at utroskapen er over. Det er fortsatt deg han vil ha, men det kan hende hun tar kontakt igjen. Det er ikke sikkert du stoler så mye på din mann mer. Det kan hende du har et sterkt sterkt behov for å stadfeste noen grenser, siden disse allerede har blitt overskredet. Men tror kanskje i det øyeblikket en partner har vært utro, så er følelsene over for dere begge, og man er klar for å oppløse hjem og barn. Så lett som bare det. Sånn er det ikke. 7 av 10 langvarige forhold opplever utroskap. Men det er ikke sikkert det blir avslørt. Jeg hadde aldri trodd at min mann skulle være utro. Og han hadde sikkert aldri trodd at jeg skulle finne ut av det lenge etter at det skjedde. Jeg skjønner dilemmaet! Allikevel er hun ikke min konkurrent.... Det er min mann som må finne ut hva han vil. Vil han ikke ha meg, vil jeg ikke ha ham heller! Jeg ville aldri i verden gått inn i en "konkurranse" eller en "drakamp" for en mann - og derfor ville heller ikke den andre kvinnen vært min konkurrent.... Det er på en måte menneskelig å ville ut av et forhold og å falle for en annen. Det er IKKE bra å holde noen for narr og føre dem bak lyset, så DET hadde jeg blitt forbanna for - men på min mann, ikke den andre kvinnen.... At han tok et valg om å være utro fikk være hans valg - også fikk det være opp til meg om jeg ville velge å tilgi eller ei dersom han påsto at han angret seg. At det ikke er GREIT å legge seg etter en opptatt mann, det er nå så - jeg ville aldri i verden gjort det selv! Men like fullt er det min mann som er utro mot meg, ikke den andre kvinnen! Hun tok vel en sjanse, og han som burde sagt nei, sa ja.... Igjen: hans "feil"! Men jeg har vært sånn hele livet da.... Vil ikke noen være sammen med meg, så skal de jammen slippe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg forstår tankegangen, og det en helt normal reaksjon å ville hevne seg. Selv skrev jeg noen brev og mail en gang jeg ble sviktet. I ettertid skulle jeg ønske at jeg ikke hadde gjort det. Du må gjerne skrive ned alt du vil si til både han og henne, men vær snill og ikke send det. Det å skrive ned dritten er en måte å bearbeide det vanskelige på. Ta deg tid til å sørge, men prøv å ikke la bitterheten ta overhånd. Bitterhet er som gift for kroppen, og ødelegger for deg selv. Klem til deg i en vanskelig tid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faaens drittmann og drittkjærring Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg forstår tankegangen, og det en helt normal reaksjon å ville hevne seg. Selv skrev jeg noen brev og mail en gang jeg ble sviktet. I ettertid skulle jeg ønske at jeg ikke hadde gjort det. Du må gjerne skrive ned alt du vil si til både han og henne, men vær snill og ikke send det. Det å skrive ned dritten er en måte å bearbeide det vanskelige på. Ta deg tid til å sørge, men prøv å ikke la bitterheten ta overhånd. Bitterhet er som gift for kroppen, og ødelegger for deg selv. Klem til deg i en vanskelig tid jeg kommer ikke til å gjøre det.. Har slettet begge to på facebook. Jeg gidder ikke å gå ned på det lave nivået,, og tar gode råd til meg og lar være å skrive noe.. Men må innrømme at om noen spør om årsaken så tier jeg ikke om at han har hatt en annen siden i sommer.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 jeg kommer ikke til å gjøre det.. Har slettet begge to på facebook. Jeg gidder ikke å gå ned på det lave nivået,, og tar gode råd til meg og lar være å skrive noe.. Men må innrømme at om noen spør om årsaken så tier jeg ikke om at han har hatt en annen siden i sommer.. Så bra! Og helt på sin plass å si hva som faktisk har hendt deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg og mine råd bla bla Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Men du sier at hun fortsatt er i et forhold... har han da funnet seg en annen? Eller må han spille annenfiolin mens hun får i pose og sekk.... Nå er han fri og frank og kan gjøre hva han vil.... Uansett - jo da, de har begge skyld, men de var vel naive, tenkte at begge var i et forhold og det kun dreide seg om sex, og så lenge ingen fikk vite om det, så kunne det ingen skade ta? Men nå har jo du oppdaget det med mannen din, da er det vel bare et tidsspørsmål før elskerinnen blir avslørt av mannen sin, og det er nok fristende for deg å fortelle alt til mannen hennes? Men da åpner du døren for at din eks og hun endelig kan få hverandre... eller - kanskje det ikke var så spennende likevel, nå når det plutselig ble "lovlig" og ikke en ulovlig hemmelighet de begge to visste. Mange lever jo i den drømmen, blendet... spenningen osv.... men så var det bare en fantasi. Slike forhold er dømt til å ikke vare. Men men, du skal ikke spekulere for mye i dette. Fyren er en drittsekk, du fortjener en som elsker deg.... husk å vanne gresset, det er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden osv. Det finnes plenty fisk i havet, han der var nok en ufisk. Dere har et barn sammen, så prøv med tiden å bli venner, selv om du er bitter nå - du trenger tid, men for barnets skyld er det viktig at du "tilgir", dvs på det vennskapelige planet, at du skjønner dere ikke v ar ment for hverandre, men dere har et barn sammen, så samarbeid slik at det ikke går utover barnet. Ikke snakk dritt om mannen din/eksen når hun hører, det er bare tull... bla bla bla... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faaens drittmann og drittkjærring Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Men du sier at hun fortsatt er i et forhold... har han da funnet seg en annen? Eller må han spille annenfiolin mens hun får i pose og sekk.... Nå er han fri og frank og kan gjøre hva han vil.... Uansett - jo da, de har begge skyld, men de var vel naive, tenkte at begge var i et forhold og det kun dreide seg om sex, og så lenge ingen fikk vite om det, så kunne det ingen skade ta? Men nå har jo du oppdaget det med mannen din, da er det vel bare et tidsspørsmål før elskerinnen blir avslørt av mannen sin, og det er nok fristende for deg å fortelle alt til mannen hennes? Men da åpner du døren for at din eks og hun endelig kan få hverandre... eller - kanskje det ikke var så spennende likevel, nå når det plutselig ble "lovlig" og ikke en ulovlig hemmelighet de begge to visste. Mange lever jo i den drømmen, blendet... spenningen osv.... men så var det bare en fantasi. Slike forhold er dømt til å ikke vare. Men men, du skal ikke spekulere for mye i dette. Fyren er en drittsekk, du fortjener en som elsker deg.... husk å vanne gresset, det er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden osv. Det finnes plenty fisk i havet, han der var nok en ufisk. Dere har et barn sammen, så prøv med tiden å bli venner, selv om du er bitter nå - du trenger tid, men for barnets skyld er det viktig at du "tilgir", dvs på det vennskapelige planet, at du skjønner dere ikke v ar ment for hverandre, men dere har et barn sammen, så samarbeid slik at det ikke går utover barnet. Ikke snakk dritt om mannen din/eksen når hun hører, det er bare tull... bla bla bla... enig i det du skriver. Han sier at samboeren hennes er flyttet ut. De fortjener vel hverandre, utro på hver sin kant.. En flott måte å starte et nytt forhold på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.