Madelenemie Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei! Jeg tror jeg betalte ca 20-30 kr stk for fargeblyantene jeg kjøpte til skolestart, men de hadde huller på seg/fordypninger, de var litt tykkere enn andre blyanter, jeg vet ikke hva de heter. Jeg kjøpte de i bokhandelen, er det noen som vet hvilket merke dette kan være? Jeg lager lister til jul og tenkte skrive opp fargeblyanter, men det bør være sånn av god kvalitet. Takknemlig for hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 De heter Lyra groove triple. Sitter med sånne på pulten min nå. De er så tykke at man ikke kan spisse dem, men må bruke kniv, og så gode at det er veldig vanskelig å vaske vekk fra vegger (snakker av erfaring). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 LYRA er de beste fargeblyantene for skolebarn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 De heter Lyra groove triple. Sitter med sånne på pulten min nå. De er så tykke at man ikke kan spisse dem, men må bruke kniv, og så gode at det er veldig vanskelig å vaske vekk fra vegger (snakker av erfaring). Hei! Ja men jeg tegner selv med dem og liker dem og jeg bruker spisser til dem jeg da :-) Liker du dem ikke? Kanskje jeg heller skulle sette opp faber castel? el. l. men vil ikke det skal bli for avansert og dyrt, nå er veldig glad i å tegne, men det er jo også forbrukssvare og de havner både på gulvet og under ting, så jeg tenkte noen gode blyanter man ikke trenger å kjøpe i kunstbutikk, og egentlig ikke alt for dyrt. Vet du noen andre som er like bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Lyra fargeblyanter er de absolutte beste fargeblyantene vi har prøvd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 LYRA er de beste fargeblyantene for skolebarn :-) Hei! Ja men kanskje de selges i forskjellige kvaliteter? eller roter jeg med merkene? Er alle Lyra bra? For de får man vel på bokhandelen, og da er det lett å sette opp på ønskelister, vil ikke det skal bli for vanskelig å få tak i :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei! Ja men jeg tegner selv med dem og liker dem og jeg bruker spisser til dem jeg da :-) Liker du dem ikke? Kanskje jeg heller skulle sette opp faber castel? el. l. men vil ikke det skal bli for avansert og dyrt, nå er veldig glad i å tegne, men det er jo også forbrukssvare og de havner både på gulvet og under ting, så jeg tenkte noen gode blyanter man ikke trenger å kjøpe i kunstbutikk, og egentlig ikke alt for dyrt. Vet du noen andre som er like bra? Nei, disse er de beste mine barn har. Jeg (og barna) liker dem veldig godt. Men toåringen har tegnet på veggen med den mørke lilla, og det var nesten umulig å vaske vekk. Sånne dårlige, små, lysegule fargeblyanter som alltid knekker er nok best for toåringer som løper rundt med dem Jeg tror alle i merket Lyra er bra, men disse "groove" er de tykkeste og de som mine barn liker best. De liker å holde rundt de 'gropene'. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Lyra groove finnes i både tykke og tynne: http://www.lyra-groove.com/index.asp Vi har begge typer, og begge kan spisses med vanlig tykk/tynn blyantspisser. Fantastiske blyanter! Båre 6-åringen og 16-åringen min elsker de, begge har sett med 36 tynne, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Nei, disse er de beste mine barn har. Jeg (og barna) liker dem veldig godt. Men toåringen har tegnet på veggen med den mørke lilla, og det var nesten umulig å vaske vekk. Sånne dårlige, små, lysegule fargeblyanter som alltid knekker er nok best for toåringer som løper rundt med dem Jeg tror alle i merket Lyra er bra, men disse "groove" er de tykkeste og de som mine barn liker best. De liker å holde rundt de 'gropene'. Hei! Jeg tegnet for et par uker siden våre meisefugler med disse samt noen andre småfugler. Jeg liker de godt, la bare på litt markeringsfarge der jeg ville ha noe annet enn gråblyant, jeg liker dem selv også godt :-) Takk for at du husket navnet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Lyra groove finnes i både tykke og tynne: http://www.lyra-groove.com/index.asp Vi har begge typer, og begge kan spisses med vanlig tykk/tynn blyantspisser. Fantastiske blyanter! Båre 6-åringen og 16-åringen min elsker de, begge har sett med 36 tynne, Hei! Takk for navnet det er de jeg har kjøpt jeg tegner selv med dem :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei! Ja men kanskje de selges i forskjellige kvaliteter? eller roter jeg med merkene? Er alle Lyra bra? For de får man vel på bokhandelen, og da er det lett å sette opp på ønskelister, vil ikke det skal bli for vanskelig å få tak i :-) De jeg tenkte på heter "Lyra Super Ferby". Selges i de fleste større bokhandler , tror jeg, både i "løs vekt" og i sett av ulik størrelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 De jeg tenkte på heter "Lyra Super Ferby". Selges i de fleste større bokhandler , tror jeg, både i "løs vekt" og i sett av ulik størrelse. Hei! Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 LYRA De er kjempegode! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Staedtler er efter min mening de bedste fargeblyanter. Findes i tykke og tynde, trekantede og femkantede, store og små pakker. Og de holder lenge. http://www.staedtler.com/coloured_pencils 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har sett disse blyantene, men vet ikke merket. Selv sverger vi til Faber Castell.Disse kan også brukes som vannfarger med pensel. Genialt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.